Nuoruuden rakkaus

Sama vielä

Olettako vielä yhdessä saman kans jonka tapasitte nuoruuessa?Vai tapasitteko vanhoilla päivillä uuestaan?Me ollaan oltu jo 38 vuotta yhessä

20

1307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 42 vuotta jo

sama viä on juuh

• hildurvonhopsis

En ole vielä "vanhoilla päivilläni" tavannut ketään nuoruuden rakkauttani uudelleen. Minulla ei vielä ole ne ajat "vanhoilla päivilläni" tulleet. Voinhan vielä tavata kun olen asunut välillä muualla ja palannut takaisin kotikaupunkiini. Nuorenahan sitä ihastui muutaman kerran vuodessa. Usein nuo ihastuksen kohteet eivät edes tienneet, miten rakastunut heihin olin.

Minkähän ikäinen silloin on kun on "vanhoilla päivillä iässä" että tiedän alkaa katselemaan sen ikäisiä miehiä ? Voisitko väsätä jonkun määritelmän tai antaa jotain ehdotuksia noin numeraalisesti siitä "vanhoilla päivillä"-iästä.

No onnea sinulle ja puolisollesi. Toivon sydämestäni että pysytte terveenä ja rakastatte toisianne koko loppuikänne yhtä onnellisina.

• sama vielä

kiitoksia sanoistas ja "vanhoila päivilä" tarkotan täsä ikäluokasa 50 vaikka ei olla niin vanhoja*virn*

• hildurvonhopsis
        sama vielä kirjoitti:

kiitoksia sanoistas ja "vanhoila päivilä" tarkotan täsä ikäluokasa 50 vaikka ei olla niin vanhoja*virn*

Tuo ikä on niin hauska juttu. Kun äitini täytti 50 vuotta niin minua hirvitti miten vanha äiti raukka on. Kun itse täytin saman, niin olin niin nuori vielä omasta mielestäni. Muistan kun itkin seitsemän vuotiaana, kun äitini oli "jo 30 vuotias" ja naapurin tytön äiti oli vasta 29 vuotias. Niillä meidän äideillä oli ikäero puoli vuotta :) Nytkin olen parhaassa iässä omasta mielestäni...

*virn* oli muuten kiva ilmaisu.

• nuoruuden rakkaus

se oli kuin salama ,kun näin ensikerran puolisoni,yhteistä matkaa kertyi 34v.

• ollut jo 38 vuotta, mutta tämä ei ole se suuri nuoruuden rakkaus, joka jostain syystä jäi vain seurusteluasteelle.

Tässä tuntee itsensä joskus vähän erikoiseksi, kun on sen yhden ja saman kanssa aina vaan ja melkein kaikki ovat eronneet, jotkut jo toisenkin kerran.

• sitroen.

nuoruus jo hupenemaan eikä sitä rakkautta vieläkään näy, ei kuulu..

• elämä on

ei kaikilla ole niin hyvä onni elämässä että tapaa hyvän miehen;(jonka kans voi jakaa loppuelämän,petetty monesti kaikilla tavalla

• ;(((((((((((
        elämä on kirjoitti:

ei kaikilla ole niin hyvä onni elämässä että tapaa hyvän miehen;(jonka kans voi jakaa loppuelämän,petetty monesti kaikilla tavalla

kyl ei oo helppo löytää se hyvä!!!!mies...kaik ei oo mitä näytää yhtehen mennää nii sit muuttu viulu

• Annaliisa
        sitroen. kirjoitti:

nuoruus jo hupenemaan eikä sitä rakkautta vieläkään näy, ei kuulu..

Voi sitruunaiseni, ehkäpä se rakkaus jäi seisomaan peukalo pystyssä reppunsa viereen sinne tien varteen, kun et ottanut kyytiin, vaan luulit pummiksi!!

• sätistä

löytysköhä sätistä elämän kumppani? voiko niihi luottaa?

• löytyy

ei voi chattilaisii luottaa jos hakkee elämän kumppanii siel on paljo ns kiertopalkintoi molemmis naisis ja miehis,kulkeevat ja kiertellöö ettimäs jottai ja levittellöö jopa sukupuolitautei ei koskaa tiä mitä saa jos luulet oleva yhen kaa niin tauisa oot monenkaa nii se mennööpi

• koettu on....

varmaankin kun tiedät mitä kaikkea chattilaiset ovat;))))))

Löytyy se jyvä akanoistakin ja neula heinäkasastakin, eli voi löytyä chatistäkin.

• Hui kauhistus

Mikä se semmoinen sukupuolitauti on joka chatissa leviää? ;)

• huhtikuun alussa

saman miehen kans. Ja tiesin heti, että hänen kanssaan juttu tulee kestämään.

Se ensirakkaus jäi sinne nuoruuteen. Välimme sotki toinen mies, joka oli myös kiinnostunut minusta, minä en vain tuon toisen ihastusta silloin huomannut, kun olin niin rakastunut tähän toiseen. Vaan niin siinä kävi, että tuo lurjus sepitteli vuoron perään meidän kummankin korvaan omia juttujaan ja erohan siinä meille tuli. Vaan ei kait se kohtalo sitten meitä ollut yhteen tarkoittanutkaan, tosi rakkaushan ei kuole tuollaisiin juttuihin.

• Aimori

Mahtavatko monetkin ihmiset täällä,
        muistella sitä ainoaa oikeaa rakastaan?
        Sitä mikä todella oli nuoruudessa RAKAS?
        En tarkoita niitä moninaisia ihastuksia vaan sitä ainoaa oikeaa?
        Oletteko nyt varmasti olleet sen oikean kanssa yhdessä?
        Ettei vaan olis ajatus lipsunut siihen ainoaan oikeaan.
        Elämä kaiken lisäksi ohi ja sinne se jäi!
        Eikä koskaan enää palaa se aika eikä hän oikea ihminen sinulle/minulle. Voin sanoa piste ja loppu.

• muistelen
        Aimori kirjoitti:

Mahtavatko monetkin ihmiset täällä,
        muistella sitä ainoaa oikeaa rakastaan?
        Sitä mikä todella oli nuoruudessa RAKAS?
        En tarkoita niitä moninaisia ihastuksia vaan sitä ainoaa oikeaa?
        Oletteko nyt varmasti olleet sen oikean kanssa yhdessä?
        Ettei vaan olis ajatus lipsunut siihen ainoaan oikeaan.
        Elämä kaiken lisäksi ohi ja sinne se jäi!
        Eikä koskaan enää palaa se aika eikä hän oikea ihminen sinulle/minulle. Voin sanoa piste ja loppu.

sitä ainoaa nuoruuden rakkautta. keväisin tulle mieleen hyvin voimakkaasti. haikeana mietteet menee eteen päin. ja elämänin on tässä ja nyt. (tällä järjellä valinta olis toinen.

• valinta olisi toinen
        muistelen kirjoitti:

sitä ainoaa nuoruuden rakkautta. keväisin tulle mieleen hyvin voimakkaasti. haikeana mietteet menee eteen päin. ja elämänin on tässä ja nyt. (tällä järjellä valinta olis toinen.

monella muullakin. Mutta nuorena tehtyjä virheitä on monesti vaikea korjata, vaikka haluaisikin.

• hukkaan, turhaan,
        valinta olisi toinen kirjoitti:

monella muullakin. Mutta nuorena tehtyjä virheitä on monesti vaikea korjata, vaikka haluaisikin.

kauan sitten. Rakkautta ei ole löytynyt vieläkään.
        Kohtapa tämä loppuu, reilusti yli puolimatkan olen jo päässytkin...

• Pirre*

ja tavattu päivittäin, pian 39 vuotta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe