mies68

Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
VELJET,TEHKÄÄ PARANUS!
MUISTAKAA KETÄ OLETTE.HENGENHEDELMÄÄ,ONKO SITÄ?TIEDÄN ETTÄ ON VAIKEATTA SITÄ TÄÄLLÄ NETISSÄ ON PITÄÄ ESILLÄ,MUTTA KOITET3144Siunattua tätä vuotta!
Kristityn uusi elämä 1 Jos siis teidät on yhdessä Kristuksen kanssa herätetty kuolleista, niin tavoitelkaa sitä mikä on2144Jeesus tulee
Oletko valmis? Minä näin taivaan avoinna: Näin valkoisen hevosen ja sen selässä miehen. Hän on uskollinen ja totuudellin1143Sanaa lankeemiseseta.
Rakkaat lapset!Kirjoitan tämän teille,jotta ette tekisi syntiä.Jos joku kuitenki syntiä tekee,meillä on Isän luona puolu1141Sana Perjantaille.
Tämä sana on varma ja vastaanottamisen arvoinen:Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä.1.Tim.1:15.-----3140päivän sana.
Valvo itseäsi ja opetustasi,pidä kiinni näistä ohjeista!Silloin pelastat sekä itsesi että ne,jotka kuulevat sinua.1.Tim.6137Sananpaikka.
Kun Jeesus näki kaikki nämä ihmiset,hänen tuli heitä sääli,sillä he olivat kuin lammaslauma paimenta vailla.Hän alkoi op0135HYVÄÄ KESKIKESÄÄ!!
Toivottelen tänne siunattua ilmapiiriä nyt kun elokuu alkaa parin viikon päästä,nyt on aika ladata akkuja ja vaikka luke2134Tarvitaan uhri: JEESUS KRISTUS
Johannes 3 16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen u51341,tes.4:13-18
Tahdomme,veljet,teidän olevan selvillä siitä.mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville,jotta ette surisi niin kuin nuo toi3133MIKSI? REUMASAIRAALLA
Tähän olisi pitänyt löytyä rahaa, päästitte konkursiin hyvän ja komemuksia omaan sairaalaan! Rahaa kyllä löytyy kaikkeen0130- 5128
Rauhaa!
Käykää paikalisessa helluntaiseurakunnassa,niin saatte tuntuman mitä on elävä usko ja helluntaisuus.Kun ootte käynyt nii2126SANAA.
Pysy erossa typeristä ja asiattomista väittelyistä,sinähän tiedät,että niistä syntyy riitoja.Herran palvelija ei saa rii4126PYYNTÖ SUOMEN HALLITUKSELLE!
ja eritoten opetusministerille,että uskonnon tunti olisi Raamattupainoinen,koska Raamattu on kuitenki se kirja joka anta2125SANAA,
Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan,meille hän usk0124Iltaa.
Pyrkikää siihen,että Herra aikanaan voisi havaita teidät puhtaiksi ja moitteettomiksi ja teillä olisi rauha.2.Piet.3:14.2124JEESUS ON YLÖSNOUSUT!
Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitume23124kun se yksi puuttuu.
Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja,vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi usk2123Rauhaa.
Te olette maan suola.Mutta jos suola menettää makunsa,millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään:se heite4123