Valvo itseäsi ja opetustasi,pidä kiinni näistä ohjeista!Silloin pelastat sekä itsesi että ne,jotka kuulevat sinua.1.Tim.4:16.
päivän sana.
6
137
Vastaukset
- juma_laton
jatkuvasti siitä, että irroitamme raamatunlauseita kokonaisuudesta.
Mitä muuta tuo on? Vaikka et väitä mitään, niin eihän tuosta irrallisesta lauseesta saa mitään irti.
Mistä ohjeista? Raamattu on ohjeita täynnä. Monia asioita ohjeistetaan kahdessa tai useammassa kohdassa ja usein täysin ristiriitaisesti. Välillä saa tai pitää tappaa ja välillä olla armelias. - Pelastusyksikkö
hyvä muistutus ihan jokaiselle.
kun on itse tullut uskoon on elämämme muiden opastamista oikealle tielle, mutta täytyy kokoajan pitää huoli siitä, että itse tiedät oikean tien. muuten voi käydä niin että johdatat itsesi sekä muut harhaan.
pysykäämme siis aina Raamatun totuudessa ja ehkäpä vielä tärkeämpi asia on se, että tulkitsemme sitä aina Hengessä, ei omalla maallisella viisaudellamme.
Jeesuksen siunausta kaikille uuteen viikkoon!Vilkaisin profiilisivuasi ja tietysti tätä kirjoitustasi ylempänä. Jostain syystä toivoisin, että ottaisit minuun yhteyttä sähköpostiini email virtanen.jukka@netti.fi ja kertoisit uskosi perusteista ja kuinka olet Jeesuksen löytänyt. Jos pyynnöstäni ei ole liikaa vaivaa, niin teepä se. Uskon, että todistaminen on Sinulle ilo (pyytäisin soittamaan, mutta puhelinnumeron laittaminen palstalle on kiellettyä).
Toivotan Sinulle hyvää ja Jumalan siunaamaa vuoden 2008 jatkoa.
Jumalan armon osallisuudessa
Jukka Virtanen
Karjalohjajukka.finland kirjoitti:
Vilkaisin profiilisivuasi ja tietysti tätä kirjoitustasi ylempänä. Jostain syystä toivoisin, että ottaisit minuun yhteyttä sähköpostiini email virtanen.jukka@netti.fi ja kertoisit uskosi perusteista ja kuinka olet Jeesuksen löytänyt. Jos pyynnöstäni ei ole liikaa vaivaa, niin teepä se. Uskon, että todistaminen on Sinulle ilo (pyytäisin soittamaan, mutta puhelinnumeron laittaminen palstalle on kiellettyä).
Toivotan Sinulle hyvää ja Jumalan siunaamaa vuoden 2008 jatkoa.
Jumalan armon osallisuudessa
Jukka Virtanen
Karjalohjajaksat houkutella ihmisiä puuhiisi mukaan.
Kauemmin palstaa seuranneet tietävätkin että sinun kautta menee kaikki yksityisyys niin palstalla kuin sen ulkopuolella.
Sinulla kun on tapana kertoa kaikki tiedot toisille palstalaisille.
Toisaalta sinunkin hämäräpuuhasi on samalla valottuneet palstalaisille.
Mitä entiseltä kovalta rikolliselta sitten yksityisten keskustelijoiden pitäisi etsiä?- juma_laton
kun noita teitä on satoja?
Mistä tietää oikean "hengen", kun jokaisella lahkolla on vähän erilainen sellainen?
Olisiko niin, että se ainoa oikea on aina lahkon oma tie ja henki?
- frihet
Itse ihan nöyrin mielin kaipaan uudistusta uskon lepattavaan liekkiin, mutta olen kiitollinen Pelastajalleni, et on ollut uskollinen tähän päivään asti ja on luvannut Sanansa kautta, että vie minussakin aloittamansa työn päätökseen.
Raamattua en ole ehtinyt viime aikoina tutkimaan, hiukan vain vilkaisemaan ja muistojani nostamaan.
On tosin hyvä muistaa, et uskovan tie on värikäs ja sen olen saanut kokea näiden liki 20 vuoden aikana.
Eli ole rohkea sinäkin ja julista ilosanomaa jatkossakin, se on myös helareiden tehtävä, kuten muidenkin Jumalan lasten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019