Mitä teit, mistä tuli hyvä mieli?
Itse en tänään tehnyt mitään erityistä, mutta toivottavasti iloisella mielellä ilahdutin työkavereitani töissä.
Mikä oli päivän hyvä työsi?
17
1207
Vastaukset
ollut vähän kiireinen päivä, mutta kävin kuitenkin parin talon päässä asuvaa 86 vuotiasta mummelia tervehtimässä. Juteltiin hetkinen niitä näitä ja todettiin että meillä molemmilla on tuuria, kun on mukavia naapureita, jotka eivät unohda :D
kyydin kehitysvammaiselle ja hänen äidilleen kerhoon naapuripitäjään ja tietysti myös omalle vammaiselle tyttärelleni.
Siinä se oli tämän päivän hyvä työ, monta menee ilman mainittavia tekoja.- täti tomera
eräälle sairaalle ihmiselle jolla elämä on mennyt alaspäin epämääräisistä syistä.
Samalla olen kuunnellut ja yrittänyt motivoida häntä "uuteen elämään",että hän saisi uskoa huomiselle ja pääsisi taas jaloilleen.
Saisi töitä ja näin ollen muutkin asiat saisi järjestykseen.
Joskus puhekin auttaa,kun hyvin perustelee ja saa toisen huomaamaan että tuon puheessa voi jopa olla järkeä.
Olin tyytyväinen näkemääni ja uskoisin että alku on tässä.
- marjapensas
on hyvä työ, niin kaupungilla käydessäni, heitin "lantin" katusoittajalle?
- hyvä työ
minä noukin tästä kävelytieltä pizzapaketin- ja mäyriskuoret roskikseen, siis noin alle kahden metrin päähän. Ehkä se roskis oli liiiiiian kaukana näille roskaajille.
Luulen tehneeni hyvän työn. Käytän aina ostoskassia kauppareissulla ja kassin sivutaskussa on sellanen puutarhahanska tätä roskankeruuta varten ja pieni hedelmäostoksista jäänyt muovipussi.
Roska tai pari päivässä tulee siivottua. Tämä nyt vaan on mun tapani toimia.
- Atolfia
neulenuttu on nappeja vailla valmis. Tuskin se nyt on mikään "hyvä työ" sanan täydellisessä merkityksessä, mutta työn valmistuminen on aina mukava asia.
Kun nyt löytäisin sopivat napit siihen huomenna.- soilike
Hänellä on kolme kissaa , vain tämä Vallu on seikkailunhaluinen.
Kissathan harvoin tottelevat ja tulevat kutsuttuina.
Hyvä työni hänelle ja myös itselleni oli, kun printtasin netistä ihan hienon kuvan kissojen ulkohäkistä, jossa kolme kissaa kökötti tavattoman tyytyväisen näköisenä.
Huomasin hänen vakavasti harkitsevan vaihtoehtoa.
Hänhän rakastaa lemmikkejään ja haluaa niiden parasta - katriina64
soilike kirjoitti:
Hänellä on kolme kissaa , vain tämä Vallu on seikkailunhaluinen.
Kissathan harvoin tottelevat ja tulevat kutsuttuina.
Hyvä työni hänelle ja myös itselleni oli, kun printtasin netistä ihan hienon kuvan kissojen ulkohäkistä, jossa kolme kissaa kökötti tavattoman tyytyväisen näköisenä.
Huomasin hänen vakavasti harkitsevan vaihtoehtoa.
Hänhän rakastaa lemmikkejään ja haluaa niiden parastaVein erään ikääntyneen tädin pikku kisulille 2 desiä kermaa.
Täti ei ollut itse edes kotona, eikä ovea avaamaan tullut kukaan, vaikka soitin pitkän aikaa ovikelloa. Jätin kermapurkin rapun eteen, ja nyt pian soitan puhelimella, onko "lähetykseni" mennyt perille.
Soitin tyttärelle ja onnittelin perinteisesti laulaen :O täyttää tänään 32v.
Kävin ostamassa itselleni polkupyörän, maksoi mansikoita mutta on kaikilla mausteilla ja vain pakki puuttuu :)
Näistä tuli hyvä mieli!- yx vakinikki vain
eläkeläistuttavani soitti aamulla, että hänen tietokoneensa näyttö pimeni. Tietokone on tarpeen pankkiasioitten takia, muuta käyttöä sillä ei ole.
Keskiviikkona hain toiselta hyväntekijältä ilmaisen näytön ja vein sen tuttavalleni ja taas kone toimi. Maksoi minulle 250 km ajoa.
En pannut nikkiäni, kenenkään ei tarvitse tietää mitään minusta.
- KristaTee
ja itselleni. Pesin kaikki ikkunat.
- Netti-Ilona
soitin sairaalle siskolle ja yritin piristää, en tiedä onnistuinko. Mutta siis yritin.
Hyvä mieli tuli kun muistin laittaa kummilapselle eilen synttärikortin, nykyään kun tahtoo mennä väkisinkin tuon e-kortin puolelle. Kivahan se on sekin saada, mutta ei ole postikortin voittanutta!
Onnea siis P-kulta, alat olla jo aikuisuuden kynnyksellä :=)- "Viiruhelpi"
Olen ollut hyvällä päällä koko päivän en ole yhtään kiukutellut. Olen antanut ukko-kullan katsoa jääkiekkoa ihan rauhassa. Istutin jopa luumupuun pihalleni. OLEN ILOINEN.
- Viestisi
"Viiruhelpi" kirjoitti:
Olen ollut hyvällä päällä koko päivän en ole yhtään kiukutellut. Olen antanut ukko-kullan katsoa jääkiekkoa ihan rauhassa. Istutin jopa luumupuun pihalleni. OLEN ILOINEN.
sai minutkin iloiselle tuulelle. Kiitos.
- auliina
Tulin tänään kaupungilta ja tapasin pihassa kaksi vanhempaa naishenkilöä, jotka haravoivat pihaa, molemmat vähän hikisinä jo.
Kävin kotona ja lähdin lähikauppaan ostoksille ja kaupassa tuli mieleen, että näitä ihania rouvia pitäisi jotenkin kiittää,
niinpä ostin molemmille pienet suklaapötköt.
Siellä he pihan keinussa pitivät pientä taukoa saapuessani ja annoin heille suklaat. Tuntuu, että suurempia kiitoksia en ole eläissäni saanut. Sain siitä itse hyvän mielen ja samoin rouvat myös.
Ovat muuten ihania ladyja.
- aniliini
leivoin ystävälle munkkeja
- 1943
iäkästä, yksin asuvaa naista. Oli antoisa kahvituokio, olin tervetullut. Lähetimme yhdessä nimipäiväkortin Tuulalle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979