Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

9

Kommenttia

8

1. Manuaali aurinkopaneeli

Joskus illalla menee pitkäksi TV.n katselun kanssa ja sitten aamulla kun avaan läppärin, niin ledi vilkkuu punaista. Onk
    Aurinkosähkö
    20
    746
  2. Löytyykö takarenkaita 32 in

Olis vanha -66 mallinen 565 Valmet ja Barumin lähes kulumattomat takarenkaat niin perstuneet, etten uskalla ajella. Oisk
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    90
  3. Pölyä kaihtimissa!

Moi! Minulla on uusi talo ja ikkunat ovat normaalit, sisäpuolelta 2k ja sitten ilmaväli, jossa kaihdin ja sitten kolmas
    Ikkunat ja ovet
    5
    450
  4. Net 16

Minulla on n.8 vuotta vanha aurinkopaneli (68w) ja säädin NET 16. Hyvin on toiminut, mutta viime aikoina olen alkanut ep
    Aurinkosähkö
    3
    1000
  5. Muotolauteet

Kenellä on kokemuksia saunan muotolauteista? Selailin netistä ja ainakin yksi valmistaja niitä tekee, hintaan; yhden sei
    Sauna
    3
    1225
  6. Parasta etsivä

Kenellä on kokemuksia kesämökin aurinkopaneeli-akuista. Mikä akku pitää jännitteen mahdollisimman pitkään korkealla, kun
    Kesämökki
    2
    253
  7. Paneliakku.

Pitäiskö se hakea mökiltä pois, kun aurinkokaan ei paljon paistele? Se vaan painaa pirusti n.60-70kg ja keväällä taas sa
    Kesämökki
    1
    280
  8. Tuulivoimala puunlatvaan.

Minulla on mökkini vieressä meren saaressa iso monilatvainen mänty. Ajattelin, että tällaisen latvaan tasanne ja portaat
    Kesämökki
    14
    2668
  9. Haapasauna

Hei, kuka tietää haapapöllien käsittelystä, kun minulla olisi aikomus valmistaa omista puista sauna. Olen kuullut että h
    Sauna
    5
    2625