Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tuo leivän tullessaan.
Näin sanoo vanha sanalasku, mutta en ole kuullut kenenkään syntyvän leipä suussa.
Oliko huono vitsi?
29.04.2007 10:19
Onks se puoli tusinaa?
Menee pian yöunet sun kanssas - saa jäädä notkumaan tänne Pystyn nurkkaan koko yöksi.
Eikä täällä ole edes seurasta tietoo!
28.04.2007 21:29
sanotiin Ojalan laskuopin mukaan jonkun laskun olevan, mitä sitten olikin, mutta mikä laskuoppi Marjapensaalla mahtaa olla käytössä - en ala arvailemaan mitään, kun ei ole harmainta hajuakaan.Ei ole mikään niin kuin ennen...
Onneks pian pääsee nurkan taa piiloon, jos oikein paljon tyhmyyteni näytän.
28.04.2007 20:33
Olen aina luullut tietäväni kuinka monta päivää on missäkin kuukaudessa, mutta niin vaan lensin lankaan, pahus vieköön.
Minkäs laskuopin mukaan sinä pisteesi laskit?
Eiks se 11 ollut maksimi? Vai onks siinäkin joku jippo!
Siis se tuttu 10 tuli mullekkin, mutta kai tälläkin fiksuudella pärjää.
Jospa siihen siideriin taaskin tyytyisi - ei vielä auta enempää alkaa juhlimaan.
Kai vappuna pistetään ranttaliksi?
28.04.2007 20:14
saunasta. Vai kahvinkeittäjää huutelet - mitäs muuta kuin pannu tulelle ja korppuja näkyy olevan kaapissa, kas kun eivät ole kelvanneet, mikä sen parempaa on kuin kunnon korppukahveet.
Nyt ei mitään herkutella!
Kisukin on aivan ihmeissään, yksin joutunut koko päivän olemaan, näkyy ruokaa sentään sillä olevan ja nyt se saa mennä ulos asioilleen, ettei jouduta siivouspuuhiin.
No niin, siinä se kahvi jo on valmista - ei muuta kuin juomaan! Ai niin kai se vielä pitää laittaa termariin, jos joku sattuisi tulemaan.
Älkää pahastuko, vaikka vähän ulkopuolisena täällä häärään, mutta kun joka puolella on niin hiljaista.
Lauantai-illan jatkoja itse kullekin säädylle!
28.04.2007 17:54
sinuakin googlesta etsimään, mm.Hyötykasviyhdistys ilmoittaa ahomansikan siemeniä.
Sain viime keväänä ystävältäni hänen kasvattamiaan ahomansikan taimia. Tuli jo jokunen mansikkakin viime kesänä, talven aikana kuolivat kaikki.
Muuta kokemusta ei ole.
28.04.2007 17:04
taida onnistua, mutta suosittelen taimien ostoa, on helpompaa.
28.04.2007 16:45
Jos juhannuksena meinaat itse kasvattamiasi perunoita syödä, niin äkkiä maahan ja harsoja päälle.
28.04.2007 16:44
Puutarhamansikka googleen, niin tietoa löytyy!
28.04.2007 16:37
Muutama peruna voi olla itämiskelpoinen, mutta eivät ne maassa yleensä säily talven yli. Uutta perunaa maahan vaan!
28.04.2007 16:32
En puutu tähän keskusteluun enempää, sanon vain mielestäni olevan päivänselvän asian, että oma äiti on läheisempi. Meillä on miniän kanssa ihan hyvin kaikki, enkä lainkaan ole katkera, vaikka huomaan hänen olevan useammin yhteydessä omaan äitiinsä, vaikka asunkin lähempänä.
28.04.2007 14:43
Noudatan vanhempien toivomuksia enkä ole antanut lapselle mitään "hyvää" ilman lupaa.
Ainoa synti mihin on langettu, kun pappa opetti "kaffepullaan". Tyttö on jo viiden vanha ja saa edelleen mummulassa kaffetta ja pullaa.
Eikä siitä ole mitään kriisiä syntynyt.
28.04.2007 14:33
on, mutta kylmä tuuli puhaltele.
Toivottelen mummikalle kivaa iltaa pikkumiehen kanssa. Itselläni on saman ikäinen pikkuprinsessa ja on ollut yökylässä puolitoista vuotiaasta asti silloin tällöin vaihtelevalla menestyksellä.
Ensimmäinen kerta meni hienosti, ei ai eikä ui sanottu kun nukuttiin koko yö.
Myöhemmin on ollut vähän vaikeaakin, mutta ei enää, paitsi viimeksi hän oli sitä mieltä, että nukkuu yksin sohvalla ja näin tehtiin ja pienen päästä kuului, mummu, mä tuun sun vierees ja siinä se yö meni ihan hyvin.
Kyllä ne yövierailut ovat hienoja ja ei niitä kauan ole varsinkin, kun mekin asutaan niin lähekkäin.
Kaikkea hyvää mummikalle ja voimia jaksaa eteenpäin.
28.04.2007 13:06
Muurinpohjaletut
3 munaa
1 litra maitoa
1/2 tl suolaa
1/2 dl voisulaa
1/2 dl sokeria
2 dl ohrajauhoja
3 dl vehnäjauhoja
Anna taikinan turvota vähintään 1tunti.
Googlesta löytyy, sieltä tämäkin.
28.04.2007 10:15
Ei... ei mua vielä ulos ole heitetty, mutta koneen kanssa on sama juttu, että isäntä ei ymmärrä koneen päälle mitään muuta kuin että "kyl tuolla nurkassa semmoinen on".
Tulee joskus vähän huono omatunto, kun istuu tässä vaan ja isäntä huokailee tv:n edessä tai kuorsaa sängyssä.
Mutta pitää sitä jotain ajankulua muutakin olla kuin istua isännän seurana. Toinen on lukeminen, jos en ole koneella niin sitten on nokka kirjassa kiinni ja mies ei lue muuta kuin sanomalehdet.
Että aika tylsää vai? Ei hänellä muuten mitään suurempia vikoja ole.
28.04.2007 10:01
on kesä tulossa, jos joudut koneesi kanssa "ulkoruokintaan".
Eikö ole kiva olla välillä ihan yksin kotona? Minä ainakin nautin siitä silloin harvoin, kun niin käy.
Huomasin, että tämäkin baari siirtyy pian nurkan taakse. Toivottavasti Olivia vielä siirtää sen uuteen paikkaan, on tänne kiva poiketa kirjoittelemaan niitä näitä.
Nyt minä painun pehkuihin.
Hyviä öitä kaikille!
27.04.2007 23:20
vielä galleriaasi, olet näköjään yhtä ujo kuin minäkin - en ole minäkään kauan vielä ollut rekisteröitynä.
27.04.2007 22:59
se lähtee, olet jo mukana.
Tervetulemas vaan joukkoon ja tuomaan mielipiteitä julki.
Täällä onkin vähän hiljaista ollut viime aikoina, tämä kevät varmaan vaikuttaa siihen, ettei niin olla kirjoittelemassa.
27.04.2007 22:55
Karaokessa on mun pidettävä suu kiinni, tai lähtee loputkin.
Keksippäs taas joku laulujuttu, siihen varmaan löytyy kiinnostusta, tai sitten ei.
Ajattelin vaan, jos kaikilla on jo niin kiireitä pihatöissä, ettei ehdi koneelle.
27.04.2007 22:50
En muista yhden yhtäkään vappua,joten ei kai ole paljon juhlittu. En siis juhlimisen tähden ole muistamatta.
Ei vain ole tuntunut tarpeelliselta juhlia.
Sima ja munkit kuuluvat vappuun. Niitä teen aina.
Lasten vielä ollessa lapsia piti olla serpenttiinejä ja ilmapalloja, nekin ovat jääneet - ellei nyt pikku-neiti 5v. niitä vaadi.
27.04.2007 21:25
119 / 123