Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mallu0
profiilit
mallu0
mallu0
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
36
Kommenttia
45
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..mulla on auttanu Levolac-lääke..tosin viiveellä:(Nyt on sit ripulia, kun otin sitä parnapäivänä tuplasti, ku ei tuntunu millään kulkevan suolistossa.. se on iha hirvee tunne ku on iha turbona ja tukalana ja syyäkkin pitäs, että vaavi sais etes jtn ravintoa.. ja sitku ei suolessa liiku mikään.. korkeintaan just joku pieni papana tai kaks päivässä.. Mut ei ripulikaan oo kivaa, ku sit vattas kiertää..voivoi, vaivoja riittää!
Iteki kerran paastonnu ja glauberia sillon käyttäny(tosin myös suolihuuhtelun tein) mut en kyl ottas nyt sitä suolaa..oli se niiiiiin pahaa! mut vaikutuksesta en tiiä raskauden aikana.. kannattaa kysyä neuvolasta ennenku otat.. mulle ne eka sano niist luumuista(joita myös popsinu urakalla aina välillä) mut sit ne anto laxoberon ja movicol kohan ne oli?!ummetuslääkkeiden nimet, nii en oo niitä viel kokeillu, mut suosittelen kyl apteekista hakemaan apua, on se paljon helpompaa olla, kun suoli toimii!! ..varsinki, jos sulla ollu ennen nuin säännööllinen.. Kokeile apteekin apuja tai kysy neuvolasta suolasta..on minun neuvo;) ja tsemmpiä!!
27.11.2010 13:22
..ja mitä tulee vielä sekstailuun, nii ei ainkaa siemennesteet haitanne, kun on käytössä ns.keskeytetty yhdyntä.. tai siis että mies tulee ulos..;) näin meillä.. mutta ehkäisykeinona se ei näköjään!! oo mikään paras, vaikkakin kauan sitäkin sai tehhä, enneku huomasin, että ei se ihan täysin pidäkään raskautta poissa..;)
tänään neuvolas kysyin mahan pinkeydestä, nii ei osannu sanoo mitää.. vaa, et joillakin sitä vaa esiintyy.. ehkä voi johtua siitä kohdun kasvusta tms.. hmph..tiä häntä..
11.11.2010 16:20
tullu jotain6-7 jamenossa rv31+4.. mut eiköhän tuo vielä nousenne..luulishan tuon peipin vielä kasvavan:)
Paino nousi tasaisesti ja tippunu se ei oo tainu millonkaa..pysyny samana korkentaan..
Ei kannata hirvitellä.. eikse pääasia oo että lapsi voi hyvin ja kunhan ei ite muutu barbababaks:D..korkeintaan barbaraks!;)
09.11.2010 15:59
En oo huomannu ainaka ettäsejohtus mistään tietystä ruuasta.. syön kyllä tuoretta ruisleipää ja vaaleetakin joskus ja perunaa ym iha normisti tai limuakin juon, mut se pinkeys alkaa ihan aamulla yleensä ja lähtee vasta seuraavaan aamuun.. jos i jatku sit vielä lisäpäiviä.. ja aamupala mulla on ollu jo ties kui kauan sama(ab-jugurttia+marjoja/hedelmii+mysliä ja banaani+kahvia:)njam!:D
Luulen kans,et se kohtu kasvaa tai sit se on vaa hyväksyttävä se ruuan tuoma pinkeys.. vaik sitä epäilenkin..ja ust ärsyttää, ku vaik nälkä ois, nii ei kauheesti jaksais syyäkkä..:/ mut ahistaa se kyllä..koulussaki tukala olla..vaikka muuten tykkään. Outoja vaivoja tää raskaus teettää:D
Nii..ja en tosiaa usko,et tää supistus on..heh..koko päivän kestävä suppari..oisha se jo aikamoista:D
09.11.2010 15:54
Juu,itellä rv17 ja eniten oon hhuomannu,että sellaset mistä ei ennen niinkään oo tykänny,on ruennu maistumaan...tai sit sellaset mistä on tykänny,nii jääny pois.. esim.en oo tykänny juurikaan ikinä toffeejäätelöstä,mut nyt se on mitä parasta:P ja mansikkajäde kans. Mut sit minttu,mitä ennen rakastin,nii nyt ei juurikaan maistu. ja samoin chilimaissilastus oli ennen himonkohde, nyt ei ne,vaan perunalastut.. ja karkkeja kun söi ennen, nii pysty vetää 200g helposti..nyt saattaa himottaa irtokarkit iha tajuna, mut sit niit ei pystykä syömään ku muutaman..:) Hassua.
Niin ja sit huomasin yks pv,että tekispä mieli iha normi glillikyljystä(ja oon ollu semivegaani kuitenki jo 7v!)mut en anna semmosille höpötunteille valtaa! XD
02.08.2010 12:46
3 / 3