Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En toki yritä rajoittaa mielipiteitä täällä. Sitä yritän rajoittaa että ei menisi siihen että "sen ääni kuuluu joka koviten huutaa". Peräänkuulutan keskustelua :)
Se on oman egon pönkittämistä laittaa aina oma aloitus jos jotain tänne kirjottaa.
10.10.2005 01:10
..enkä juuri ihmettele. Palstalla harrastetaan melko paljon ihan järjestelmällistä väärän tiedon levitämistä ym keinoja jotta oma suosikki pääsisi parempaan asemaan. Vilkas palsta vetää puoleensa myös kaikenlaisia häiriköitä. Itsekkään en ole ajatellut loputtomiin palstasefuna olla, mutta ainakin nyt joulukuuhun asti kuitenkin.
10.10.2005 00:43
Lauantain realityssä ei tosiaan näytetty mitään poikien saunavuoron paljukeskusteluista. Varmaan oli tietoinen valinta vaikka juttua olisi piisannut puoleen lähetykseen. No olihan sentään sitten Pertun, Antin ja Hannan yöpaljuilu. Siitä otettu ehkä ronskein kohta missä Antti lillui mahallan ja kysäsi Hannalta "uiks mun pussit?" :D
Mutta aika outo kuva tulisi talon asukkaista jos kaikki nämä seksikeskustelut bongattaisiin illan koosteeseen. Kyllä sitä aihetta olisi riittänyt tunnin koosteen täytteeksi kokonaan, mutta tapahtuuhan talosa sentään paljon muutakin.
Mutta ei tiedä vaikka jotain peljastuskeskusteluja vielä tulisikin viikkokoosteessa :)
09.10.2005 14:15
Jotta jonkinlainen "oikeus" tapahtuisi pudotuksissa pitäisi äänestäjäkunnan olla mahdollisimman laaja. Jos päätelmäsi kaikessa raakuudessaan on totta on voittaja joko Kathy tai Perttu, tai ehkä Antti. Muilla ei lienee juuri mahdollisuuksia. Paras taktiikka tuolloin on koittaa olla joutumatta nimetyksi, eli miellyttää asukkaita.
Olen kuitenkin aika varma että mielenkiinto ohjelmaa kohtaan nousee sitä mukaan kun peli etenee. Kun asukkaita on vähemmän satunnaisten katsojien on helpompi päästä mukaan ja hahmottaa kuka teki ja mitä. Toivotaan että mitä pidemmälle peli etenee sen laajempaa on äänetäjäkunta.
08.10.2005 18:31
Niin siis nimeämiset tehdään luonnollisesti päiväkirjahuoneessaja ja 24/7 lähetyksissä ei näytetä mitään päiväkirjahuoneiden keskusteluita. 24/7 katsojat näkevät sen minkä muutkin asukkaat.
08.10.2005 15:30
Timo kyllä jossain vaiheessa keskusteli yleisellä tasolla Hannan kanssa asiasta... Ja taisi asiasta olla keskustelua miestenkin kesken.. Siitä että kuinka hyvin se pitää tehdä jotta...
Jotenkin tuntuu että puheet talossa ovat tulleet rohkeammiksi
08.10.2005 15:05
Satuin kans ton näkemään ja kyllä naurua piisasi. Mika teki vastaavan testin joillekkin muille terassilla mutta sitä en huomanut niin tarkkaan seurata.
08.10.2005 14:59
sanot että paljon puhutaan, mutta en ole minä kyllä mitään erityistä lukenut; En toki kaikkea mediaa seuraa. Jotenkin tuntuu vähän ihmeelliseltä ajatus että ei voisi olla "julkisuudessa" sen takia että lapsille siitä pahaa seuraa. Eikö silloin pitäisi jonkun tehdä itse kiusaamiselle jotain kuin että pitäsi luopua esim jostain julkisuuden ammatista?
Ajatuksesi näissä viesteissä on varmasti hyvä, mutta päätelmäsi ovat mielestäni vähän liian kärkeviä näillä tiedoilla. Kiusaamista en tietenkään suosi koskaan missään muodossa. Tuo on ollut yksi lähtökohtakin aikoinaan tänne sheriffiksi ryhtymiseen.
Ps. Pikkuisen särähti silmään tuo "palstasivunne". Olithan tietoinen että en varsinaisesti edusta Suomi24:ää, vaan olen tavallinen pulliainen jonka mielipiteet eivät ole mitään "virallisia mielipiteitä". Tavallinen kirjoittelija olen, johon on luotettu sen verran, että annettu oikeudet valvoa keskustelun asiallisuutta :)
08.10.2005 13:58
"Minna on Iinan tavoin kaksinaamainen elämäänsä kyllästyny perheen äiti, joka ei esim. osaa näyttää lapsilleen mallia kunnollisesta perhe-elämästä, että kuka se isä sitte on.(kaksi miestä kierrossa, päättäis jo!!!)"
Tuo on se kohta joka sai minut miettimään pitäisikö koko teksti poistaa, mutta tyydyn nyt sitten paheksumaan tuollaista solvausta. Minna on eronnut ihminen joka on löytänyt uuden, mutta onnistunut tekemään eron sovinnossa. Exä on mukana kuvioissa ja sehän on hyvä vain kun on lapsia, että isän vaikutus säilyy. Minna ei ole millään tavalla ollut (sen enempää) kaksinaamainen kuin kukaan muukaan asukas. Se että keskustelee asioista ja ihmisistä ei ole kaksinaamaisuutta.
Häpeä!
08.10.2005 12:56
http://vepsalainen-bb.creanor.com/tuote.html?id=5
Ovh hintaan nähden halvalla meni.
08.10.2005 12:47
Kansa janoaa viihdettä ja sitä ei oikean pysty repimään siitä että joka päivä näytettäisiin talon arkea jossa ruokaillaan yhdessä mukavia rupatellen, tai höpötellään muuten vaan olemisen yksitoikkoisuudesta.
Jos on ollut jiljanen päivä niin sen huomaa että silloin näytetään just kaikkea vähän ihmeellistä, jolloin se antaa vääristävää kuvaa. Esim ei Minna minun mielestä oikeasti niin paljoa ole itkenyt kuin koosteista saisi kuvan. Itseäni kiinnostaa noissa koosteissa ehdottomasti eniten pk-huoneen jutut niitä kun ei näytetä suorassa lähetyksessä.
08.10.2005 11:40
Niin siis eilen Antti, Perttu ja Hanna joivat kimppaan tilaamansa viinipänikän (3L). Eli Timo kyllä puuhaili ihan selvänä, mutta kirjoituksessasi on kyllä muuten kohdillaan.
08.10.2005 11:33
http://bigbrother-1.saunalahti.fi/subnetti/bigbrother/uutiset.shtml?397348
Viimeinen kappale.
07.10.2005 19:02
Kiva olisi kyllä hänellekkin olla joku vastaava paikka mihin koota Mikan parhaimpia juttuja ja kommelluksia.
Taitaa vaan olla niin että Pertulla ja kathylla sattuu olemaan sellaisia kavereita joilla tämä taito on hallussa. Aika varma olen ainakin että Pertun sivut ovat jonkun hänen kaveriporukan ylläpitämät, koska tuolla porukallahan on jo entuudestaan jonkinlaiset sivustot pystyssä.
07.10.2005 17:48
Olisipa ollut mukava lukea tämäkin viesti täällä palstalla ennen viime sunnuntaita...
07.10.2005 17:37
Sinäkö itse olet nyt tehnyt neljä lähes samanlaista avausta sivua kohden? Alkaa tuntua taas siltä että yritetään epätoivon vimmalla provota ihmisiä äänestämään jotain asukasta. Malta välillä vastata joihinkin aloituksiin. Nytkin samanlaisia avauksia nollilla tuolla.
Ps huutomerkkien määrä on yleensä suoraan verrannollinen sanoman mitäänsanomattomuuteen.
07.10.2005 17:26
Kun toiset haluavat ostaa tupakkaa rahoilla on toisille vastaavasti reiluuden nimissä ostettava jotain vastaavaa nautintoherkkua. Terhi kun ei juo alkoholiakaan, niin siitäkin kertyy hänelle jotain korvattavaa.
06.10.2005 21:26
Vaikea on arvailla ja sinun arvauksesi on tässä vaiheessa yhtä hyvä kuin minun.
Pelaajien taktiikat muuttuvat, tai ainakin pitäisi muuttua pelin edetessä. Jos aina vaan pudottaa niitä kiistanalaisempia henkilöitä niin lopulta jää ne kaikki symppikset joita vastaan on huonommat mahdollisuudet sitten voittoäänestyksessä. Toisaalta tietysti tällainen käyttäytyminen johtaa helposti negatiiviseen tulokseen itselleenkin. Ja toki on toivottavaa että asukkaat pystyvät arvoimaan uudelleen kolleegojaan, ettei tilanne liiaksi jämähdä.
En usko että Terhi on niin huonossa asemassa talossa kuin kirjoituksista voisi päätellä. Suuri osa kritiikistä häntä kohtaan johtuu pk-huoneen puheista, joista muilla asukkailla ei ole tietoa. Huomattavaa on että Terhi ei saanut viimeksikään yhtään ääntä; Ei edes Iinalta tai Hannalta.
06.10.2005 14:09
http://www.bbkathy.cjb.net/
06.10.2005 13:09
taaskaan ei ole jaksettu lukea yhtään edellisiä viestejä. Tuolla aikasemmin jo perusteltuja avauksia aiheesta.. Olisit sinne laittanut vastaukseksi tämän.
06.10.2005 12:39
57 / 61