Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
olli.ensola
profiilit
olli.ensola
olli.ensola
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
14
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jännä juttu kun lukee näitä keskusteluita tappeluista/riidoista niin itselleni tulee aina outo tunne. Nimittäin minä ja naisystäväni emme ole riidelleet KERTAAKAAN emmekä tapelleet vaikka olemme seurustelleet seitsemän kuukautta! Olemme sopineet asiat aina puhumalla. Onko meidän suhteessa jotain vialla vai onko suhteemme vain ainutlaatuinen!? Joskus kuitenkin on tullut sellaisia tilanteita että toinen pahoittaa mielen mutta asia on vain selvitetty puhumalla eikä sen suuremmalla riitelemisellä. Itse olen persoonaltani rauhallinen enkä lapsuuteni takia ehkä pystykään riitelemään ilman tosi kovia virikkeitä mutta tiedän ja tunnen sen että pettämisestä räjähtäisi oma pankki.
03.06.2008 18:18
siis ette saaneet doggya onnistumaa? Nainen käy kontillee miehen eteen ja mies tekee mitä miehen siinä tilanteessa on tehtävä. Mikä siinä voi mennä pieleen kun reiät näkyy jo niin selvästi?! :D
03.06.2008 18:09
Eipä ole itelleni moista käyny, tai ainakaan muista että olisi käynyt. Niin on kuitenkin käynyt että tyttöystävä on antanut blowjobin ennen kuin ruvetaan sitten panemaan jolloin aktin aikana stondis voi hiipua. ;) Siinä kyllä stondiksen pitäminen on hankalaa.
25.05.2008 20:22
kyl samaa mieltä sun kanssasi. En itse tehnyt aloitetta asian kanssa mutta hänen persoonallisuuteensa kuuluu avoimuus asioista joten mahdotonta sitä on väistellä. Itse en prässäile kokemuksillani koska tiedän empaattisena ihmisenä sen tekevän pahaa ELLEI toinen välttämättä halua kuulla mutta en tee siitä isoa numeroa. Mutta yhdyn siinä mielessä edelliseen että EI MISSÄÄN NIMESSÄ tyhjästä aleta kertomaan naamalle roiskimisista ym. leikeistä!
25.05.2008 13:02
on vähä sama ongelma. Tosin nykyisellä naisystävälläni oli pitkäaikainen suhde ja muutaman kuukauden mittainen sinkku-aika ennen minua. Hän on kertonut minulle myös seksikokeiluistaan jotka siinä tilanteessa tietenkin ahdisti hetkellisesti mutta kun tietää toisen rakastavan täydestä sydämestä minua niin asia ei häiritse. Menneet ovat menneitä eikä niille voi mitää - olipa tapahtunut mitä oli. Kokemuksia on kerättävä jotta tietää mistä tykkää.
25.05.2008 11:53
Kyllä se on loistavaa kun naisystävä katsoo kanssani urheilua ja elävöityy siihen enemmän kuin minä. Lätkän mm-kisat tuli katsottua yhdessä mutta vielä en ole saanu houkuteltua häntä katsomaan formuloita, futista ym. jotka ovat lähellä sydäntäni. ;) (koulutus kesken. :D )
25.05.2008 11:34
tietenkin siitä voi tulla suhde - kaikki on nimittäin mahdollista. ;) Riippuu tietysti millä tavalla keskenään viestitellään. Mutta yhden yön jutulla on paha tapa muuttua vakipano-suhteeksi jos viestit viittaavat jatkuvasti seksiin tjsp. Mutta taas jos viestit ovat usein muuta kuin edellä mainittua niin kyllä se sitten haiskahtaa enemmän vakavalta suhteelta kuin pelkältä panolta.
23.05.2008 22:27
ei tollaseen asiaan voi muuta neuvoa kuin että anna asian mennä omalla painollaan. Jos hän on kiinnostunut, hän osoittaa sen tavalla tai toisella mutta hän varmasti tarvii vastakaikua sinulta. Ja hyvä vinkki mun mielestä on että pyydät häntä vaikka kahville jos et suoraan uskalla pyytää leffaan tjsp. Melko neutraalia mutta toimii. Oot kuitenkin niin nuori vielä et sulla on elämä edessä ja monia neitoja näkemättä. Älä pelkää torjutuksi tulemista.
22.05.2008 21:08
.. pitkät hiukset ja tyrmäävän upottavat siniset silmät. ;PP
22.05.2008 21:01
"4. AP vaikuttaa henkilöltä joka tuntee oman koneensa sisällön. Tajusit varmasti, että ne eivät ole sinun tärkeitä tiedostoja. Miksi siis menit tutkimaan roskakoria ja avaamaan niitä tiedostoja? Vaikuttaa siltä, että teit sen vakaata harkintaa käyttäen ja tietoisena että haluat tonkia naisesi yksityisyyttä. Tämä on ongelma, ei itse kuvat."
Tarkennetaas nyt sen verran tohon että kyseessähän oli kulta-niminen kansio "päällimmäisenä" roskakorissa josta sitten paljastuikin ex:n kuvat. ;) Roskista en todellakaan tonkinut vaan tapojeni mukaan olin aikomassa tyhjentää sitä koska roskiksessa oli jotain. Olin elänyt siinä ajatuksessa että moisiin kuviin hänen exästään en törmäisi hänen koneellaan. Mutta tässä yhteen muuton aikana olen harkinnut omien profiilien tekoa juuri tälläisten sattumien välttämiseksi jatkossa.
20.05.2008 17:16
Enhän mä mitenkää vaadi häntä poistamaa kuvia koneelta mutta tosissaa kun kone on yhteinen niin mielestäni olisi kohtuullista että hän poistaisi intiimimmät kuvat heistä - tai vaikka piilottaisi ne erittäin hyvin tai polttaisi ne levylle jos tarve kuville on niin välttämätön. Muilla yhteisillä kuvilla ei sinänsä ole väliä sillä ne eivät ahdista läheskään yhtä paljon kuin kyseiset intiimit kuvat.
Kyse ei todellakaan ole mustasukkaisuudesta vaan yksinkertaisesti periaatteesta. Eihän vanhaa hääkuvaa säilytetä laatikossa kun avioidutaan toisen ihmisen kanssa! Mutta ihmetyttää juuri se että heidän erostaan on melkein vuosi mutta kuvat ovat silti "jääneet" roskakoriin. Itselläni on tapana tyhjentää roskis sitä mukaa kun sinne roskia menee nimittäin tietokoneen roskis ei itselleni ole varsinaisesti roskis vaan enemmänkin "lähtöaula bittitaivaaseen". Onko meidän kahden välillä tässä asiassa sitten suuri ero..?
16.05.2008 14:57
Ihan ensiksi tietenkin olet ihan oma ittesi etkä ala esittämää mitää suurempaa mitä todellisuudessa olet. Toi on mun mielestä avain ihan kaikkeen mitä tulee tälläiseen tilanteeseen. Ei ole olemassa mitään tiettyä "polkua" mitä pitää kulkea että saa haaviinsa kenet vain. Asiat etenevät omalla painollaan jos on edetäkseen. Ja älä pelkää sitä jos tulet torjutuksi. Se tarkoittaa vain sitä että hän ei ole se oikea sulle. Olet kuitenkin niin nuoressa iässä vielä että sulla on elämä edessä ja naisia tulee vastaan AIVAN TAATUSTI! Usko poies..
15.05.2008 20:01
itse olen naisystävääni sentin tai kaksi pidempi mutta kun hän laittaa korkkarit jalkaan niin eroa syntyy sitten hieman hänen "edukseen". 'Itseäni ei liiemmin häiritse mokoma seikka, kunhan hän vain on siinä. :D
15.05.2008 19:19
* 1.
FC Honka - FC Haka
Koti: 1
Vieras: 1, 2, 3
* 2.
FC Inter - HJK
Koti: 0, 1, 2
Vieras: 1
* 3.
Tampere Utd - FC Lahti
Koti: 0, 1, 2