Kaikesta tulee kritiikkiä, joko samanaikaisesti tai jälkikäteen.
Kun minä ostan lahjoja, ne mitätöidään vähintään seuraavana päivänä.
Kun olen hellä sängyssä, se mitätöidään heti seuraavana päivänä.
En voi mitään sille että olen menestynyt ja osaaan tehdä tärkeitä asioita.
Yleensä vaimolle on vahingonilo kaikkein aidoin ilo, jos minusta on kysymys.
Onko muilla samaa ilmiötä?
Vaimo haluaa aina mitätöidä minun tärkeät tekemise
26
98
Vastaukset
Ohan joskus mainittu mailman surkeemmaks rakastajaks mut mun mielest niin isoa tuomiota ei voi lankettaa 5sek seurannalla.
piikkiö
Johan vitsin vetäisit ja nyt vasta pääsin nauramaan, kun aamupäivä meni huuhailessa.
- eläke-ukko
Kaikkeen tottuu.50v kokemuksella voin vaan todeta sen.
Ei siihen kuitenkaan kuole. Nykyisin teen jonkun asian ja kuulen kerran arvostelut. Aiemmin kun yritin esittää asian jouduin kestämään saman asian kahteen kertaan. Älä masennu . Kaikki loppuu aikanaan. - muttamitä
Mitä itse olet mieltä sellaisesta liitosta, pitäiskö tehdä jotain.
- eläke-ukko
Mielipiteiden ilmaisu vapaus on myös pitkän avioliiton perusoikeus.
Kannattaa vaan toivoa parasta, ettei hän muuttaisi tapojaan.
Monesti olen huomannut tehneeni juuri ne virheet joista hän on yrittänyt varoittaa. Totta Pekka, Laitahan viestiä jos haluat jutella muutenkin.
- vainelämääseon
Sehän vain tyypillinen nainen.. Näyttelevät siihen asti, että pääsevät vihille.. Niinkaun menee hyvin, kun ovat vain rakastajattaria etupenkillä!
- ent.siivoojaparka
""""En voi mitään sille että olen menestynyt ja osaaan tehdä tärkeitä asioita."""""
Tuo yksi lause kertoo kaiken vaimosi käyttäytymisen syystä. Mutustelepa sitä mielessäsi jonkun aikaa. - 1eero
Kauan olette yhdessä olleet kun vieläkin valitatte, pienet erimielisyydet sen kun piristää. Tietysti jos yhdessä olo välipitämätöntä yhdentekevää ei puhua pukahdeta niin se on teistä kiinni. Mielestäni ei haittaa vaikka väliin räjähtää mutta tunnette toisenne kohta kaulitte ja seksikin maistuu taas.
- turhahangatavastaan
Seuraavan kerran, kun vaimosi käskee sinun hypätä, niin kysyt ainoastaan että kuinka korkealle.
- PeeJiiPee
Ja milloin saan pudota alas
En katselisi enkä kuuntelisi mitätöintiä mieheltä. Nuorempana sellaista saattoi tapahtua, miesten omaa epävarmuutta ja tyhmyyttä mitätöidä omaa itse valitsemaansa puolisoa. Sama pätee naisiin.
- 1eero
Hohoii, ei parien elo mene samalla kaavalla, pitkään yhdessä olleet hyväksyvät olomuodon. Eroamiset ovat tapahtuneet jo paljon aiemmin, mitöintiä en suuremmin huomannu toisella sattu olemaan avuja jotka ei multa luonnistunut sekä päin vastoin, nyt sen huomanu mutta aikaa kutakin.
Piiiiiiiiiitkissä parisuhteissa näyttää olevan aika yleinen tapa et kun ikää kertyy mittariin ja suhteeseen, aletaan näykkiä ja nipistellä. Miksi ihmeessä? Kun on esim 5040-50 vuotta toisia kärsitty, miks pitää niistä viimeisista kymmenistä tehsä kärsimys.?
Oisko tuo vähän sitä henkistä väkivaltaa?
Aika musertavaa elää niin. Olin myös joskus aina väärinpäin, ei auttanut mikään, ei itku eikä keskustelu, riitely nyt ei ainakaan. Jäljelle jäi ritolat.
Sellainen hyvä sanonta ihmissuhteista:
Jos se toinen saa sut jatkuvasti itkemään, niin pysähdy ja tarkista, oletko suhteessa ihmisen vai sipulin kanssa?- Viatonsivullinen
Ai kauheeta miten masentava teillä on tunnelma.
Onneksi minä olen viaton sivullinen:) - näin-selämä-menee-hyvin-
alotukseen,,,
jos mä olisin sä,
niin mä suuttuisin ainaiseen vähättelyyn ,
ja löisin kinttaat tiskiin ja sanoisin suurella äänellä,
TEEPPÄS ITSE PAREMMIN JOS OSAAT,,
kattosin vielä että osaako edes tehdä mitään,
ja lähtisin nokka pystyssyä hommiini, Voi teitä kanssakulkijoita ,kauhee hätä ja tohina siitä et kuka määrää mitäkin.
Ihan sama kuhan homma hoituu ,meil lähtee vahvin myllyyn ja viisain valtuustoon .
Niin tai jos oikein tarkkaan aletaan rajoi vetelemään niin saunapuun pituus ,siit mitasta pitäköön vaimo hyppysensä irti.- Vissivarmaa
Jos ei mene luukku kiinni, vaikka kuinka tällää puut vinottainkin, niin kyllä minä huomautan, vaikka nainen olenkin.
- Viatonsivullinen
Tossa on jotain järkee:-))
Vissivarmaa kirjoitti:
Jos ei mene luukku kiinni, vaikka kuinka tällää puut vinottainkin, niin kyllä minä huomautan, vaikka nainen olenkin.
Kauhee nipottaja
Vissivarmaa kirjoitti:
Vissivarma, minä en huomauta.
Pistän ne puut sivuun, vien ulos ja sahaan puoliksi, niin johan sopii seuraavalla kerralla. Toisaalta, silloin mieheni ei ole kotona, jos minä saunan lämmitän.
- ent.siivoojaparka
Minäpä luulen, että vaimosi haluaa sahata vähän matalammaksi sitä koroketta, jolle olet itsesi nostanut. Haluaa palauttaa sinua maanpinnalle huomaamaan, että ihminen sinäkin vain olet etkä jumala vaikka niin ehkä kuvittelet.
Kokeilepa lentää vähän matalammalla itse ja jätä joutavat kukkoilut erinomaisuudestasi pois. Ala näkemään itsesi realistisin silmin äläkä vaimoasi erinomaisempana, sellaisena joka on "menestynyt ja osaa tehdä tärkeitä asioita". Voi Pekka-parka, kovan onnen mies, miksi sinä noin ikävän ihmisen olet vaimoksesi ottanut. Vai ovatko vuodet hänet muuttaneet, kenen lienee syy.
- se-mikä-en-ole
PekkaPeltosaari
Oletko tuttu tämän Timo.Meikalaisen kanssa, joka lähetti yhteydenottopyynnön?
Meidän valistuneet palstalaiset tuskin haluavat kanssanne mitään keskustelua, vaikka sinä Pekka saitkin keskustelua aikaiseksi.
Minä hölmö kurkkasin tämän "timon" viestejä, mihin hän on kirjoittanut? Syntymäaikanikin täytyi laittaa ja sieltähän ne avautuivat, todella pervot jutut?
Uteliaisuuttani kävin vielä lukemaan, mitä kaikkea nykyaikana tapahtuu, mutta todella kauhistuin.
Onko meillä Suomessa noin`paljon "sairaita" ihmisiä vapaana? Uudet aloituksetkin vaikuttavat jotenkin sairailta.
Jassoo? Palvelin virhe, mutta Kistiina23(23=synt.pv, ei vuosiluku):)) tämän kirjoitti. - PeeJiiPee
Appiukolla oli aikanaan uskomaton lahja. Hän ei yksinkertaisesti kuullut mitä anoppi kälätti. Kaikki meni ohitse korvien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482120Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902100- 1222011
- 791742
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201279Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171165Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097