Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

138

Kommenttia

267

1. tietysti voihan se löytyä, mutta milloin? Se voi olla joskus hamaassa tulevaisuudessa. Totta että jos useiden naisten arvomaailma muuttuu kolmenkympin tienoilla ns. "rauhallisemmaksi", niin ei se minua ainakaan luulisi hyödyttävän kun itse olen elänyt jo koko elämäni tätä "rauhallista elämää" niin pelkäänkin että katkeroidun kun minulla ei ole ikinä ollut elämässä ns "säpinää" ja sitten jos tapaankin jonkun naisen vaikka joskus yli kolmekymppisenä ja sitten naisella onkin takana "värikäs biletyselämä" ja itsellä ei ole tapahtunut elämässä mitään, niin eihän mulla ole mitään annettavaa silloin, ja uskon että olen siitä varmasti katkera kun en itse ole elänyt elämääni niinkuin muut. Ja kysynkin että onko suomessa tai muuallakaan oikeesti ketään naista joka viihtyisi kotona ja joka pitäisi ihan tavallisesta elämästä kuten minä? Tällaista naista en ole onnistunut ilmoituksen kautta löytämään. Ja en tiedä jaksanko odottaa siihen että jonkun hamaassa tulevaisuudessa tapaamani naisen arvomaailma muuttuu ja että sitten vasta kelpaisin. No en tiedä ymmärsikö kukaan tätä tekstiä mitä tarkoitin mutta toivottavasti joku ymmärsi tämän kirjoituksen ja sen miltä musta tuntuu.
  2. Asustelen pohjanmaalla.
  3. Joo ehkä sulla olis syytä loukkaantua kun sillä "panolla" on kerran useampiakin. No kun kerran teillä on diili niinkun sanoit niin ei sitte mitään. No asiaan seksi on varmaan sulle perustarve mutta ei mulle, koska ei ole seksisuhteita ollut niin en voi tietääkkään kuinka pakottava tarve se on, ehkä se toimii joillekkin mutta mulle ei missään nimessä, minulla on kuitenkin jonkinlaiset elämänarvot ja kunnioitan sitä, joten en ala harrastamaan mitään "vakipanoja" tai irtosuhteita kenenkään kanssa, mua loukkaa ainakin henkilökohtaisesti sellainen touhu. Eikös se ole ihan itsestäänselvä juttu että kun kerran en itse ole seurustellut saatika harrastanut irtosuhteita ja seksiä niin vaadin sitä myös kumppanilta. Minua kyllä ahdistaisi olla sellaisen kanssa jolla on paljon kokemusta ja jolla ollut monta suhdetta takana, toki riippuu tilanteesta jos kodalle sattuisi sellainen nainen joka on ennen seurustellut niin sellainen vaatisi kyllä minulta kovan luottamuksen että uskaltaisin sellaisen kanssa suhteeseen lähteä, ainakin pitäisi olla varma että entiset eivät enää kummittelisi taustalla vaan olisivat lopullisesti jääneet, mutta kuten sanoin mieluummin sellainen joka ei ole seurustellut ennen eikä harrastanut seksiä koska en itsekkään ole kumpaakaan. Ikää on 25v.