zar

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
9
Kommenttia
8
Tuulivoimala puunlatvaan.
Minulla on mökkini vieressä meren saaressa iso monilatvainen mänty. Ajattelin, että tällaisen latvaan tasanne ja portaat142667Haapasauna
Hei, kuka tietää haapapöllien käsittelystä, kun minulla olisi aikomus valmistaa omista puista sauna. Olen kuullut että h52625Muotolauteet
Kenellä on kokemuksia saunan muotolauteista? Selailin netistä ja ainakin yksi valmistaja niitä tekee, hintaan; yhden sei31224Net 16
Minulla on n.8 vuotta vanha aurinkopaneli (68w) ja säädin NET 16. Hyvin on toiminut, mutta viime aikoina olen alkanut ep31000Manuaali aurinkopaneeli
Joskus illalla menee pitkäksi TV.n katselun kanssa ja sitten aamulla kun avaan läppärin, niin ledi vilkkuu punaista. Onk20745Pölyä kaihtimissa!
Moi! Minulla on uusi talo ja ikkunat ovat normaalit, sisäpuolelta 2k ja sitten ilmaväli, jossa kaihdin ja sitten kolmas5450Paneliakku.
Pitäiskö se hakea mökiltä pois, kun aurinkokaan ei paljon paistele? Se vaan painaa pirusti n.60-70kg ja keväällä taas sa1280Parasta etsivä
Kenellä on kokemuksia kesämökin aurinkopaneeli-akuista. Mikä akku pitää jännitteen mahdollisimman pitkään korkealla, kun2253Löytyykö takarenkaita 32 in
Olis vanha -66 mallinen 565 Valmet ja Barumin lähes kulumattomat takarenkaat niin perstuneet, etten uskalla ajella. Oisk089