isät ovat.
missä
5
360
Vastaukset
- vain.......
minulla on vain 1 isä ja hän on mullan alla.
- Pirre*
isä.
Istuu kotitalossaan jo kolmannen vaimonsa kanssa. On jo kymmeniä vuosia sitten ilmoittanut ettei halua enää jälkikasvustaan huolta kantaa, eikä lasten lapsiaan muistaa mitenkään. Lupauksensa ukkopaha on ainakin pitänyt. Ollaan jo nuoresta tytöstä tultu isää ilman toimeen ja toki tullaan vastakin.Kotitalomme myi nykyiselle vaimolleen ettei me tyttäret häntä perittäisi.Kun ei mitään voi mukanaan viedä niin levittäköön vaikka taivaan tuuliin. Kai se aika niinkin kuluu. Haaveena on että isä pyytäisi anteeksi tekemiään vääryyksiään niin saisin sanoa että juu...saat anteeksi.
- HTZA
Molempien sotien veteraani lepää jo vuodesta 1986 mullan alla.
Hieno mies. Kommunisti heti sodan jälkeen, SN-seuran jäsenkorttinumero alle 500, minulla vielä tallessa, vuoteen 1968, eli Tsekkoslovakian tapahtumiin. Silloin miehen silmät aukenivat ja hän heitti silmälaput pois.
Yritti vielä vähän SOSDEM:aakin mutta oli siihenkin liian älykäs.
Siitä olen faijalle kiitollinen, siis älykkyydestä. :)
Minulta taas mutsi, joka elää vielä, tuhosi perinnön.
Anteeksi ei heidän tarvitse pyytää, elämäänsä hekin vain elivät.
"Perinnön" menetys ei ole minua katkeroittanut. Faija oli hyvä alkoholisti koko elämänsä aikana sodan jälkeen, vaan hoiti työnsä ja asiansa, jäätyään eläkkeelle opetteli sitte ryyppäämään kunnolla.
Oli kunnia raahata tuota veteraania ojan pohjilta, polkupyörineen himaan.
Häntä ei tuhkattu joten oletan että tuo utuinen liekki jonka olen näkevinäni kun haudalleen kynttilän vien, on hitaasti palavaa etanolia, tai sitten virvatuli.
- Sotainvalidin lapsi
Isäni on nyt 84-vuotias, ja yhä melko hyvässä kunnossa, asuu koyona omakotitalossa äitini kanssa. Hän hankkii itse vielä omat polttopuut metsästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019