Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. jätän kirkkoncätin

toistaiseksi..siunausta.
    Sosiaalinen media
    4
    1770
  2. Tukiasunnot.

Olen päiväkeskussessa vapaaehtoistyössä,ja siellä luin sininauhasäätiön lehteä,jossa oltiin huolissaan ihmisten asenteis
    Päihdepolitiikka
    1
    1659
  3. KOKEMUKSENI NOKIA MISSONISTA

Tulin pari tuntia sitten Lappeenrannasta.Olin ensimäistä kertaa Nokia missionissa,aikasemmin oon kuunelut saarnoja netis
    Helluntailaisuus
    39
    1582
  4. RAUHAA ATEISTIT

1.KOR.1:18-19.SANOMA RISTISTÄ ON HULLUTUS NIILLE,JOTKA JOUTUVAT KADOTUKSEEN,MUTTA MEILLE,JOTKA PELASTUMME,SE ON JUMALAN
    Ateismi
    33
    1469
  5. Lyhyt ja ytimekäs kyssäri. Miksi ihmisen on

Oltava kehitynyt apinasta? Eikös olisi hienoa et ihminen olisi ihminen, olisi luotu ja sinänsä ainutlaatuinen .
    Luterilaisuus
    177
    1383
  6. HUOMENTA!!!!

Mitäs tänne kuuluu?taidatte käydä "syvällisiä ja kriitisiä keskustelua meistä uskovaisista"he,he,onneksi mun ei tarvi va
    Uskonnot ja uskomukset
    25
    1194
  7. homo voi parantua,

sillä Jeesus haluaa parantaa heidätkin,on vaan halutava tehdä parannus.AAMEN
    Helluntailaisuus
    31
    1163
  8. LOPETETAAN TÄSTÄ AIHEESTA PUHUMINEN

Eli kaatumissesta.Tällä palstalla on vähän väliä puheta kaatuilusta ym pyhän hengen vaikutusista.Siis ovat seurausta py
    Helluntailaisuus
    32
    1111
  9. kysymys teille?

millaisen kasvatuksen olette saaneet?netmissionissa keskusteltiin kasvatuksesta,yksi syy ateismiin on kurinpuutte,siis e
    Ateismi
    33
    1072
  10. RAUHAN TERVEISET KEURUULTA!

Ihan lyhyesti:JEESUS TULEE,OLETKO VALMIS:PARAS ON EDESSÄ.
    Kristinusko
    28
    1033
  11. surulista että ateistit

jaksavat vängätä vastaan siinä asiassa että on Jumala joka on luonut kaiken näkyvän...ehkä vielä simmut avatuvat näkemää
    Ateismi
    18
    1007
  12. ILOSANOMAA TÄNNEKIN!!!

KUN TEIKÄLÄISET KÄYVÄT SAARNAAMASSA KAIKEN AVAAVAA ATEISMIA MEIKÄLÄISTEN SIVUILLA,NIIN TEILLE TODELINEN ILOSANOMA,JEESUS
    Ateismi
    19
    932
  13. Rakkautta on varoittaa.

Televisiossa on tullut esim kolarissa olevia autoja eli minkälaista jälkeä syntyy kun ajaa humalasa tai hurjastelee ihan
    Ateismi
    33
    916
  14. RAUHAA ATEISTIT

Niin en mie muutta kuin sitä että kun jotkut teikäläiset käyvät kirkkocafeessa herjaamassa meitä uskovaisia,niin ilmoita
    Ateismi
    10
    877
  15. mitä tulee vielä tapahtumaan?

kun maapallololta katoaa lähes puoli miljardia ihmistä(uskovaisten ylöstempaus)silloin alkaa niin sanotu ahdistuksen aik
    Ateismi
    28
    874
  16. oikea tie!!!!!!!!!!

on kaksi tietä,toinen tie vie kadotukseen,toinen tie ikiaikaseen pelastukseen,ja se tie Jeesus kristus!AAMEN!
    Ateismi
    18
    857
  17. Kysymys?

Mitä teet kun mellakat tulee ja tulipalot ja ammuskelut,ruoka loppuun kaupasta,ja anarkia todella tulee joka paikkaan..
    Ateismi
    32
    845
  18. HERÄTYKSEN ALKUA TAAVETTISSA

Vuosikausia kestännyt rukoustaistelu Luumäen puolesta antaa jo hedelmää.Kari Korhosen käytyä evankelioimassa nuoria,mont
    3
    817
  19. NYT MENI HERMOT!!!

KUN TUNTUU "KAIKKI" OLEVAN EKSYTYSTÄ,SAATANASTA,TAI TIES MISTÄ!!!!!!!!!MISSÄ ON RAKKAUS!MUISTAKAA ETTÄ ME OLLAAN SE KUUL
    Helluntailaisuus
    19
    797
  20. HALUAN KYSYÄ?

Sanokaahan joku mulle miksi hamas ei tunnusta Israelia,miksi RAUHA ei kiinosta paletiinalaisia,SIIS RAAKATOSIASIA ON ett
    Yleistä islamista
    13
    796