Tämä sana on varma ja vastaanottamisen arvoinen:Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä.1.Tim.1:15.----------Todella on totta että Jeesus pelastaa,itse en olisi tässä,jos toi sana ei olisi totta.Ota nyt hänet vastaan ja ala elämään täysillä vapaata elämää.
Sana Perjantaille.
3
140
Vastaukset
- Diana*
Jeesus muutti käskyjä/lakia, sitä ei ollut lupa muuttaa. Eikä kuolemaa voi voittaa, se on Jumalan kädessä.
Myös kristikansan Uusi liitto on petosta, koska liitto on ikuinen.
Jesaja 24 sanoo:
Maailman tuomio.
Maa rangaistaan asukasten syntien tähden.- hirvas
voitetaan ja sen voittaja on Jeesus Kristus.
Ilm.1:
12 Ja minä käännyin katsomaan, mikä ääni minulle puhui; ja kääntyessäni minä näin seitsemän kultaista lampunjalkaa,
13 ja lampunjalkain keskellä IHMISEN POJAN MUOTOISEN, pitkäliepeiseen viittaan puetun ja rinnan kohdalta kultaisella vyöllä vyötetyn.
14 Ja hänen päänsä ja hiuksensa olivat valkoiset niinkuin valkoinen villa, niinkuin lumi, ja hänen silmänsä niinkuin tulen liekki;
15 hänen jalkansa olivat ahjossa hehkuvan, kiiltävän vasken kaltaiset, ja hänen äänensä oli niinkuin paljojen vetten pauhina.
16 Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa.
17 Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
18 ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja MINULLA ON KUOLEMAN ja TUONELAN avaimet. - 112
ei pelkästään täyttänyt lakia vaan ylitti sen.
Hän täytti sen paremminkuin se oli kirjoitettu.
Kristus on lain loppu.
Laki oli voimaton pelastamaan ketään.
Sen tehtävänä oli osoittaa synti ja siinä tehtävässä Jumalan vapauden laki palvelee tänäkin päivänä.
Meillä on Lahjaksi saatu vanhurskaus häneltä.
Me olemme pukeneet päällemme Kristuksen.
Hän on meidät uudestisynnyttänyt sanallaan
Hän on meidät lapsekseen ottanut.
Hän on meidän pyhityksemme.
Mitä vielä puuttuu?
No se, että tarttis tämä lahja vastaan ottaa.
Eikös Aksu jo sanonut tämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019