Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tosiaan maalla, kun vertaa vastaajiin. Tämä on alle 10000 asukkaan kunta ja täälläkin asun paikassa, joka on vuosikymmeniä sitten liitetty tähän kuntaan. Sanonkin että täällä kehitysalueella asutaan.
Koulu, pankki ja pieni kauppa on parin kilometrin päässä, muut palvelut löytyy runsaan 20km:n päästä ja lähimmät kaupungit 50km:n päästä.
Ymmärrän hyvin pohjoisen lintua vai mikä se nikki oli, että kaipaa kaupunkiin, jos on sieltä lähtöisin. Itselläni olisi varmaan sama juttu, mutta päinvastoin.
Kaipaisin maalaismaisemaa ja kaikkia tuttuja kasvoja. Olen asunut monessakin paikassa nuorena, mutta aina maalla ja varmaan täällä paremmin tullaan tutuiksi.
Kiitos kivoista vastauksista! Ollaan onnellisia, missä kukin sitten asuukin.
06.05.2007 21:00
ole ollut mitään muuta kuin suuria suunnitelmia - hyvin ehdit typyköiden (anteeksi ladyjen)stripparitreeneihin, olen ymmärtänyt, että sinne otetaan kaunottaria niin paljon kuin mukaan ehtii.
Minun taitaa nettivieroitus mennä pieleen, en malta pysyä pois täältä.
Olen sitten edelleen kaljahanoissa siellä tiskin takana, jos vain ymmärrän oikeana iltana sinne
tulla.
06.05.2007 20:35
Tietysti nettisurffailijoiden päivä!!!
Taitaa sekin olla joka päivä;)
(Tämä nyt taas on tätä jonnijoutavaa)
06.05.2007 15:56
niin että meinaa viedä mennesään, ei ole kulotusilmaa ja eikö nyt ole kulohälytysvaroituskin voimassa tai miksi sitä sanotaan.
Olin ennen hanakka kaikkia ojan ja tienvarsia kulottamaan, mutta joskus meni liian iloisesti, että sain pienen peljätyksen ja se loppui siihen.
Ei - ei mitään hälytystä tarvinnut tehdä, eikä rakennuksia ollut lähellä, naapurin peltoon se sitten olisi riistäytynyt.
Kuivassa ruohossa tuli menee kyllä tosi nopeaan.
06.05.2007 15:51
taisi se vuosi olla, vaikka selasin kalenterini, muuta mainitsemisen arvoista ei löytynyt kuin auton osto. Taisi olla hyvä kauppa kun vielä samalla ajellaan, eikä enää kannata vaihtaa, kun ei mitään siitä saa vaihdossa, vaikka kuinka hyvä olisi.
Tietysti "suuri" tapahtuma oli kun ainoa poika muutti nykyisen vaimonsa kanssa yhteen asumaan.
Asui nimittäin siihen asti "peräkamaripoikana" kotona!
06.05.2007 15:40
Meillä täällä lounaisessa suomessa paistaa aurinko, ei ihan täydeltä terältä, mutta kumminkin ja lämpöä on +15-+16 astetta.
Hyvää pyhäpäivän jatkoa kaikille!
06.05.2007 13:59
että kukin taaplaa tyylillään?
Ei kaikki elä samojen kaavojen mukaan - onneksi!
06.05.2007 13:42
vaimoasi. Olen sanonut, että en kadehdi muita ihmisiä kuin niitä, joilla on hyvä laulun ääni.
Mutta täytyy kadehtia kun joku on löytänyt näin erinomaisen miehen - liekö tottakaan!
Nimimerkkistäsi voisi päätellä vallan toista!
Ei minunkaan mieheni nälkään kuole, jos yksin kotiin jää, mutta ei tarvitse unta nähdä että laittaisi ruokaa kun olen kotona - muuten on ihan hyvä ja ahkera mies.
06.05.2007 13:39
En erityisemmin ole ihastunut äitienpäivään. Mieluummin olisin omissa oloissani, enkä mitään sen hyväksi "höösää", täytekakkua en viitsi tehdä, jäätelöä kahvin kanssa, siinä se.
Tietysti pikkuprinsessat tulevat, mutta käyvät muutenkin monta kertaa viikossa, lähellä kun asuvat.
Toisinaan lähden yksin vanhaan kotikirkkoon ja vien kukkia vanhempieni haudalle, mutta en joka äitienpäivä käy sielläkään, on sen verran matkaa.
Joskus voidaan käydä ulkona syömässä, mutta useimmiten silloin on vielä kylvötyöt kesken, juhli siinä sitten.
Mies on huono ostamaan mitään lahjoja, olenkin sanonut, että ei tarvii vaivata päätään, ostan itse mitä tarvitsen.
En siis mitään erikoisemmin valmistaudu äitienpäivään - päivä muiden joukossa.
06.05.2007 13:29
tuli mokattua oikein viimeisen päälle!
Luonteelleni ominaista on että kaikki pitäisi tapahtua tässä ja nyt.
Onneksi muut olivat ymmärtäneet asian oikein eikä mitään ryntäystä ollut - kuten ei tänne enää yleensäkään.
Kysyisin vielä, että mihin hyväntekeväisyyteen tuotto menee, laitanko harkintaan, että tulenko vielä juomanlaskijaksi!
06.05.2007 10:15
jo laittaa ovet säppiin, kun ei ketään näkynyt.
Onneksi on hiljaista - ties mitä korvauksia vaatisivat, kun stripparit jänistivät.
Taitaa nyt olla valkoisen valheen paikka niillä.
Minä en tiedä karaokesta mitään, kun mulla ei ole lupa laulaa, mutta sinä voit vapaasti laulaa, se ei ole kielletty!
05.05.2007 22:03
niiden piti esiintyä, on niillä niin suuret luulot itsestänsä, mutta on tainnut mennä pupu pöksyyn.
Laitan pian oven säppiin - turha täällä on tiskiin nojailla.
05.05.2007 21:57
Nyt ei tarvii paljon kolkutella.
Käsittämätöntä, että ketään ei näy eikä kuulu - ei kai ne kotona ota pohjia, ettei sitten enää baarin antimet maita.
Vai pelkäävätkö uutta baarimikkoa ja sen ammattitaidottomuutta.
Kyllä ainakin olutta ja siideriä osaan hanasta päästää, Krisse tekee sitten niitä hienompia juttuja.
Stripparimummut tietysti vetävät kureliivejään niin piukkaan ettei henki kulje, tai mitä hepeniä laittavat.
Antaas kattoo kuin tässä käy, meneekö ketuille tääkin ilta, vaikka kaikki oli intoa piukassa vielä päivällä...
05.05.2007 21:18
on jo lueteltu yleisimmät valkoiset valheet.
Juuri nämä kun keksii jonkun tekosyyn kun ei viitsi tehdä jotain tai kun ystävä ehdottaa vaikka lenkille lähtöä. Sekä kehuminen jonkun vaatekappaletta, joka omasta mielestä on ihan karsea.
Valkoinen valhe on mielestäni harmiton juttu, joka ei vahingoita ketään.
05.05.2007 20:48
sokeritoukka - sieltä löytyy ohjeita.
05.05.2007 18:54
sinne baaritiskin toiselle puolelle, vaikka musta tuntuu, että sinä olisit hyvinkin passeli strippaamaan.
Mitään tarjouksia ei sitten tänään ole - siellä juomapuolella tarkoitan - muusta en tiedä!
Senkin tähden olisi saada kaveri, kun en oikein osaa tehdä hienoja drinkkejä - kossuvissyä vaan.
Mutta parhaani yritän!
05.05.2007 18:34
se mitä eilen lupasin!
Tänään aioin hipsiä ihan huomaamattomasti johonkin nurkkapöytään, muttä näyttää tarjoilijoista tulevan pulaa, joten lupaan tulla kaljahanan taakse - voin hyvin olla siinä hommassa, kun mulle ei kalja maistu.
Niin ja minä en sitten strippaa enkä laula karaokea!
05.05.2007 17:46
vaan niitä kaiveltiin, onhan niitä kirjoja...
05.05.2007 13:30
helsinkiläisten mielestä ei ole elämää kehäkolmosen ulkopuolella!
Miksi muuten monet muuttavat sieltä maaseudun rauhaan takaisin?
On hyvä, että näette rahvasta edes kesäisin. Osaatte sitten taas arvostaa omaa sivistynyttä itseänne entistä enemmän. Jos oikein masentaa niin koittakaa löytää arvoisianne kirjoittajia!
05.05.2007 12:36
Silloin kun meillä oli asia ajankohtainen runsaat kaksikymmentä vuotta sitten, ei ostettu pojalle mopoa ennen aikojaan.
Kaverilla oli ja sillä humautettiin johonkin pöhelikköön, polvi auki ja kymmenkunta tikkiä siihen, onneksi ei käynyt pahemmin.
Ei se aina pelasta, vaikka ei osta alaikäiselle mopoa niin kavereilta löytyy.
Nyt onkin sitten ne mönkijät millä ajellaan.
05.05.2007 10:47
115 / 123