Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lolamaija1
profiilit
lolamaija1
lolamaija1
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
8
Kommenttia
32
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo,+Volume+on+todella+hyvä+paikka.+Omistaja+muistaa+millaisesta+lasista+juon,+vaikka+en+usein+siellä+käy.
19.03.2018 22:39
No+kyllä+ois+paikka+ihan+oikeelle+ruokaravintolalle.+Josta+sais+piffiä+ja+muuta+hyvää+kukin+makunsa+mukaan.+Sunnuntaisin,+kun+olis+kiva+mennä+illalla+syömään,+niin+esim.+Rikala+sulkee+ovensa+klo+16+ja+keittiö+puolta+tuntia+aiemmin.+Ja+Antonio+tarjoaa+niitä+Tex-Mex+juttuja+....+ei+kiitos+mulle+!
16.05.2017 22:34
Kiitos+asiallisesta+vastauksestasi+!+Samanlaisen+neuvon+sain+myös+pojaltani.
Ei+todella+kannata+jutella+tuntemattomille.+Viime+syksynä+tässä+asusteli+pupu,+jolla+oli+aluksi+6+poikasta.+Tuli+aina+tuohon+risteykseen+illalla+samaan+paikkaan+imettämään+poikasiaan.
Poikaset+tulivat+hyvissä+ajoin+odottelemaan+emoa++ja+sitten+se+tuli+milloin+mistäkin+suunnasta.
Jänishän+imettää+pentujaan+ainoastaan+kerran+päivässä,+ja+tietysti+hermostui+kun+sitä+häirittiin.+No+lähitalossa+asui+nainen+koiransa+kanssa+ja+kun+se+näki+pupulauman+sen+oli+PAKKO+tulla+koiransa+kanssa+just+siihen.+Kerran+uskaltauduin+ihan+kohteliaasti+mennä+sanomaan,+että+voisiko+mennä+koiran+kanssa+toiseen+suuntaan,+kun+pupu+imettää.
Ja+hupsista+minkä+viharyöpyn+sain+päälleni+!+Enkö+saa+kävellä+tästä+,+olet+ihmisvihaaja+jne.
No+osittain+pitää+paikkansa,+rakastan+koiria+,+mutta+joskus+todella+vihaan+niiden+tyhmiä+omistajia.
Olishan+pupu+voinut+tietty+paremmankin+treffipaikan+miettiä,+mutta+ihana+niitä+oli+katsoa+joka+ilta+!
27.04.2017 22:57
Mielelläni+!+Voit+seurata+myyntiäsi+reaaliaikaisesti+netissä+sekä+tulostaa+myös+hintalappuja+netin+kautta.+Toki+voit+myös+täyttää+niitä+kynällä+kuten+ennekin.+Mahtavaa+!
25.04.2017 19:40
Olen aikoinaan kasvattanut rekattuja koiria, en enää. Nyt kasvatan tarkoituksella 2 rotukoiran sekoituksia, jotka ovat aivan ihania. Miten muka rekisteröinti takaa puhdasrotuisuuden ??? Rekisteröinti on vain kasvattajan ilmoitus pentueen vanhemmista ja joskus kaukana totuudesta, kun vahingon satuttua haetaan pennuille sopiva isä. Valitettavasti tunnen tällaisia kasvattajia, siksi en juuri anna arvoa rekistereille ja sukutauluille. Pahin näkemäni rekattu tiibetinspanieli oli suorahäntäinen, pikkuvasikan kokoinen koira. Tidän myös kasvattajan, joka toi ulkomailta harvinaisen koiran ja oli vaikeuksissa saada se rekisteröityä Suomessa. Niinpä tämä koira sai toisen kasvatin paperit. Siistiä, eiks totta ?
Ihania nämä kasvattamani kaksirotuiset !!!
13.07.2015 17:35
No huh huh !!! Minkälaisia ovat omat kakarasi ???? Älykköjä kuten isänsäkin !!!
07.11.2014 22:17
Huh huh ! Ihanko huvikseni hävisi 8 vuotta elämästäni hämärän peittoon. Huvikseniko luovuin erittäin hyvästä ja hyvin palkatusta työstäni. Ilokseniko luovuin ystävistäni, jotka kaikkosivat tuona aikana.
He myös sanoivat, että mene kävelylle, se auttaa. Vastasin, että mene sinä kaulaa myöten suohon ja vedä itsesi tukasta ylös niin mennään sitten yhdessä kävelylle.
Tehtävien vaativuustaso on yhtä korkea.
Koskaan en täysin parane, se vaanii koko ajan hyökätäkseen, mutta taistelen vastaan. Periksi en anna, sitä helvettiä en halua enää kokea.
28.04.2014 15:59
No ei ollu puskat pakkasessa ja sisälläkin meillä on lämpöasteita. Mun aika vaan ei ole ilmaista eikä autokaan kulje ilman bensaa. Yleensä liike korvaa, jos aiheuttaa ylimääräistä vaivaa asiakkaalle. Yksi puska vielä olis menny erehdyksen piikkiin, mutta kun krysanteemitkin oli samaa luokkaa. Ehkä pakkauksessa voisi olla maininta, että tässä puskassa on sitten varret ja kukat erikseen. Ei tulis pettymyksiä !
07.03.2013 11:44
Minulle nuo puhelut ovan hirmuinen haitta. Minulla on nettimyymälä ja joskus asiakkaat soittelevat kysyäkseen jostakin tuotteesta. Eräs aamu puhelin soi kello 9 aamulla ja toisessa päässä kysyttiin, onko minulla hetki aikaa.
Meinasi mennä kaupat sivu suun, kun luulin häntä puhelinmyyjäksi.
Onneksi kuitenkin kysyin mitä asia koskee.
Saan firmaali koskevia kaikenmaailman tarjouksia todella paljon ja lisäksi nämä lehtijutut ja nyt uutuutena D- ja muut vitamiinikauppiaat.
Todellakin, luuri tulee korvaan ja kovaa. Mulla on oikeesti duuniakin !!!
20.06.2012 10:03
Niin tuota ... sekarotuinen ja sekarotuinen... Mistä tiedätte ostaessanne rekatun koiran, että se on papereissa ilmoitettujen hauvojen lapsi ??? Ette mistään eli siinä on sen paperin arvo. Paperi on just sellainen, miksi kasvattaja haluaa sen tehdä. Olen kuullut ja nähnyt sellaisia tarinoita, että kyllä hirvittää.
On sitten sukutaulut vinksallaan.
Tunnen tapauksen, jossa koira ei ollut sitten lainkaan rotunsa näköinen eikä edes kokoinen. Saiko ostaja Kennelliitosta tules ??? No ei todella. Raastupaan piti mennä. Jotta se niistä papereista...
Turha on määrittää kahden samaa rotua olevanpuhdasrotuisen
koiran jälkeläinen sekarotuiseksi vain siksi, että ei ole halunut turhia papereita.
Niin se on kulkaas pojat ja tytöt !!!
09.05.2012 13:19
Kaikki mukaan uudelle kirppikselle !!!! Hyvin olen itse ainakin myynyt alusta lähtien. Plussaa aukioloaika klo 19 asti. KAIKKI HENKILÖKUNTA ON POSITIIVISEN OLOISTA !!! Ottakaa pöytä sieltä, sijainti keskustassa mitä mainioin !!!
13.01.2012 00:15
Kyllä nyt vaan niin kävi, että tälle matkalle menin, kun äkkiä halusin lomalle. Muilla reissuilla en ole käynyt aikoihin.
Alma tourin tunnen ainoastaan uutisista.
Hupakko vaan haluaa tiedoittaa, kuinka tämä lafka toimii, jotta muut eiväät laillani pettyisi. Itseni kanssa samalla matkalla oli muitakin, jotka luulivat tilanneensa näköalahuoneen ... vaan saamatta jäi.
Seuraava matkanjärjestäjäni on Aurinkomatkat. Esitteissä lukee selvästi minkälaiseen huoneeseen varaus oikeuttaa ja mitä voit saada lisämaksusta.
Reilua peliä !!!
11.01.2012 11:17
Oli katsos ainoa mikä löytyi, enkä ihmettele enää miksi ! Kait se on vähän harhaanjohtavaa mainosta myydä matkaa sellaisilla huonekuvilla, mitä ei ole tarjolla. On rahaa toki, mutta maksan vain asialliset maksut.
Miksi valehtelen kohteen ????? What a hell ??? Kohde Playa del Ingles, tunnistaa kohteen kulahtaneesta blondista.
Joka kusettaa päin naamaa kääntämänsä spanishjuttelot.
EI IKINÄ, EI KUKAAN, ÄLKÄÄ MENKÖ !!!
Mielummin bussimatkalle Saharaan !!!!!!
11.01.2012 11:11
Kyllähän noi reissut vaatimattomalle sopii, joka välttämättä haluaa maksaa A-luokan hinnan B-luokan matkasta.
Tyhmyydeksikin sitä voisi kutsua, parempaakin kun on tarjolla.
Itse olen tottunut paljon, paljon parempaan !
10.01.2012 17:55
No joo ! Varasin paskamatkani netissä olevien kuvien perusteella. Kriteerini oli merinäköalahuone, jonka toiveen saattoi varausvaiheessa laittaa. Kuvissahan oli AINOASTAAN MERINÄKÖALAKUVIA. Ennen lähtöä vielä soitin tähän huuhaa yhtiöön koittaen tarkistaa toivomukseni perillemenoa. Ei mitään tietoa !
No johan selvisi hotellissa ! Huoneeni oli 1 kerroksessa kadun puolelle. Siis tatusti hotellin huonoin huone. En purkanut tavaroitani, menin pyytämään huoneen vaihtoa. Huomenna, manjani !!! Huomenna eri virkailija, joka puhui myös tämän kulahtaneen oppaamme kanssa. Pitkään puhuivatkin ja syykin selvisi minulle seuraavana päivänä, kun hotellin "POMO" tuli paikalle. Näille on varattu kiintiö ainoastaan näistä huonoista huoneista, mikä ei missään vaiheessa tullut ilmi. Opas ei vaivautunut kertomaan, että voin vaihtaa huonetta ainoastaan maksamalla 15 euroa / vrk lisämaksua. Sitä ei oltu eikä siitä varoitettu paikkaa varatessani. Äläkää uskoko niihin kuviin !!! Äläkää uskoko ainakaan Inglesin oppaaseen !!! Valehteli päin naamaa tuo kulahtanut nainen.
Ja todellakin, mennen tullen lennon henkilökunta oli ala-arvoista. Niitä ei mikän kiinnostanut, tyhjät tölkit kiiri pitkin lattiaa, koska kukaan ei tullut keräämään astioita siitä ahtaasta paikasta.
ÄLKÄÄ MENKÖ TÄMÄN FIRMAN ANSAAN !!! OVAT TÖRKIMYKSIÄ ALUSTA LOPPUUN KOKO HENKILÖKUNTA !!!
07.01.2012 00:04
Aarresaari on siisti jne. Myyjän kannalta on kuitenkin tosi paljon korjattavaa. Kontrolli tosi huono, harmittaa !!! Ehkä kuitenkin Suurkirppis ??? On pölyä, mutta suojaus pelaa myyjien tavaroihin ja se kait on tärkeintä kuiteski ????
02.01.2012 22:56
Kysehän on täysin harhaanjohtavasta markkinoinnista. Myydään kuvilla tuotetta mitä ei ole tarjolla heidän toimestaan edes maksua vastaan. Kylä kuluttaja-asiamiehelle menee kuvien kera. Ja ihmetten kyllä, miksi ottavat vastaan toiveita joita eivät edes välitä eteenpän. Ja miksi opas paikalla valehteli vaikka hyvin tiesi tilanteen. TÄSSÄ TAPAUKSESSAHAN HEILLE KUULUI VAIN NÄMÄ SURKET HUONEET, EI SIINÄ SÄHKÖPOSTIT OLISI AUTTANEET. LISÄKSI OLI VIELÄ LUOTTAMUS KUN EN TIENNYT HEIDÄN TOIMINNASTAAN.
HUONO MIKÄ HUONO !!!!
17.12.2011 12:12
Tässä vastaus valitukseeni huonosta huoneesta, joka siis OPPAAN mukaan oli vain sattumaa. Välttäkää ihmeessä tätä supersurkeaa matkanjärjestäjää, tämä oma tapaukseni menee kuluttaja-asiamiehelle. Täysin harhaanjohtavaa mainontaa !!! Tässä heidän vastauksensa valitukseeni :
"Maksamaanne matkaan kuului tavallinen huone, joka annettiin teille kohteeseen saapuessanne. Te ette olleet ostaneet huonetta merinäköalalla. Tällaisia huoneita meillä ei ole valikoimassa lainkaan. On luonnollista, että lisämaksuja peritään, mikäli asiakas haluaa vaihtaa huoneen ."
Näitä parempia huoneita ei missään vaiheessa edes tarjottu, vaikka varauksen tehdessäni sellaista halusin.
Lisäksi alussa kertoivat, että hotellista voi saada minkälaisen huoneen tahansa. Täyttä valhetta !!! ÄLKÄÄ MENKÖ TÄMÄN JÄRJESTÄJÄN MATKOILLE MILLOINKAAN EIKÄ SILLOINKAAN !!!
16.12.2011 00:24
Nimenomaan, huonoa laatua ylihintaan. Äläkää vaan menkö kukaan halpaan niiden esitteissä olevien kuvien kanssa. Kuvissa näkyy hienoja huoneita, MUTTA niitä ei ole tarjolla tämän järjestäjän asiakkaille. Toki voit mainita toivomuksesi varausta tehdessäsi, mttahotelliin se ei välity.
Valitkaa mikä tahansa muu yhtiö !!!!
12.12.2011 20:26
Joo, täysin huuhaa firma ! Ketään sieltä et saa vastuuseen, on vaan meiliosoite ei-kenenkään-nimellä. Täyttä paskaa ostin kun heidän matkalleen menin ekaa ja vikaa kertaa. Opaskin kuin seinästä revitty ja valehtelli päin naamaa.
Kohde oli Playa del Ingles
12.12.2011 20:21
1 / 2