Vapaa kuvaus

Ikuinen luonnonlapsi... ...kaikki muu on turhaa tietoa... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

47

Kommenttia

76

1. hipsuti

hipsin tässä juhlintojen jälkeen kohti vällyjä ja heräsi tälläinen kysymys ennen yöunia: Mikä on viehättävin piirre vas
    Miehen logiikka
    50
    1283
  2. Olisitko valmis?

Olisitko valmis muuttamaan rakkauden perässä kauas perheestäsi ja ystävistäsi? Siis useiden satojen kilometrien päähän,
    Sinkut
    11
    795
  3. Sinkun elämää...

Jotenkin täällä monista viesteistä huokuu sellainen tunnelma, että ihmisellä on kaikki kunnossa mutta ei ole onnellinen
    Sinkut
    3
    769
  4. tietääkö joku...

... toimiiko Helsingin alueella retkiporukoita yms? Kun mitään seuranhakuilmoitusta en ole laittamassa vaan etsin ihan o
    Eräretkeily
    3
    702
  5. ihmetys

Ongelma se tämäkin... melkein ei kehtaa edes kysyä ettei luulla ihan itseään täynnä olevaksi... kysynpäs silti! Siis mu
    Miehen logiikka
    6
    433
  6. Vaatimus

Minulta vaadittiin niin paljon. Piti olla vahva, kaunis ja korrekti. Ei saanut nauraa ääneen, ei saanut olla lapsellinen
    Rakkausrunot
    7
    324
  7. varoitus

On minulla salaisuus, vaatimaton ja arka mutta salaisuus kuitenkin. Minulla on selässäni, lapaluiden kohdalla, pienet s
    Rakkausrunot
    7
    300
  8. Sylin valtaaja

Olet piiloutunut aamulehden taakse, jälleen kerran. Tasainen rapina kertoo että olet edes elossa. Minä katselen paperis
    Rakkausrunot
    3
    290
  9. Häivy!

Suru on vallannut asuntoni, kutsunut kylään kaverinsa joka tottelee nimeä Ikävä. Nyt ne täyttää joka neliön, rellestää j
    Rakkausrunot
    5
    289
  10. Odota

Ei ihan vielä Anna minun hetken levätä, nukkua poski vasten viileän tyynyn pintaa ihan yksin. Nämä haavat joita kannan v
    Rakkausrunot
    6
    275
  11. Hyppy

On aina ollut vaikeaa levittää kätensä ja heittäytyä epävarmuuteen. Antaa itselleen lupa lentää korkeammalla kuin koskaa
    Rakkausrunot
    2
    263
  12. kosketus

Voin minä sen kertoa, sen kipeimmän muiston. Ehkä se sitten ei enää hankaa ihoni alla kuin terävä kivi. Minä muistan si
    Rakkausrunot
    5
    263
  13. Antaisit olla

Minä otin vastaan loukkauksen toisensa perään, siedin ne ja yritín ymmärtää. Kunnioitin rauhaasi ja oikeuttasi olla suru
    Rakkausrunot
    5
    259
  14. Hellyys

Sinun kätesi, tavallaan kovin tavalliset, ovat lumonneet minut. Käsiesi kosketus on hento ja ihon alla ei vaani lyönnit
    Rakkausrunot
    4
    259
  15. Öinen kamppailu

Sinä nukut syvää unta, huulesi mutrussa kuin pienellä pojalla ja kuu saa olkapääsi hohtamaan sinisenä peitonkulman alta.
    Rakkausrunot
    6
    259
  16. Hiljaisuus

Se särkyi,rakkaus nimittäin, meni rikki. Kai se oli se aamu kun kasasit kaikki virheeni kiviseksi muuriksi väliimme, mui
    Rakkausrunot
    2
    253
  17. Naapurini kyynelvirta

Minä heräsin yöllä taas siihen ääneen, sen naisen sielua revittiin taas. Se itki niin alkukantaisesti, ja tuska tunkeutu
    Rakkausrunot
    4
    253
  18. Myrsky yönä

Aika kauan minä välttelin, pysyin piilossa ja väistelin. Pelkäsin sinua, pelkäsin tunteita. Sinä olet kuitenkin kuin ty
    Rakkausrunot
    1
    247
  19. Kalastaja

Tämän joen rantaan on hyvä käydä lepäämään. Katsella ohi lipuvia tuulia antaa virran viedä suruja pois, yksi kerrallaan.
    Rakkausrunot
    9
    238
  20. Viimeinen

Joka kerta minä vannon, tämä on viimeinen kerta. Vielä kerran jotta rauha voisi palata maailmaan ja sitten ei enää millo
    Rakkausrunot
    4
    236