Tätä ei olisi pakko kertoa

Juhaolavi

Tässä taannoin kerroin kuinka ihastuin Sariin yhteisessä keilaillassamme. Odotin paljon tulevilta yhteisiltä tapaamisiltamme. Niitä ei vain tullut. Olen edelleenkin ihastunut Sariin mutta koitan mielessäni jäähdyttää tunteeni Häneen.
Viimeksi tavatessamme ja myöhemminkin sähköpostissaan Hän on kertonut, että haluaisi tavata minua. Hänen tekonsa vain eivät näytä siltä. Ymmärrän hyvin, että yksinhuoltajayrittäjällä ei ole liiemmin vapaa-aikaa. Mutta se ei paljon lohduta minua.

Edellisessä kirjoituksessani kehoitin kaikkia rakastumaan. Ja kehoitan edelleenkin. Mutta itse aion ainakin Sarin suhteen vältellä rakastumista sillä sydänsuruja en nyt jaksaisi kokea.

5

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkia rakastumaan. Silmien pilkettä on kiva katsella. Eikä sellaista rakkautta olekkaan, jossa ei sydän suruja myös koeta... vissiin. Joten rohkeasti vaan tunteet kehiin.... Äläkä sinä liikaa sitä Saria hättyyttele, ettei neitonen joudu lyömään jarruja jatkuvasti. Hitaasti hyvä tulee

• Juhaolavi

Niin minäkin ajattelin, että ... hitaasti ... hätyyttelemättä. Mutta toivottavasti Hän ei erehdy luulemaan etten välitä.
        Kyllä tämä tasapainoilu on vaikeaa - niin vaikeaa.

• toivoo hyvää

Kyllä minusta rakastunut toivoo hänelle pelkkää
      hyvää , JA unohtaa itsensä eikä ruikuta jos
      toisella ei ole mahdollisuutta aloittaa tunteilla
      leikittelyä. Ihminen jolla on vastuu omasta ja
      ehkäpä perheen tulevaisuudesta voi tarkoituk-
      sella varoa sotkemasta eämäänsä ja tulevaisuutta.

• mies-v57

Kuuleppas Juhaolavi,En nyt satu tuntemaan tätä
      Saria,mutta Naisern rakkaus on tällaista
      ihanaa aaltoliikettä.Ei siitä kannata huolestua.
      Anna Rakkauden lyhdyn vaan palaa.Varmasti on ihan mukava nainen.Ja naiset aina tykkää,kun mies rakastuu oikein kunnolla ja ilmaisee sen reilusti ja avoimesti.Ei ole pitkä aika kun minäpoika
      siinä suhteessa täällä riehuin takki auki
      ja olin niiiiin rakastunut.No,nyt on housut
      vähän jäähtyneet.Vastapuoli naisellisesti neuvoi hieman hillitsemään.Mutta minäpoika kun
      rakastun,niin enhän minä naista karkuun
      päästä.Ja kuuleppas Juhaolavi,pidä sinäkin
      vaan tiukalla otteella kiinni Sarista.Kaikki hoituu kyllä.Sano minun sanoneen.
      Hyvää ja tulista jatkoa vain Rakkaudelle
      ja positiivisin mielin!

Ps: Hyvä rakkausruno naiselle tekee hyvää.

En ole rikas,tärlee mulla on sydämen alla.
      Musta et pääse eroon,olen kaikkialla.

• lakastua

Rakkaus on vaan niin ihanaa kun se kohdalle sattuu.Kumma nyt kun sitä rakkautta ei ole niin taas odottaa tulisit jo taas vastaan.Mutta nyt silittelen lapsia koiraa mummoja Toivottavasti joskus taas miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe