Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mullakin, mutta olen täällä vähän sählännyt - taas kerran!
10.05.2007 19:55
näillä pienillä paikkakunnilla on se, että kaikki hinnat ei tosiaan ole pilvissä.
Alle kahdellakympillä pääsee noutopöytään syömään, ei minkään hienoon ravintolaan, mutta hyvään ja siistiin paikkaan.
Tietysti sillä rahalla kotona söisi vielä seuraavanakin päivänä, mutta joskus voi vähän törsätä ja nauttia, kun ei tarvii itse kokata.
10.05.2007 19:17
tyhjää jankutusta!
Kai ne euroviisut lauantaina pitää katsoa, vaikka nyt jo kyllästyttää se vouhotus.
Formulat, kiitos ei.
Olen toivossa, että pyhänä pääsisin ulos syömään, mutta, mutta kylvöt on pahasti kesken...
10.05.2007 18:49
ei ollut mitään sopimatonta - tuuli sen vei!
10.05.2007 18:13
Meinaat laittaa mun laulamaan karaokea vai - kiitos ei käy. Kuuntelen kyllä sujuvasti.
Anteeksi, että tuulenpuuska tuli ja vei sen linkin. Kyllä se talteen jäi.
Kiitos - nostalgiaa sekin!
10.05.2007 17:29
ja luettu on, kiitoksia!
Mistä kaikkia keksitkin? Laita muutama hyvä linkki tänne, koitetaan saadaanko vielä sheriffikin liikkeelle - on pitkän aikaa ollut hiljaista sillä taholla.
Muuten tuntuu olevan päivän puheenaihe "Pysty" - sana on vapaa kaikille!
10.05.2007 16:31
Tulin juuri naapurikunnan torilta, joka on ainakin kesäisin hyvinkin suosittu. En tiedä mikä siellä vetää väkeä - molempia riittää, myyjiä ja asiakkaita ja torikokouksia pidetään.
Päihittää lähikaupungin torin mennen tullen.
Sitten kurkkasin tietysti tänne ja mun mieleeni tuli, että pistetään pensselit santaan ja rukkaset naulaan, eihän tässä muukaan auta!
Jos jonkun moraali näistä kirjoituksista kärsii, niin ahtaat ovat ympyrät.
Sitäpaitsi tämä on viimeaikoina ollut paremmin kahvilana, pitäisikö muuttaa nimi joksikin "Cafeeksi" tai "Cofeeksi"?
Älä sinä Olivia vaan ala ensiviikon vaihteessa strippaamaan, kun on se äitienpäiväkin. Eivät jaksa sunnuntaina juhlia, jos pikkutunneilla ovat strippari klubilla!
No enemmän on aikaa harjoittelulle.
Kai on paras täällä roikkua, kun heti iski masennus, kun suunnittelin sitä nettivieroitusta.
Paras antaa koneen laulaa!
Joko sinä olet päästänyt raivostasi? Eilen ajattelin, että "balansissa" ollaan (Mitä se sitten tarkoittaakin - hah-hah-haa!)kun toinen on raivona ja toinen jossain nurkassa mieli ihan maassa.
Vähän on maailma kirkastunut, kun pääsin välillä ihmisten ilmoille - paistaa se päivä vielä risukasaankin!
Olivialle vielä - oletko huomannut, että pian mennään taas nurkan taa?
Olisiko paras, että pysyttäisiin siellä eikä rellestettäisi etusivulla?
10.05.2007 13:07
kyydin kehitysvammaiselle ja hänen äidilleen kerhoon naapuripitäjään ja tietysti myös omalle vammaiselle tyttärelleni.
Siinä se oli tämän päivän hyvä työ, monta menee ilman mainittavia tekoja.
09.05.2007 21:15
Enhän minä tätä paheeksi sanonut, kaukana siitä!
Ja olishan se patalappujen virkkaaminen ihan hyödyllistä puuhaa...
En ymmärrä, olen vähän masentunut, vaikka kesä tulossa ja kaikkea mukavaa, mutta kai se ohi menee - toivottavasti!
09.05.2007 10:32
ollut jo 38 vuotta, mutta tämä ei ole se suuri nuoruuden rakkaus, joka jostain syystä jäi vain seurusteluasteelle.
Tässä tuntee itsensä joskus vähän erikoiseksi, kun on sen yhden ja saman kanssa aina vaan ja melkein kaikki ovat eronneet, jotkut jo toisenkin kerran.
09.05.2007 10:20
kerran olen liftannut, olin silloin jo yli kaksikymppinen ja se tapahtui keskellä kirkasta päivää, eikä siitä sen enempää, hyvin kotiin pääsin.
Enää ei liftareita näe, nuorilla on omat autot ja kaverikyydit toimii.
09.05.2007 09:15
Onpa hyvä, että kissasi on hengissä. Meinasin jo alkaa ihmettelemään, että onko sulla tosiaan kahdeksan kissaa, onneksi tajusin ja muistin sen vanhan sanonnan kissan yhdeksästä hengestä.
Kovin on baarissa ollut hiljaista, on muuttunut kahvittelupaikaksi - ei taida enää tarvita juomanlaskijaa!
Siitä säästä - sumuista ja lämpötila vain +5 astetta. Hieman on ankeaa...
Olen yrittänyt vieroittaa itseäni tästä netistä, mutta ei se vaan onnistu ja kai sitä joku henkireikä pitää olla.
09.05.2007 09:02
pohtinut täällä omalta kohdaltani äitienpäivän viettoa, mutta niistä liputuksista...
Äitienpäivänä lippu vedetään salkoon, juhlitaan tai ei.
Vappukin on liputuspäivä, mutta silloin meillä ei vedetä lippua salkoon, eikä juhlita.
Näin sitä aina kukin taaplaa tyylillään!
09.05.2007 08:48
Keitä pesupulveriliuoksessa, niin kirkastuvat.
Kun meillä oli vielä lehmiä, niin lypsykoneet ja tankki pestiin joskus hapanpesuaineella ja se oli hyvää myös keittiössä.
Kyllä pyykkipulverikin kirkastaa.
08.05.2007 20:55
paremminkin vitsiksi koko kateuden, vaikka sanotaanhan ettei niin pientä, ettei totta toinen puoli.
En ainakaan myönnä olevani kateellinen ihminen!
08.05.2007 14:57
Ne ovat niin vähäisiä yksityisihmisen saastuttamiset, että en vaivaa päätäni sillä asialla.
Auto on välttämätön - yleiset kulkuneuvot menevät parinkymmenen kilometrin päästä.
Lentomatkoja en ole harrastanut tähän päivään mennessä, en myöskään veneilyä.
Kodin koneet ovat kaikki sellaisia mistä en luopuisi. Isännästä en tiedä, luopuisiko tästä yli kuuskymppisestä tiskikoneesta, mutta tuskin se niin kauheesti saastuttaa...
Tämä tietsikka tietysti on ylellisyyttä, sähkönkulutuksesta en tiedä - on ollut niin vähän aikaa, ettei ole vielä sähkölaskussa huomannut. Mun menee kuitenkin aika vähän minkään turhuuteen, niin pitäisin tämänkin.
Olen nähtävästi niin itsekäs ihminen, että kaikki jatkuisi ennallaan!
08.05.2007 10:51
Sillai kuissi, millaissi!!!
07.05.2007 22:17
ovat vähäisiä, mutta minkä tähden käytetään näitä kaikkia, nimittäin tähden sana on minun korvaani parhaalta kuulostava. Vuoksi sana kuulostaa aika vieraalta, onko eri puolella Suomea eri muodot käytössä, takia tuntuisi murresanalta.
Tämä on vaan minun mielipiteeni.
07.05.2007 17:04
tuon viestin minulle? Olen useamman kerran kirjoittanut tähän ketjuun omalla nikillä, se riittää minulle!
Se on selvä kuin pläkki, että ilman vakinikkiä jotkut kirjoittavat, näkeehän sen, kun näitä lukee, joka ketjussahan niitä on!
07.05.2007 15:29
Olisiko kaikkien pitänyt sanoa, että hyvänen aika on se niin hienoa, kun meitä juhlitaan.
Eikö jokainen voi sanoa rehellisen mielipiteensä oli se mikä hyvänsä.
Miksi se yksi päivä vain olisi se, jolloin sanotaan kaikki hyvät asiat, voihan sen rakastamisen osoittaa muulloinkin.
Se vain on niin, että oli aihe täällä mikä hyvänsä,melkein aina se menee nokitteluksi.
06.05.2007 21:16
114 / 123