Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2447

1. Taasko Suomi24 uudistuu?

Mitähän tämä nyt tarkoittaa? Onko jälleen uudistus tulossa? http://beta.keskustelu.suomi24.fi/node/8381066
    60 plus
    6
    219
  2. Sheriffikö vaihtoon?

Naapuripalstalla kaipaillaan sheriffin vaihdosta. En tiedä koskisiko se samalla automaattisesti myös tätä palstaa, sama
    60 plus
    8
    184
  3. Mitä olette mieltä?

Nyt se on sitten uusittu kaksnelosen foorumi ja on kait arvostelun paikka. Yhtä helkutin hidasta on kuin enennkin tai on
    Ikäryhmät
    30
    328
  4. Tekstissä ongelmia

Näkyykö muilla joskus teksti vain osittain? Meillä jää joskus tekstin alkuosa vasempaan reunaan piiloon. On kaksi tv:tä,
    Digi-tv
    7
    641
  5. Sheriffille

Mitä pahaa oli siinä sosiologiaa opiskelevan ketjussa? Miten se häiritsi? Miksi senkin poistit? Selitä edes joskus teko
    60 plus
    22
    2102
  6. Missä mättää???

On tämä yhtä sanonko mitä! Ennen on sentään päivisin viestit kulkeneet, mutta nyt jumittaa aina! Osaako kukaan sanoa m
    60 plus
    18
    1255
  7. Pieni tarina

Olen aina silloin tällöin käynyt täällä lukemassa kirjoituksianne, mutta minulla ei ole ollut aihetta liittyä keskustelu
    Isovanhempien jutut
    1
    703
  8. Hauskaa Juhannusta!

Taas on aika auringon ja tiedän siinä taikaa on....
    60 plus
    6
    586
  9. Kiinnostaako jääkiekko

Suomi on niin euroviisuhuumassa, että MM-jääkiekko jää toiseksi. Huikea peli äskeinen USA:ta vastaan pelattu ja pelit j
    60 plus
    16
    922
  10. Maalla vai kaupungissa

Kummassako asut ja oletko onnellinen siellä missä asut? Itse asun maalla ja vielä maalaistalossakin ja tämä on mun paikk
    60 plus
    26
    1811