Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marita84
profiilit
marita84
marita84
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
122
Kommenttia
279
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikös sinne saa mennä ihan ilmaiseksi katsomaan ja ottaa oman koirankin mukaan yleisöksi?
30.08.2005 10:33
Oma pentuni on kyllä aivan innoissaan leikkinyt monta kertaa isompien koirien kanssa. Tietysti riippuu paljon siitä isosta koirasta kuinka se osaa telmiä pennun kanssa; ettei helposti hermostu ja että ei käsittele pentua liian rajusti.
Itse en kyllä veisi pentua puistoon ennen rokotuksia.
Mutta miksi ihmeessä menisit kuitenkaan tyhjäänkään puistoon? Puistossahan on juuri tarkoitus tutustua muihin koiriin ja ihmisiin.
30.08.2005 09:01
Välillä kotona saa hirveitä räksytyskohtauksia, mikä kuitenkin lienee enemmän perua tuon pystykorva-äidin puolelta... Ulkona kuitenkaan muille ihmisille ja koirille ei yleensä hauku.
30.08.2005 08:34
Itselläni on kylläkin seropi, mutta koska siinä on pystykorvan lisäksi kettu- ja saksanmetsästysterrieriä, uskoisin että jotenkin on myös terrierit tulleet tutuiksi =) Tuo meidän poika kun näyttää ainakin luonteensa puolesta perineen juuri terrierigeenejä. Mitä itse olen ehtinyt tässä huomata, luonnetta ja omapäisyyttä kyllä ainakin löytyy, välillä jopa rasittavuuteen asti =P Vaikka välillä kovapäinen onkin, ei tuo meidän Risto kuitenkaan tyhmä ole. Nopeasti on monet temput oppinut, tietysti sen omilla ehdoilla kun on jaksanut innostua. Energiaa ja vauhtia kyllä riittää myös, ja uteliasuus muita ihmisiä, koiria ja asioita kohtaan yleensä on aina havaittavissa. Pääsipä tuo eilen livahtamaan ovesta ulos ja juoksi suoraan alakerran naapurin kämppään ja sukkana makuuhuoneen sängyn alle, heidän asuntonsa ovi kun sattui juuri olemaan auki. Kyllä oli hiukan noloa hakea poikaa pois, kun en edes kunnolla näitä ko. naapureita tunne.
Niin, ja tuo itsetunto näyttäisi olevan myös ihan kohdallaan, välillä pikkukoiran ego tuntuu olevan jopa asuntoa isompi.
Elikäs muutamalla sanalla kuvailtuna: energinen, itsevarma, iloinen, seurallinen, omapäinen, viisas, peloton, vauhdikas, utelias... Näillä sanoilla voisin ainakin Ristoa kuvailla =)
30.08.2005 08:31
...juuri annoinkin äsken, eikä ole sen jälkeen enää kurnuttanut. Ehkäpä tuo auttoi =)
30.08.2005 08:15
...saattaa olla myös tuolla nyt palasia irronnut, kun oli taas poikaystävä antanut pihalta tuoda yhden kepakon sisälle järsittäväksi. Kiitos vastauksesta =)
30.08.2005 08:05
...vastailen, kun en ole täällä muutamaan päivään käynyt. Eli niinkuin jo varmaan tuolla aiemmin selitin, se villeys ilmenee uhitteluna ja räksyttelynä ilman varsinaista syytä minulle ja poikaystävälleni. Ulkona muille ihmisille ja koirille ei koskaan ärjy, aina olisi häntä heiluen menossa moikkaamaan. Se tietysti on kai melko hyvä juttu tässä. Ajattelinkin tässä nyt vielä pitkän aikaa katsella josko tuo TOKOlla ja sinnikkäällä kurinpidolla rauhoittuisi =)
30.08.2005 07:40
...selättää niin mitä sitten saa tehdä? Kun ei kai sen voi antaa riehuakkaan ihan miten lystää kun ei kieltojakaan yleensä kuuntele.
27.08.2005 01:12
...ei kyllä tämän herran kohdalla aina ole kovin positiivista. Tapaus on melko kovapäinen, eikä usko aina vaikka useamman kerran kieltäisi ja selättäisi. Ajattelinkin että jos tämä älytön uhittelu ja isottelu ei lopu isompanakaan, kokeilisin kastrointia. Ainakin vielä tilanne tuntuu välillä ihan mahdottomalta, kun tuo ei usko vaikka sitä kuinka monesti kieltää ja vaikka sen kuinka alistaa, se saattaa näytellä hampaitaan ja murista.
26.08.2005 21:21
...miehestä olisi tuossa tilanteessa hyötyä. Kyllä se olen aina minä joka joutuu esim. just sateella, myöhään illalla, hyvän elokuvan aikana, kesken ruokailun tms erittäin epäinnostavalla hetkellä lähtemään sinne pihalle. No mutta onneksi edes käyttää yleensä aina aamupissalla kun joutuu töiden takia heräämään ennen minua =)
26.08.2005 20:44
Hätäilin jo että saako tuo nyt jonkun jänisruton...En vaan ymmärrä mistä se nuo herkkunsa keksii =P
26.08.2005 20:39
Tänään kun tulin töistä kotiin oli yksi vhs-kasetti sohvalla revittynä, ja keskellä olohuoneen seinää oli iso pala tapettia järsitty pois. On tuo kyllä välillä varsinainen kullanuppu!!
26.08.2005 20:18
...minä ainakin ulkoilutin koiraani ennen rokotusta, en vain päästänyt sitä haistelemaan muiden jätöksiä, ja muutenkin tarkkaan seurailin ettei se liikaa tutkiskele kaiken maailman puskia ja ojia. Ja muiden koirien kanssa ei kannata hirveästi antaa peuhailla.
25.08.2005 13:42
...olen ollut kotona koiran kanssa, käynyt lenkeillä, nukkunut, katsonut teeveetä, pelannut biitsiä, löhöillyt... Niin ja tietysti surffaillut netissä. Ihan mukavaa laiskotella tässä muutama viikko ennen koulun alkua syyskuussa =) Tiistaina olimme Riston kanssa pentukoulussa, jaksoi jo lähes puolet ajasta keskittyä olennaiseen =P Ja tänään Risto pääsi lenkillä leikkimään parivuotiaan Rekku- koiran kanssa, ja äsken postiluukusta kolahti ihan ensimmäinen ikioma nimilaatta meidän viikarille. On se nyt komea poika se kaulassaan!
25.08.2005 11:29
...on itäsiperianlaika, on kyllä maailman kiltein ja rauhallisin hauva =)
24.08.2005 17:34
...laika, en sitten tiedä onko itäsiperian vai länsisiperian.
24.08.2005 17:28
...siinä voisi olla berniä tai lappalaista, ihan näin äkkiseltään heitettynä. Melko epäselvä kuva.
24.08.2005 16:55
...aloin vain miettiä, että olenko nyt huono "äiskä" meidän Ristolle kun ostan halvempaakin. Mutta kiitos kommenteista, olen taas viisaampi =)
24.08.2005 15:27
...hainkin, eli että yleisesti ottaen Cittarin ruokia ei voida väheksyä ja pitää riittämättömämpinä kuin eläinkaupan, jos ne kerran koiralle sopivat ja pitävät terveenä =)
24.08.2005 15:12
...noita kotia etsiviä on vaikka kuinka. Muistaakseni www.rekkurescue.com tai .fi oli osoite.
24.08.2005 15:05
13 / 14