Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jam852
profiilit
jam852
jam852
Vapaa kuvaus
Koulutus: ---
Ammatti: ---
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
92
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tuosta hiekasta ym. töhkästä joka erottuu tekstiilimattojen päällä kiusallisen hyvin.
Itse en juurikaan joudu pysäköimään paikkoihin, josta hiekkaa yms. tulee kengänpohjissa autoon.
Itselläni riittää kesällä tekstiilimattojen imurointi noin kuukauden välein.
12.09.2007 16:20
olivat Auriksessakin ilman lisähintaa. Tekstiilimatot ostin sitten myöhemmin erikseen kun ne ovat kesäaokaan kumimattoja mukavamman näköiset.
11.09.2007 13:58
Noin se toimii ainakin Auriksessa joten kai Corollassa on samoin.
08.09.2007 11:04
Minä kirjoitin tuon edellisen jossa kerroin omia kokemuksiani Toyotasta.
Minulla ei ole mitään tarvetta provoiluun.
Ja ihan pojukaan en ole. Veikkaan, että minulla on
saattanut olla ajokortti ennen kuin sinä olet edes syntynyt.
08.09.2007 11:00
Japanista mitään. Mahdollisesti kuitenkin ainakin ensimmäisiä luovutettuja 5-ovisia sieltä tuli kun jossakin keskustelussa joku mainitsi nähneensä uusissa autoissa roikkuvissa auton tiedot kertovassa lapussa tekstin Made In Japan ja että ko. autojen valmistenumero alkoi Japaniin viittaavalla alkuosalla JT. Omani on ensimmäisiä luovutettuja ja valmistenumeron alku on siinäkin tuo JT.
30.05.2007 10:18
kun invapaikka on varattu tai sellaista ei näy lähistöllä. koskaan ei ole ongelmia tullut.
Tiedän kyllä tuttavapiirissä muutamia tapauksia, jossa vamaispysäköintitunnuksella varustetuu auto on jätetty kiekkopaikalle (ilman kiekkoa) ja siitä on poliisi kirjoittanut pysäköintivirhemaksun mutta soittamalla / käymällä poliisilaitoksella on porukka noistakin selvinnyt.
Ainakin parissa tapauksessa oli laitoksella sanottu asialla olleen nuoren poliisikoululaisen joka oli työharjoittelussa eivätkä kaikki asiat olleet vielä ihan hallussa.
Itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ja tunnus on ollut jo toistakymmentä vuotta.
19.05.2007 13:51
selviää:
"Tieliikennelaki koskee vain yleisiä alueita. Yksityisillä alueilla, kuten lentokentillä, kauppakeskuksissa, piha-aluilla jne. käytäntö voi olla poikkeava ja näiden alueiden omia sääntöjä ja ohjeita on noudatettava."
ja
"Mikäli pysäköinnistä on ilmeistä haittaa, ajoneuvo on siirrettävä poliisin kehoituksesta tämän osoittamaan sopivampaan paikkaan."
Käytännössä maalaisjärjen käyttö riittää eivätkä kauppaliikkeet asiaan puutu ellei aivan älyvapaaseen paikkaan pysäköi estämään asikkaiden / asiakkaiden autojen kulkua.
Messuilla / lentokentillä / satamissa olen voinut pysäköidä aina ilmaiseksi. Yleensä ko. paikkojen nettisivuilta selviää ohjeet vammaispysäköintiin ko. paikoissa.
19.05.2007 07:58
http://www.ake.fi/autoilunerityis/fi/sivu33.htm
18.05.2007 16:06
En tullut kysyneeksi mistä viivästys johtui.
kaupat tein Salossa.
25.04.2007 18:23
Luovutus on alkanut. Omani tilasin helmikuun alkupäivinä ja alkujaan luovutusajankohdaksi kirjattiin huhtikuun 2 päivä. Luovutus tapahtui sitten huhtikuun 20 päivä. 1.6 SOL MultiMode.
24.04.2007 15:54
1.6 Multimode Sol.
Tilattu 8.2 toimitusaika huomenna 20.4.
19.04.2007 12:57
tietääkseni Salon poliisista vaan asialla olivat henkilöt joille tuo tehtävä oli tarkoitettukin.
19.04.2007 12:44
5 / 5