Vapaa kuvaus

Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

16

Kommenttia

38

1. Se oikea -termi ärsyttää

Nykyään kuullostaa olevan muotivillitys käyttää Se Oikea -sanaparia, joka alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttää. Ikisinkkuja yri
    Sinkut
    3
    714
  2. Huuhaa -sarja nykyisin

Kyllä on kotikatu muuttunut ihan huuhaa -sarjaksi. Katson kyllä joka torstai sen, mutta siitä on todellakin mennyt hohto
    Tv-sarjat
    4
    1182
  3. Heikot mahdollisuudetko?

Olen 25v mies, ja olen ollut sinkkuna jo melko pitkään. Takanani on muutamia hyvin lyhytkestoisia suhteita, eli kunnon p
    Sinkut
    5
    1285
  4. Kuumatkalla

Viime aikoina radiossa, etenkin suomipopilla on soinut aika usein se maybeen kuumatkalla -biisi. Ei paha biisi, mutta sa
    Pop
    2
    757
  5. Heidi H.

Olen tässä aiemminkin etsiskellyt ks. henkilöä, ja aattelin vielä yrittää. Elikkä olisi kiva tavata vielä joskus tällain
    Etsintäkuulutus
    2
    959
  6. Mielenkiintoinen havainto eräässä jaksossa.

Tein aika mielenkiintoisen havainnon katsoessani 19.2 -jaksoa. Kahdessa kohtauksessa, jotka oli siellä kentaurissa, niin
    Salatut elämät
    11
    1542
  7. Unia julkisuuden henkilöistä

Olen joskus nähnyt unia ihan näistä suomalaisista julkisuuden henkilöistä, ja miettinyt usein sitten, että mitä ne tarko
    Uni ja unihäiriöt
    0
    212
  8. Tätä mieltä

Ohjelmassa etsitään yksin tilaa pyörittäville maajusseille morsianta. Kyllähän ohjelman idea on ihan hyvä, ja kyllä maaj
    Maajussille morsian
    1
    942
  9. Heidi Oulunsalosta

Tunsin joskus, ehkä noin 3-4 vuotta sitten erään Heinosen Heidin Oulunsalosta. Näimme useammasti kaupungilla, ja Oulunsa
    Etsintäkuulutus
    2
    487
  10. Missä ohjelmassa tämä oli?

Muistan nähneeni joskus taannoin, vuosia sitten jonkun huumoriohjelman, jossa oli hyvin koominen kohtaus. Se meni näin:
    Tv-sarjat
    0
    260
  11. Eräs teoria Elviksen mahdollisesta elossa olosta.

Elvis oli suosionsa huippuvuosien ja avioeron jälkeen kyllästynyt nykyiseen elämäänsä. Häntä vaivasi pahat kuuluisuuden
    Ulkomaiset artistit
    6
    831
  12. Minkä biisin lopussa se oli?

Muistaako kukaan, että minkä biisin lopussa oli aikoinaan tällainen huudahdus, kuin että: Keneen luotettiin! Muistan kuu
    Pop
    1
    478
  13. Laura E.

Olisi kiva tietää, mitä viimekesäiselle kesäromanssille Laura E:lle Oulusta kuuluu, ja olis kiva vielä tavattakin joskus
    Etsintäkuulutus
    1
    329
  14. Mira Oulusta?

Joskus on tullut mieleen, että missähän päin maailmaa vaikuttaa nykyisin eräs Mira Oulusta? Tai en ole ihan varma että a
    Etsintäkuulutus
    0
    474
  15. Seurahuone

Tietääkö kukaan, että onko missään tai kellään kuvia, joskus vuonna "elvis" toimintansa lopettaneesta, heinäpäässä päin
    Oulu
    3
    1050
  16. Heidi H.

Tietääkö kukaan Heidi Heinosta Oulunsalosta? Lyhyet punertavat hiukset ja vähän ehkä tukevahko. Olen tavannut hänet usea
    Etsintäkuulutus
    2
    1002