Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aulis-vilen
profiilit
aulis-vilen
aulis-vilen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ohan joskus mainittu mailman surkeemmaks rakastajaks mut mun mielest niin isoa tuomiota ei voi lankettaa 5sek seurannalla.
01.12.2015 18:42
eevan tyttärelle
Onks pakko haukkua jos ei taho,tää mailma ja palsta varsinkin on aika omituinen paikka.
Ilkeyret ja mukamas huumori on niin kovin suosittua ,miksi tunnustuksen sana on pahasta?
Olkaa vapaasti sitä mieltä et ketään ei saa kehua vaan kaikkia pitää moittia , mä poika se kehun ketä kehun ja se olkoon mun oikeus , jos ei tykkää niin sanoo mulle eikä piilottele niit moittei ketjujen väleihin.
Riimiketjustakin väheksyvästi mainitaan ,mut sillä järjellä mennään mitä on anettu.
01.12.2015 18:40
Niin ,mehän ollaan ikäluokka joka eli veteraanien kanssa ja varsinkin 70 luku oli aika surkeeta veteraanie näkökulmasta.
Sanoisin et viimehetkellä sai veteraanit oman paikkansa ,ja valtiovallankin kunnioituksen.
Tuli mieleen äitin veli sotaajan kp-mies ,makasi jsp:een ruumiskasassakin hetken ennen ku tajuttiin sen henkis olevan, kovia jätkiä.
https://www.youtube.com/watch?v=JuuddkaurdQ
01.12.2015 18:26
Mitähän mä kirjotin? ja mis yhteyres?
01.12.2015 17:42
Sitä samaa ku me loispummitkin palstalla,herätetään pahennusta
01.12.2015 17:07
Terveppä teille höpönassut.
Mulla on kokeilu menos pikkasen vieraammalla nikillä ,kun tuo kiusattu ei pysy ns päällä , sivun vaihto riittää sen mustumiseen.
Aika on surra ja aika iloita ,ei mietitä eilistä.
Oikeestaan ei mikään piristä ja kohota mieltä murheenlaaksosta niin hyvin kuin sukellus saviselle peltotielle.
Kun sormien välistäkin tursuu savee ja korsia niin ei oo riemulla rajaa kun ylös kömpien miettii miten savisen olemuksen selittää kotona.
Ei mullakaan auttanu muu ku kertoo totuus ,vanha kompura.
Tosta musiikista niin sanoisin et aidolle Suomalaiselle sopii marssi ,kun sellanen kajahtaa niin intin käyneet vaistomaisest ojentaaa ryhtinsä ja askel saa terävyyttä.
Varsinkin tän tahris on hyvä marssia,viel nytkin joskus lenkillä innostun rallattelemaan tätä.
https://www.youtube.com/watch?v=WBwUur0xabI
Milloin kajahtaa marssi
papan kävelystä tulee farssi
koukkupolvi silloin ojentuu
mutkainen selkä suoristuu
Aivot tavoittelee muistoja
aseveljiä ja varuskuntakaupunkin puistoja
01.12.2015 16:30
Toisinaan kun katsoo
kuvaa jumalan
miettii onko tuo
seurausta humalan
aina on päällä vihainen muoto
mieli kuin kalanruoto
sanoissa kiinni kuin takiaispallo
tuntuu,on pääkin umpikallo
oikeestaan känkkäränkät on mielenkiintosia.
05.11.2015 20:40
Usko pois hunksi,niin kauan kun kirjoitat nikilläsi sun juttus ei kiusaa sanan varsinaises merkitykses,joskus huvittaa ja pitää vastata.
Nikittömät kitinät ärsyttää vaikka ne ei elämää estäkkään.
Miehet ja suorat luonteet kirjottelee rekatuilla tunnuksilla tai muuten tunnistettavasti.
20.06.2015 11:50
Large mut löysä?
30.05.2015 20:35
Palstan vakio selitys on ,etkö huumoria ymmärrä sillä varjolla kaikki on sallittua.
Kyllä olis sefulla hommia.
12.04.2015 20:51
Korpahan se soitteli ja oli siin herrojen ilmeet maireat, ajatteles millainen matka on ollut sentraali santroista nykysiin puhelimiin ja me ollaan se kaikki omaksuttu?
12.04.2015 20:48
Mee maate ja lakkaa kohkaamast
12.04.2015 20:00
Yleensä kuvaston ihmiset on verkkosukissa jos halpoja naisystäviä kaipaat.
Noi verkkosukka mies ystävät on taas jossain mulle ourommassa luettelossa ,jatka vaan netin selaamista, kaikkea löytyy.
12.04.2015 19:39
Pelottaaks sinuu katella vanhoja,niitten ihoa ,haparoivia liikkeitä, sitä sun kammoamaa hajua ja vanhojen vanhoja tavaroita vanhuksien ympärillä?
Oletko pelkuri ja suljet silmäsi omalta kohtalolta?
Kammottaaks sinuu vanhojen vetiset silmät ,silmät jotka on täyn epävarmuut tulevast ?
Vai haluisitko ottaa vierelles ja sanoisit ,älä huoli kyl me pärjätään.
12.04.2015 19:32
Ymmärsin et oot menny olusille ja ostanu hajuvet mut en noit vuos lukuja osannu yhristää sun ostoksiin ja nykyseen olotilaas.
12.04.2015 19:25
Eikai nyt puhutakkaan normi venäläisestä?
12.04.2015 18:20
Minulla on esillä laskutikku ,aion laskea levolle luojani.
12.04.2015 17:24
Taitaa olla pulaaika ku kahrella piiriläisellä mennään.
06.04.2015 16:52
Olisko jo aika vaihtaa vainon kohdetta ja jättää anceli rauhaan ,jokaiseen sen kommenttiin riennät venkoilemaan.
31.03.2015 17:40
Jos anceli lähempänä asuisit niin talkoisiin tulisin, ahkera olisin mut läkisoosia vaatisin evääks ja nuotion lammelle .
31.03.2015 17:34
12 / 29