Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marita84
profiilit
marita84
marita84
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
122
Kommenttia
279
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hetkonen...Meni hiukka yli hilseen tuo "Tämä, että nuoret saa vanhempia kunnioittamatta etuilla ja aukoa päätään on aika uusi ja lähinnä rappeutuneen länsimainen ilmiö." Jaahas, siitähän tässä olikin kyse.
17.07.2007 23:37
...pointtini olikin että löytyy niitä torveloita kaikenikäisistä...
17.07.2007 23:32
...täällä saa aloituksen tehdä kukin mistä haluaa. Ja kyllä, on minulle penskana käytöstavat opetettu.
17.07.2007 23:30
...ehdotelmista. Yksi mikä minua hiukan ihmetytti oli se ettei paksuturkkista koiraa kerrostaloon kesähelteiden vuoksi. Kun oman asuntomme sisälämpötila (pienkerrostalossa) ei kyllä edes kesäisin kuumene mitenkään erityisesti. Ihan viileää on ollut sisätiloissa vaikka ulkona helle. Vai mitähän näissä vastauksissa ajettiin takaa?
16.07.2007 00:57
...minä ainakaan tuota ollut huomannut lukea joten minulle se oli ainakin hyödyllistä tietoa, kiitos Sikra =)
13.07.2007 13:50
...etten ole ainut. Harmillista vain kun tässä vapaapäivinä olisi ollut mukava lueskella näitä keskusteluja. Mutta mukavat viikonloput kaikille, itse aloitankin kohta työviikkoni...=)
13.07.2007 12:48
...ihan hyvä idea, kannustaisi kaupunkilaisia suosimaan joukkoliikennettä ja taas maalaisia ei rangaistaisi auton käytöstä mikäli julkisia kulkuneuvoja ei ole käytettävissä. Tosin epäkohtana tuossa olisi ilta-/yötyötä tekevät ihmiset(itsekin usein lukeudun näihin), bussit kun eivät kovin hyvin yömyöhällä kulje...
12.07.2007 13:53
...kuinka fiksut ihmiset viitsivät näihin ilmiselviin provoihin aina vain kommentoida...Toki itse nyt syyllistyin samaan ja kasvatin ketjua...
08.07.2007 23:14
...tuo vielä ainakaan ole mitään merkkejä antanut että huonosti voisi...Ennemminkin taitaa olla vain tyytyväinen kun sai vaihteeksi herkkupalana jotain muutakin kuin samaa purkkiruokaa...=) Mutta oikein rattoisat juhannukset kaikille ja muistakaa olla hukkumatta!
*Marita ja Kalamies-Risto*
22.06.2007 20:43
...mutta mitenkäs tuo nyt tähän keskusteluun liittyi? Lienee totta on se ettei sekarotuiset yleisesti ottaen sairastu niin helposti perinnöllisiin sairauksiin kuin rotukoirat, näin olen kuullut, mutta kaikki koirathan ovat yksilöitä. Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan kun pennun ottaa, oli koira sitten seropi tai puhdasrotuinen. Meillä näköjään on käynyt huono säkä kun nuorta koiraa on jo niin monesti jouduttu lääkärissä kuskaamaan. Mutta onneksi nyt ultrassa eilen näytti kaikki olevan kunnossa mm. munuaisten kohdalla, vielä odotellaan verikokeiden tulokset....
01.06.2007 17:10
...tarkoitukseni sanoa pahasti, et varmasti pahaa viestilläsi tarkoittanut. Ei vaan vielä haluaisi piikkiä ajatella, vaikka kyllähän sekin pelottava ajatus jo mieleen hiipii. No mutta loppuviikosta toivottavasti selviää mistä on kysymys kun lääkäriin päästään. Kiitos tsempistäsi =)
29.05.2007 20:41
...infopaketista. Muuten voisin kuvitellakin tuon perusteella kohtauksen johtuvan kiteistä/kivistä, mutta kiviä ei alunperinkään ollut ja kiteetkin hävisivät ruokinnan avulla. Mutta tiedä näistä...Jospa nyt viimeinkin saisi selvyyttä noihin vaivoihin, vaadin kyllä nyt ne verikokeetkin kun niitä ei aikaisemmin ilmeisesti katsottu tarpeellisiksi ottaa. Mutta hyvät yöt jos täällä vielä joku muukin valvoo.
29.05.2007 00:56
....kiitos vain tiedosta, mutta ehkä en nyt välttämättä halua ensimmäisenä tuollaisia kuolemaviestejä lukea, etenkään kun et edes kerro tarkalleen mihin kuoli. Ja mikä "sama tauti"? Koirallamme on tähän mennessä diagnosoitu ainoastaan virtsakiteet, tuskin sinun koirasi niihin kuoli? Munuaisvaiva on tällä hetkellä vielä ainoastaan minun epäilykseni tasolla....Lähinnä infoa täältä sairauteen liittyen kaipailin, en "voi minun koirani kuoli, harmi jos pian sinunkin"- surkutteluja.
29.05.2007 00:47
...mielenkiintoinen linkki, häneltä varmasti voisi löytyä apua mikäli ei nyt ala tuolla ell:n suosittelemalla ruokavaliolla menemään parempaan suuntaan. Mikä positiivista, yleensä nappuloita kohtaan hyvin nirsoileva poikamme söi innolla noita Royal Caninin Urinary-naksuja, joita saimme muutaman näytepakkauksen mukaan, koska koko säkkiä ei vielä kannattanut ostaa mikäli ei olisikaan kelvannut.
19.03.2007 23:05
...lohdutuksesta. Täytynee olla todellakin nyt tarkkana, eipä kyllä aikaisemminkaan olla juuri mitään ylimääräistä annettu popsia kuin omia ruokia. Harmi vaan kun enään ei saa minkäänlaisia puruluitakaan kuulemma antaa, ja kun tuo niitä niin rakastaa järsiä ja hampaillekin ovat hyväksi....=( Mutta minkäs teet. Käynpäs vilkuilemassa tuota antamaasi linkkiä, kiitos vaan =)
19.03.2007 22:57
Eipä ainkaan ensiajattelemalla taida juurikaan noita oireita olla. Jospa kyse olisi niistä kiteistä vaan. Ja luulisi että eläinlääkärit asiansa osaavat.
19.03.2007 22:33
...kotiin eläinlääkäristä. Röntgenissä ei kiviä näkynyt, joten lääkäri antoi uuden antibiootikuurin ja sanoi että aletaan hoitaa ruokavaliolla. Ostinkin sitten tähän tarkoitettua tölkkiruokaa, josko se niihin kiteisiin auttaisi. Joku tuossa mainitsi etteivät kivet olisi yleisiä nuorilla koirilla, mutta muistelisin että aikaisemmin ell sanoi juuri koiramme iän ja sukupuolen vuoksi epäilevänsä kiviä. Olenkohan kuullut nyt ihan omiani? Ja kun tuo munuaisasia tuli nyt esille, minkälaisia oireita munuaisten vajaatoiminta aiheuttaa?
19.03.2007 18:32
...menisi noinkaan vannomaan. Onhan mahdollista että myös työssäkäyvät joutuvat tekemään "kotitehtäviä", eli työhommiaan myös kotona. Ja itse amk-opiskelijana voin kyllä todeta, että harvoinpa on ollut jaksoa jolloin olisi 8-16 tunnit joka päivä. Mielestäni naurettava periaate kieltää koira ihmiseltä ainoastaan sen takia että on opiskelija. Se on niin tapauskohtaista!!!
05.03.2007 13:47
"Aika yksinäistä tulee koiralla olemaan jos tyyppi on ensin koulussa esim. 8-16 + matkat + opiskelu kotona + omat menot!" Mitenläs työssäkäyvät ihmiset niin suuresti ajankäytöltään eroaa? Työt esim. 8-16 + matkat + kotityöt + omat menot
04.03.2007 23:37
...ostettiin uudet sohvat muuton yhteydessä kesällä. Vanhalla sohvalla koira sai olla, mutta uusien tullessa päätettiin ettei niille koiralla asiaa ole. Melko nopeasti oppi kyllä kun vain aina kielsi. Meillä on myös vanha sohva vielä toisessa makkarissa käytössä, ja sinne koira kyllä saa mennä ja siinä makoileekin, uusille ei edes yritä. Että kyllä luulisi oppivan kunhan muistaa vain määrätietoisesti kieltää. Niin ja nämä meidän sohvat ovat mikrokuitukangasta, sellaista mokan tapaista piirtävää. Kyllähän sellaiseen koirankarva imeytyy vaikkei koira sohvalla olisikaan, mutta melkoisen hyvin lähtee imurilla poies.
01.03.2007 22:31
3 / 14