Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

36

Kommenttia

45

1. ..mulla on auttanu Levolac-lääke..tosin viiveellä:(Nyt on sit ripulia, kun otin sitä parnapäivänä tuplasti, ku ei tuntunu millään kulkevan suolistossa.. se on iha hirvee tunne ku on iha turbona ja tukalana ja syyäkkin pitäs, että vaavi sais etes jtn ravintoa.. ja sitku ei suolessa liiku mikään.. korkeintaan just joku pieni papana tai kaks päivässä.. Mut ei ripulikaan oo kivaa, ku sit vattas kiertää..voivoi, vaivoja riittää!
    Iteki kerran paastonnu ja glauberia sillon käyttäny(tosin myös suolihuuhtelun tein) mut en kyl ottas nyt sitä suolaa..oli se niiiiiin pahaa! mut vaikutuksesta en tiiä raskauden aikana.. kannattaa kysyä neuvolasta ennenku otat.. mulle ne eka sano niist luumuista(joita myös popsinu urakalla aina välillä) mut sit ne anto laxoberon ja movicol kohan ne oli?!ummetuslääkkeiden nimet, nii en oo niitä viel kokeillu, mut suosittelen kyl apteekista hakemaan apua, on se paljon helpompaa olla, kun suoli toimii!! ..varsinki, jos sulla ollu ennen nuin säännööllinen.. Kokeile apteekin apuja tai kysy neuvolasta suolasta..on minun neuvo;) ja tsemmpiä!!