Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
seiun
profiilit
seiun
seiun
Vapaa kuvaus
Kotimaa: Suomi
Koulutus: Dr
Ammatti: AT
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
92
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
100 euroa kuulostaa ihan sopivalta palkkiolta, jos nainen ei siis ole huora, ja seksiä ei harrasteta.
04.04.2016 00:19
Mä rakastan Itämaisia naisia. Ikävä kyllä olen varattu, mutta usko pois, löydät kyllä suomalaisen kunnollisen miehen. Ei tarvitse tyytyä niihin irakilaisiin.
01.04.2016 23:28
Vastausten aktiivisuudesta huomaa, että vastaus on yksinkertaisesti "ei" :)
01.04.2016 23:02
Lisäyksenä vielä, että jos nenäsi on ruma kuin petolinnun perse. Siis ihan hirveä, että oksennus meinaa lentää, niin leikkaa hyvä nainen. Mutta jos kyseessä on vain idioottien mielipide, niin ei kannata ottaa stressiä.
01.04.2016 21:14
Jos miehesi pitää nenästäsi, ja hän ei halua sitä leikatuksi, niin voisit tietysti ajatella epäitsekkäästi ja olla leikkaamatta. Vai meinaatko tosiaan, että joku aikuisiällä kiusaa sinua nenäsi takia? Jokin tykkää toinen ei, ei kannata muiden enemmistön mielipiteiden takia alkaa leikkaamaan nenäänsä.
Vaimoni on leikannut nenänsä. Kyllä hän varmaan leikatulla nenällä paremmalta näyttää, mutta jotenkin se on laskenut hänen arvoaan silmissäni. Kyllä se alkuperäinen versio kuitenkin on se mitä hän on, ja vaikka ulkonäkö olisi huonompi, niin oli kaikin puolin parempi ennen.
01.04.2016 21:12
Mulla on ollut pientä ongelmaa sängyssä koira-asennossa kovin lyhyiden naisten kanssa. 35 cm kun on pituuseroa, niin siitä on jo vähän haittaa. Siinä pitää vetää aika leveän asennon itsellä että pääsee tarpeeksi alas. Nainen samalla haluaisi myös ottaa vähän leveämpää asentoa, mutta ei auta muuteku painaa sen jalat yhteen että saa vähän korkeutta.
Olisi mukava päästä koittamaan samaa itsensä pituisen naisen kanssa, mutta luulen että evoluutio on tehnyt asian niin, että koira-asento onnistuu parhaiten kun nainen on jonkun 10-20cm lyhyempi. En ole varma, kun harvassa nuo pitkät naiset.
14.12.2015 12:25
Riippuu hieman siitä, että onko kykenevä pitämään itsestään huolta sen verran, että pystyy pysymään niissä mitoissa jatkossakin. Kyllä se itsekuri ja omasta itsestä huolen pitäminen kertoo myös laadusta aika paljon.
Jos rasvanimulla laihtuu, niin on se sama ihmisraunio mikä oli ennne sitäkin. Mutta jos kovalla työllä saa itsensä kuntoon ja välittää itsestään sen verran että pitää yllä terveellisiä elämäntapoja, niin kyllä se kertoo jotain mielen vahvuudesta ja ylipäänsä koko ihmisen laadusta.
14.12.2015 12:12
Tämä ei pidä paikkaansa alkuunkaan. Itse haluan itseäni viisaamman naisen, mutta ikävä kyllä on äärimmäisen harvassa moiset yksilöt. Nyt vihdoin löysin vaimokseni naisen, joka on erityislahjakkuus todella monissa asioissa, vaikka äly ei ehkä yleisellä tasolla ole ihan tasollani. Yleisestikin hän on kuitenkin todella fiksu, joten valinta oli helppo tehdä. Sattuu vielä olemaan todella kaunis ja sporttinen. Lähellä täydellisyyttä. Ainut ongelma on nalkutus silloin tällöin, mutta noh... tottahan se on, että sellaista naista ei tietysti olekaan, joka ei nalkuta.
14.12.2015 12:05
Asumistuen saamisen voi tarkastaa Kelan laskurilla.
29.04.2015 12:57
Ei kai sun nyt vappuna tartte olla töissä, mutta lauantaina pitää, jos työpaikka on auki. Lauantai on virallinen työpäivä.
29.04.2015 12:56
Sinä et ole vain kokenut tarpeeksi pahaa. Monta kuukautta on vielä lyhyt aika. Kun sitä jatkuu lähemmäs 2 vuotta ja yhä rakastat häntä.
Mutta sitten alat jossain vaiheessa 2 vuoden kärsimyksen ja tuskan jälkeen tajuamaan, että ei helvetti kuinka tyhmää tämä rakkaus tällaista ihmista kohtaan on. Tämä ei ole enää se ihminen johonka rakastuin. Siinä vaiheessa tunteet alkavat (ainakin joiltain ihmisiltä) kadota.
Itse kestin liian kauan. Olisi pitänyt päästää irti aiemmin, mutta en pystynyt, koska olin tyhmä ja rakastunut. Hän haluaisi yhä yhteen, mutta tiedän kyllä paremmin... hän ei ole se henkilö, jonka hänen luulin olevan.
Olo on ollut monta kertaa surullinen, mutta samaan aikaan äärimmäisen helpottunut. Kuin suuri kivi olisi vierähtänyt sydämeltä. En uskonut, että hän voisi olla noin pahansuopa ihminen. Voin pahoin suuren osan parasta aikaa elämästäni. Kadun ja en kadu sitä samaan aikaan. Tiedän kuitenkin nyt, että tein täsmälleen oikean ratkaisun. Olen vaikka mieluummin yksin koko loppu elämäni kuin hänen kanssaan. Tajuan sen nyt, kun se idioottimainen rakkaus on haihtunut. Välitän hänestä yhä, mutta en muuta kuin ystävänä. Minulla on yhä seksuaalisia haluja häntä kohtaan, mutta en anna niille periksi, koska tiedän että pelkkä naiminen vain satuttaisi häntä.
25.05.2014 15:39
Kuulostaa siltä, niin kuin sulla olisi kokemusta tästä. Nimittäin mun tilanteeni kuulosti juuri tältä jokin aika sitten. En tullut lahjoilla vastaan, koska periaatteeni on, että mua ei käytetä hyväksi. Kyllä se aina sanoi, että lahjoilla hänen mielensä parantuisi. No minun mieleni huonontuisi, joten en lähtenyt siihen. Saatiin tätä jatkettua n. 3 vuotta, kunnes viimein ajattelin etten enää kestä. Nyt sekin alkaa viimein ehkä päästämään jo irti, vaikka sanoikin, että olen hänelle ideaalinen mies. Hän ei ollut vain minulle lähellekään ideaalinen nainen. En enää vain kestänyt moista. Vakuutuin että tuo toiminta ei lähde millään pois, ja lähdin sitten itse pois.
25.05.2014 15:17
Suosittelen että menet lääkärille. Jos todellakaan ei sitten millään nouse, niin kyseessä voi olla myös jokin kivessyöpä tai vastaava. Kannattaa siis ehdottomasti käydä tutkituttamassa nopeaa.
Voi se toki olla normaaliakin, mutta yleensä moinen on merkki että jotain on vialla.
25.05.2014 15:09
Yli 30-vuotiaanakin yleensä kovetun kun katson naista ja hän katsoo sopivalla tavalla takaisin tarpeeksi pitkään. Suutelussa tietysti tapahtuu myös sama. Jos on pidempiaikainen suhde, niin nuo alkaa tuntumaan rutiinilta, ja samanlaista kiihottumista ei välttämättä tapahdu niin helposti.
Eikä nuo nyt oo niin pieniä asioita. Siinä on kuitenkin jo selvä seksuaalinen kanssakäyminen meneillä, jos halaat tai koskettelet. Pikkujuttu olisi jos olisit aina kovana jokaisen flikan kävellessä ohi. Silloin ehkä voisi olla jo vähän normaalia herkempi tapaus kyseessä.
25.05.2014 15:08
Mulla oli kans 28-vuotiaaksi asti, kunnes aloitin vakituisen seurustelun. Ei se mikään vakava asia ole. Lihaa on kyllä tarjolla sitä haluaville. Toiset haluavat vain vähän parempaa lihaa, jota voikin sitten joutua etsimään vähän kauemmin.
Jos taas halu on menettää poikuus tavalla tai toisella, niin ei muuta kuin baareihin juttelemaan siellä oleville kiimaisille akoille. Sillä sitä saa, ja saa muuten yllättävän helposti, jos naama on kunnossa. Jos naama ei ole kunnossa, niin sitten pitää osata puhua hyvin. Jos ei osaa puhua, niin ota tarpeeksi alkoholia että osaat puhua. Jos et osaa puhua edes kännissä, niin... no silti neuvon että yrität mennä puhumaan, koska muuten ei irtoa.
Jos taas etsit kunnollista lihaa, niin hakeudu paikkoihin missä sitä on saatavilla, ja pistä itsesi likoon. Netistäkin on mahdollista löytää nykyään.
25.05.2014 12:09
Näin se yleensä on. Kyse voi olla suorituspaineista. Itselläni on välillä suorituspaineita kanssa.
Ensimmäinen tyttöystäväni ei kiinnostanut minua aluksi seksuaalisesti ollenkaan, ja samalla hän oli täysin kostea jo kun hipaisin hänen ihoaan. Tämän takia hommasta ei meinannut aluksi tulla mitään. Tämän huonon kokemuksen takia mulla on nyt aina pieni suorituspaine, vaikka akka olisi kuinka seksikäs vain, koska takaraivossa on aina muistissa ne alun vaikeudet. Kyllä se aina hyvin pystyyn nousee, mutta jos pitää hoitaa ½ tuntia - tunti esileikkejä, niin sen jälkeen sitä on jo ehtinyt niin monta kertaa miettimään asiaa, että hommasta ei aina tule mitään. Siinä vaiheessa seisokki on yleensä vielä ihan hyvä, mutta jos nainen on liian kostea, niin se ei meinaa pysyä yllä. Ilman esileikkejä kyllä onnistuisi aina, kun ei ole ollut aikaa henkinen puoli järkkyä ;) Silloin myös tunto peniksessä on sellainen, että liikakosteuskaan ei haittaisi menoja.
Ehkä harrastan liian pitkiä esileikkejä, mutta sen tiedän että suorituspaineita on aina välillä.
Eli jos ongelmia vielä ilmenee, niin suosittelisin koittamaan jotain spontaanimpaa seksiä siten, ettei miehesi ehdi miettimään koko asiaa. Esim. hoidat itsesi kosteaksi ja hyökkäät kimppuun :)
25.05.2014 11:09
18,5 cm ja ei ole kukaan sanonut mitään suuruudesta. Tosin kyllä se naisen ilme menee vähän erikoiseksi kun työnnyn ihan täysin loppuun asti sopivasta asennosta :)
Hauskana yksityiskohtana, että mä oon aina tähän päivään asti luullut, että mun penis on 16 cm, mutta tänään vasta mittasin tarkemmin (ja oon jo vähän yli 30 vuotias...) Ei ole siis koko niin hirveästi itseäni kiinnostanut... tuskin se nyt kuiteskaan kasvanut on enää tässä iässä.
Ympärysmitan selvitykseen ei taida riittää mielenkiintoa :p
Olen 190 cm pitkä, joten korrelaatio lienee aika selvää.
25.05.2014 10:54
Asunto on myös sinun. Etsi uusi asunto, ja voit palata tapaamaan lapsiasi aina kun haluat, niin kauan kun asunto on yhteisessä omistuksessa. Kun asunnosta on hankittu eroon, pitää löytää jokin kompromissi tapaamisille. Jos kompromissia ei löydy, niin laki apuun. Asunnosta saamillasi rahoilla on varaa käräjöidä.
24.05.2014 14:23
Itse olin miehesi tilanteessa. Huomasin vain, että jatkuvan riitelyn (tai oikeastaan kiukuttelun) seurauksena en enää rakastanut avovaimoani. Olin kuitenkin fiksumpi kuin miehesi, ja en jäänyt suhteeseen. Kyllä se kannattaa laittaa poikki, jos rakkautta ei ole. Se kipinä ei löydy siten, että jatketaan sitä samaa tuubaa. Joko suhde muuttuu ihan toisenlaiseksi tai sitten se loppuu.
Ehkä suoraan jatkamisen sijasta tauko voisi olla järkevämpi ratkaisu, ja sitten tauon jälkeen käyttäydytte toisianne kohtaan paremmin. Se on kuitenkin selvää, että jonkin täytyy muuttua, jos rakkaus on päässyt hipumaan pois jonkin takia.
24.05.2014 14:01
Ikävää että pidät "kulisseja" yllä pelkästään sen takia, että mies kustantaa sun kulusi.
Kyllä se asunto aina tarvitsevalle löytyy. Mutta vielä parempana vinkkinä... vaikka voi aika kovalta kuulostaakin: mitä jos etsisit ensin työpaikan, niin elämäsi järjestyisi vielä paremmaksi, ja asunto löytyy vielä helpommin. Kun ei ole liian nirso, niin työpaikka kyllä löytyy helposti. Voit elää miehesi siivellä siihen asti kunnes löydät työpaikan, ja heittää hänet sitten jäteastiaan.
Moni mies myös tunnustaa rakkautta, vain yrittääkseen parantaa oloasi. Hän ei välttämättä rakasta sinua, vaikka niin sanookin. Kannattaa ottaa asia puheeksi, ja voi olla että ero on molemmille suuri helpotus.
24.05.2014 13:56
3 / 5