Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. VELJET,TEHKÄÄ PARANUS!

MUISTAKAA KETÄ OLETTE.HENGENHEDELMÄÄ,ONKO SITÄ?TIEDÄN ETTÄ ON VAIKEATTA SITÄ TÄÄLLÄ NETISSÄ ON PITÄÄ ESILLÄ,MUTTA KOITET
    Helluntailaisuus
    3
    144
  2. Siunattua tätä vuotta!

Kristityn uusi elämä 1 Jos siis teidät on yhdessä Kristuksen kanssa herätetty kuolleista, niin tavoitelkaa sitä mikä on
    Helluntailaisuus
    2
    144
  3. Jeesus tulee

Oletko valmis? Minä näin taivaan avoinna: Näin valkoisen hevosen ja sen selässä miehen. Hän on uskollinen ja totuudellin
    Jeesus
    1
    143
  4. Sanaa lankeemiseseta.

Rakkaat lapset!Kirjoitan tämän teille,jotta ette tekisi syntiä.Jos joku kuitenki syntiä tekee,meillä on Isän luona puolu
    Helluntailaisuus
    1
    141
  5. Sana Perjantaille.

Tämä sana on varma ja vastaanottamisen arvoinen:Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä.1.Tim.1:15.-----
    Helluntailaisuus
    3
    140
  6. päivän sana.

Valvo itseäsi ja opetustasi,pidä kiinni näistä ohjeista!Silloin pelastat sekä itsesi että ne,jotka kuulevat sinua.1.Tim.
    Helluntailaisuus
    6
    137
  7. Sananpaikka.

Kun Jeesus näki kaikki nämä ihmiset,hänen tuli heitä sääli,sillä he olivat kuin lammaslauma paimenta vailla.Hän alkoi op
    Helluntailaisuus
    0
    135
  8. HYVÄÄ KESKIKESÄÄ!!

Toivottelen tänne siunattua ilmapiiriä nyt kun elokuu alkaa parin viikon päästä,nyt on aika ladata akkuja ja vaikka luke
    Kristinusko
    2
    134
  9. Tarvitaan uhri: JEESUS KRISTUS

Johannes 3 16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen u
    Luterilaisuus
    5
    134
  10. 1,tes.4:13-18

Tahdomme,veljet,teidän olevan selvillä siitä.mitä tapahtuu kuoleman uneen nukkuville,jotta ette surisi niin kuin nuo toi
    Helluntailaisuus
    3
    133
  11. MIKSI? REUMASAIRAALLA

Tähän olisi pitänyt löytyä rahaa, päästitte konkursiin hyvän ja komemuksia omaan sairaalaan! Rahaa kyllä löytyy kaikkeen
    Kansanedustajat
    0
    130
  12. SIUNATUA JOULUA!

ON POIKA MEILLE SYNTYNYT.KIITOS JEESUS!
    Helluntailaisuus
    5
    128
  13. Rauhaa!

Käykää paikalisessa helluntaiseurakunnassa,niin saatte tuntuman mitä on elävä usko ja helluntaisuus.Kun ootte käynyt nii
    Helluntailaisuus
    2
    126
  14. SANAA.

Pysy erossa typeristä ja asiattomista väittelyistä,sinähän tiedät,että niistä syntyy riitoja.Herran palvelija ei saa rii
    Kristinusko
    4
    126
  15. PYYNTÖ SUOMEN HALLITUKSELLE!

ja eritoten opetusministerille,että uskonnon tunti olisi Raamattupainoinen,koska Raamattu on kuitenki se kirja joka anta
    Hallitus
    2
    125
  16. SANAA,

Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan,meille hän usk
    Helluntailaisuus
    0
    124
  17. Iltaa.

Pyrkikää siihen,että Herra aikanaan voisi havaita teidät puhtaiksi ja moitteettomiksi ja teillä olisi rauha.2.Piet.3:14.
    Helluntailaisuus
    2
    124
  18. JEESUS ON YLÖSNOUSUT!

Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitume
    Helluntailaisuus
    23
    124
  19. kun se yksi puuttuu.

Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja,vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi usk
    Helluntailaisuus
    2
    123
  20. Rauhaa.

Te olette maan suola.Mutta jos suola menettää makunsa,millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään:se heite
    Helluntailaisuus
    4
    123