Vapaa kuvaus

Hellurei

Aloituksia

209

Kommenttia

1207

1. Eli siis 30+ huoneen miitti Suomenlinnassa 23.7 lauantaina. Kokoontuminen kauppatorin rannassa klo 14:50! (lautta lähtee klo 15:05). Suomenlinnan lauttaliikenteen myyntikoppi sijaitsee kauppatorilla melkein presidentinlinnaa vastapäätä, Katajanokan puoleisessa päässä toria.

Kokoonnumme siinä Suomenlinnan ja Korkeasaaren koppien välissä. Itse pyrin olemaan paikalla klo 14:45, joten naamaa muistiin uudet miittiläiset.

Perillä kävelemme lauttalaiturista saaren eteläkärkeen jonne matkaa on noin 1½km. http://www.suomenlinna.fi/index.php?menuid=70&lang=fin Perästäpäin tulijoilla on parasta olla jonkun numero tai sitten saa etsiä meidät jostain kartan kohteiden 46 ja 9 välimaastosta.

Mukaan kannattaa ottaa juomaa ja ehkä jotain mussutettavaa omantunnon mukaan. Jonkinlainen istuinalustakin on ollut aikasemmin kova sana. Taskulamppukin on hyvä olla jos haluaa tutustua linnotuksen pimeämpiin osiin. Radio oli kuulemma järjestymässä jonkun mukana, mutta jos vaan jollain on sopivankokoista mukaanotettavaksi niin ei olisi pahitteeksi toinenkaan. Liikuntapuolen järjestämme pitämällä mölkkycupin joukkuepelinä (ettei ihan istumiseksi mene heh).

Saarelta poistuminen on viimeistään klo 22.10 lautalla, mutta aikasemminkin saatamme lähteä vähän tilanteen mukaan.

Ainii vielä... Mulle saa tulla ilmottaman mukaan lähdöstä jos näkee sätissä, tai sitten voi toki laittaa tähänkin ketjuun maininnan, niin vähän on havaintoo porukan määrästä ym. Tällähetkellä mun listassa on noin 30 lähtijää...
  2. *peukuttaa*
  3. Varmasti on monen vaikea sanoa puolesta tai vastaan kun juuri kukaan ei ole vielä käynyt paikkaa katsastamassa, mutta mielenkiintoista olisi tosiaan mennä. Laitetaanpa se paikan linkki vielä tähänkin ketjuun: http://www.ravintolaonnela.fi/helsinki/index.html

Ja paikalla pitäsi varmaan olla ennen klo 23 jottei tarvitse kauheesti jonottaa. Ajoin paikan ohi viime perjantaina n. klo 00 ja melkosenmoinen jono oli...