Vapaa kuvaus

Kotieläimet: Kissa Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

18

Kommenttia

232

1. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää. Ei ne bileet ole välttämättä sellaista, mitä ne näyttää. Todellisuudessa mone niistä ihmisistä, jotka luulet, että on paremmin asiat. He ovat monesti todella yksinäisiä. Luulin ennen, että vain minulla on vaikeaa.. Kunnes selvisi, etten ole ainoa maailmassa. Kaikilla ihmisillä on jotain vaikeuksia elämässä. Minäkin elin sellaista elämää, että mikään ei tunnu miltään. Mut eräänä päivänä äitini tuli kotiin hengellisestä kokouksesta ja silmät loisti kuin tähti taivas ja hän oli niin täynnä rakkautta. (olin muuten 17v silloin) Siihen mennessä kaikki toivo oli mennyt. Luulin ettei ole elämisen mahdollisuutta. minäkin kiinnoistuin ja aloin kuunnella Eija Merilän lauluja salaa. Ajattelin tätä minä haluan ja tämä on sitä, joka täyttää janoisen sydämeni. Sitten yks päivä vaan lähdin kokoukseen ja annoin elämäni Jeesukselle. Olin tosi janoinen. Imin Hänen sanaansa kuin pesusieni. Rakastuin Jeesukseen. Kuule sieltä kautta löytää sit tosi ystäviä, jotka todella välittää. Mutta täytyy olla tarkkana. Toiset ei sit välttämättä ole uskossa, vaikka käy seurakunnassa. Mut jos etsii Jumalan valtakunnan työssä olevia nuoria, niin ne on tosissaan. Sieltä se löytyy... Se onni Taivaan Iskän sylistä. Älä tee itsellesi mitään! Taivaan Isällä on paljon rakkautta sinulle. Juttele hälle ja lainaa vaikka Nicky Crutsin kirja Juokse poika juokse tai Riku Rinteen kirjoja. Niissä ei käy aika pitkäksi. Voimia sinulle ja jaksamista. Jätän sinut Taivaan Iskän siunaaviin käsiin. Ja rukoilen puolestasi.