Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kirjoitellut ja lueskellut näitä juttuja vuoden verran. Pidän tästä tavasta vaihtaa mielipiteitä. Välillä vedän herneen nenään asiattomista, aivan turhaan, asiattomuudet voi vain ohittaa.. Huumoria perään kuulutan edelleen. Ja sitä että muistaisimme että kaikilla, aivan kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä.
12.11.2007 12:28
ilmoitan että oon sammaa mieltä
12.11.2007 12:22
synnyin 10 minuuttia jälkeen kun kaksoissiskoni. Oltiin kuulemma isot kaksosvauvat. Vissiin 2700g oli painoa minulla pituudesta en ole juttua kuullut. Paino on tasaisesti vuosien varrella lisääntynyt ja viime vuosina jopa pudonnut, mikä tässä iloisena asiana todettakoon
12.11.2007 12:19
sattuu ja aiheuttaa unettomia öitä. Ikävä saa minut levottomaksi.
12.11.2007 12:15
Mua ainakin ilahdutti tämä aloitus. Paha on kohta 5. Sain Topin justiin 50v lahjaksi. Ja se on ihana hirviö. Siitä kissasta pitäisit sinäkin. Ja kohta 23 osui ja upposi.... iloa tähän päivään!!!!!!!!!
12.11.2007 12:12
pikemminkin äkkipikaista sorttia. Suutahdan nopeasti, lepyn nopeasti. Kiukkuani olen oppinut hillitsemään ja hallitsen sanani. En alennu henkilökohtaiseen haukkumiseen silloin, kun asiat tappelevat. Olen ennemmin hiljaa, kun joskus saan täyslaidallisen. Näitä kun aina silloin tällöin sattuu menevälle ja tekevälle ihmiselle. Minun kanssani on helppo tulla toimeen.
12.11.2007 12:05
Istuu kotitalossaan jo kolmannen vaimonsa kanssa. On jo kymmeniä vuosia sitten ilmoittanut ettei halua enää jälkikasvustaan huolta kantaa, eikä lasten lapsiaan muistaa mitenkään. Lupauksensa ukkopaha on ainakin pitänyt. Ollaan jo nuoresta tytöstä tultu isää ilman toimeen ja toki tullaan vastakin.Kotitalomme myi nykyiselle vaimolleen ettei me tyttäret häntä perittäisi.Kun ei mitään voi mukanaan viedä niin levittäköön vaikka taivaan tuuliin. Kai se aika niinkin kuluu. Haaveena on että isä pyytäisi anteeksi tekemiään vääryyksiään niin saisin sanoa että juu...saat anteeksi.
11.11.2007 13:14
Niin kaunista, että ihan henkeä salpaa. Kiitos. Hyvää viikonloppua sinulle joka noin kauniisti kirjoitat. Ja kaikille kirjoittajille hyvää viikonloppua. Tänään on loppuelämäni ensimmäinen päivä ja ajattelin sen viettää kotosalla, lämpimässä ja katsella ulos.Sade piiskaa ikkunoita mutta minun on hyvä olla. Kauniit sanat kätken sydämeeni
09.11.2007 13:58
Tämä pelottelu saa luvan loppua. Kolmas luokkalainen joka toimitettiin uhkauksen alla olevasta koulusta kotiin, itki että kai hän saa olla kotona pitkään. Oli siellä koulussa montakin itkevää lasta ollut. Liekö tämä ollut aivan oikea ryhmä pelotteluun. Pienet, viattomat lapset
09.11.2007 13:54
Kauneus on katsojan silmissä ja ehkä se ilkeyden löytäminen on sitten korvien välissä. Mutta jos se ei olekkaan, niin yritetään ohittaa moiset kirjoitukset ja mollaukset.
09.11.2007 11:42
jo kotona, eikä siten heillä vaaraa. Mitä ihmettä tuollaisen pelottelijan päässä pyörii. Nyt siinä oli tuttuja lapsia vaarassa joten harmitus nostaa päätään ensi pelästymisen jälkeen
09.11.2007 11:39
skype hänen tietokoneelleen ja itsellesi myös. Webbikameran hommattuanne voit puuhata myös jotain samalla kun keskustelette. Skypen kautta puhelut ovat ilmaisia tietokoneiden välityksellä. Ohjelma on helppo asentaa.
09.11.2007 10:35
mutta pakko myötää että annoin itseäni provosoida yhdessä viestiketjussa. Vieläkin sydän pamppailee kiukusesti..mutta tätä ketjua lukiessa rauhoituin ja ajattelin, että kaikilla meillä saa olla mielipiteitä ja kaikki saavat mielipiteensä ilmaista aiheeseen kuin aiheeseen ja nyt jään odottamaan kaunista runoa. Runoa tähän päivään
09.11.2007 10:29
sinä kirjoitat
09.11.2007 10:19
huomaan että sinun kommenttisi ne vasta turhia ovat. Käyt kaikkien kimppuun ja arvostelet reaktioita. Ihmeellistä. Minä en ole tätä ampumistapausta oikein vielä sisäistänyt,mutta kun ajattelen omia lapsia ja lasten lapsia niin toivon että tämä jäisi ainoaksi laatuaan..
09.11.2007 10:14
kauppias haluaa tietää jos kinkku oli pilaantunut. Hän vain välittää tavaraa. Soita kauppaan ja kerro se asia. Yleensä suurtenkin markettien kauppiaat ovat ihmisystävällisiä ja ihmisiä itsekin. Uskon kauppiaan kiittävän palautteesta
07.11.2007 12:41
kaikkia rakastumaan. Silmien pilkettä on kiva katsella. Eikä sellaista rakkautta olekkaan, jossa ei sydän suruja myös koeta... vissiin. Joten rohkeasti vaan tunteet kehiin.... Äläkä sinä liikaa sitä Saria hättyyttele, ettei neitonen joudu lyömään jarruja jatkuvasti. Hitaasti hyvä tulee
06.11.2007 15:00
minä tykkään katsoa telkkaria. Salattuja elämiä ja lääkärisarjoja. Minä rentoudun television äärellä. Ja maksan tv-luvan joka kyllä on hävyttömän kallis. Katson enimmäkseen kolmosta ja nelosta. Ykköstä ylen harvoin.
06.11.2007 12:35
on taikinakulhon kaapiminen ja vaimon työ on taikinan tekeminen sopivin väliajoin..... toivottavasti vaimosi ei tällaista kiusaa enää tee. Ikinä.
03.11.2007 11:48
Kiitos siitä. Tänään kuoroesitys ja sen jälkeen juhlat. Ulkona ensilumi ja lapset leikeissään. Minulla on onnellinen olo. Hellin rakkaitani ja teen tästä heille ikimuistoisen päivän.
03.11.2007 11:36
19 / 27