Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ensimmäistä kertaa kun minä laitan provon, niin apinat tarttuvat siihen kuin hyeenat. Kukaan ei ole kommentoinut itse avaustani. Taitaa ottaa itsetunnolle, kun pelkää petoja ja samalla pitää esitellä supersankaria.
27.08.2009 18:37
siittiösolujasi esitelläsi jotain typerää pyssyn tekelettä. Minulla on kunnon ase lahkeessani, kuten kaikki tiedätte, heh heh...
27.08.2009 13:45
lukumääristä puhutaan, niin susia mahtuisi huoletta tähän maahan ainakin 10 000 yksilöä. Tosin itkijöitten turvat pitäisi tällöin saada tukittua jollain konstilla, ettei fiksuilla tärykalvot puhkeaisi.
26.08.2009 19:49
koska en ole hysteerikko, erotan esim. suden muista eläimistä. Hysteerikothan näkevät susia joka puolella. Olisitpa sinäkin ja kaltaisesi yhtä päteviä näissä petoasioissa kuin minä, niin voisin tässä sivistystoiminnassani keskittyä vähän muihinkin asioihin.
Tiedätkö muuten, mikä on persesieni? Olen tästä sienestä joskus kirjoittanut tälle palstalle mielenkiintoisen artikkelin, jossa on erään tutkijakollegani näkemyksiä persesienen leviämisen syistä. Kannattaa tutustua, jos sienet sinua kiinnostavat.
26.08.2009 16:33
ladannut akkujasi jo pitemmän aikaa:
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/08/etela-suomessa_sienimyrkytysten_aalto_955009.html
26.08.2009 13:27
"Ei ole vaimoa (koska olen hetero)"
heh heh heh... harvoin kirjoitan kolmea heheä.
26.08.2009 13:06
"Torvisieniä on kuivumassa kuutisen litraa"
Torvi olet itse sepittämäsi mussutuksen kanssa. Pitää ihan lainata naureskelijaa:
"ei voi muuta kuin naureskella"
26.08.2009 13:02
Kyllä siellä etunenässä "miehet" temmeltävät keskenään, heh heh.
25.08.2009 19:58
jotkut pösilöt ovat enemmän huolestuneita muutamasta merimetsosta kuin maailmanlaajuisesta ryöstökalastuksesta. Näitä suhteellisuudentajun menettäneitä hysteerikkoja minä tässä yritän valistaa.
25.08.2009 19:43
En oikeen jaksanut lukea ruikutustasi kunnolla läpi, mutta ruokahaluni pikkusen heräsi. Saiko susi tosiaan maistaa koiraa taikka hevosta?
Tämä on hieno juttu. Nam nam, kyllä mulle nyt taas maistuu liha. Tietysti puoliraakana, jotta pystyn eläytymään tähän susien ajatusmaailmaan, heh heh.
Itke sinä vaan apina susien vaarallisuutta, fiksu itkee muita asioita.
21.08.2009 12:34
välttää purkkitonnikalakin. Sitä kyllä riittää kaupassa vai väitätkö, että merimetsot syövät tonnikalatkin merestä? Jos niille kelpaavat (sinun mukaasi) kaikki kalalajit, niin eikö ole vaan hyvä, jotta ne syövät myös vaaralliset tappajahait ja sähköankeriaat vesistöistä. Silloinhan sinäkin uskallat viedä perheesi uimaan, heh heh.
20.08.2009 15:48
susien hyökkäyksistä ihmisiä kohtaan minkään vertaa havaintoja. Sen sijaan koirat raatelevat jatkuvasti niin aikuisia kuin lapsiakin eri puolilla maatamme. Miksi koirien hyökkäyksiä katsotaan läpi sormien?
Jos susi raatelisi yhtäkään ihmistä, niin lööpit olisivat talon kokoisia. Itku, parku ja hysteria täyttäisivät ilmatilan. Kukahan tässä ihmistä vihaa? Minusta on ihan oikein, jotta sudet syövät nälkäänsä näitä ihmisten raatelijoita. Varsinkin metsästyskoirat ovat tosi herkkua susille, nam nam.
20.08.2009 15:43
todennut, jotta ahneet ja luonnosta välittämättömät ihmisporsaat asuvat hajallaan metsissä aiheuttaen maksimaalista tuhoa luonnolle. Nämä metsäläiset paskovat sinne sun tänne ja perustavat omia laittomia kaatopaikkoja minne sattuu.
Sen sijaan fiksu ajattelee, että ihmisen kuuluu asua pisteittäin eli kaupungissa, jotta luontoa jäisi jäljelle mahdollisimman paljon. Muutama isompi likatahra harvakseltaan on selvästi parempi vaihtoehto kuin kauttaaltaan saastunut pinta. Nämä fiksut ihmiset myös ajattelevat, että tällöin metsissä voisi juoksennella mahdollisimman paljon erilaisia eläimiä, varsinkin uljaita petoeläimiä.
Fiksu siis asuu kaupungissa ja käy silloin tällöin virvoittamassa mieltä metsässä. Tämä tietysti sillä edellytyksellä, että uskaltaa ilman asetta petojen takia lähteä metsään. Surkuhupaisinta onkin, että yleensä kaupungissa asuvat ihmiset eivät pelkää petoja ja toivovat niitä olevan nykyistä huomattavasti enemmän. Sen sijaan maaseudulla hysteeriset apinat parkuvat koko ajan, kuinka hirvittäviä ja kaameita petoja susi ja karhu ovat. Nämä apinat pitäisikin hätistellä syrjäkyliltä vaikkapa lähiöiden "slummeihin". Keskustasta he tuskin ostaisivat asuntoa kun neliöhinta voipi heille olla käsittämättömän korkea.
19.08.2009 14:18
Mehän voitas perustaa ronopiiri. Tässä minun (taatusti oma) runoni metsästäjille, oleppa hyvä:
"Olen metsän poika, metsästäjä, siis pikkupoika mieleltäni vaan
Iso poika olen aseineni ja paukuttaa pyssylläni rajattomasti saan
Ah, kunpa jo jäniksen tai sorsan näkisin
Silloin vereni kiehuisi onnesta ja pyssyni paukahtaisi väkisin
Tässä on kuitenkin olemassa kauhistuttava mutta
Iki elämäni päivänä en pihalla enkä metsässä haluaisi kohdata sutta
Vaikka kuinka ihastuttava on kukkikas keto
Niin susi on kaamea, pelottava ja hirvittävä peto
Vaikka minä maailman avaruuteen asti sutta pelkään
Niin susianalyytikolta en ikinä haluaisi saada selkään
Siksipä mielelläni luoksesi kurvaan
Tällöin pääsen susianalyysin luomaan turvaan"
17.08.2009 17:52
kysymyksesi suinkaan tyhmimmästä päästä ole. Se on apinalle ihan asiallinen pohdintatehtävä.
16.08.2009 17:31
märise sinä sitten vaan susien ja merimetsojen paljoutta. Veikkaanpa, jotta olet saanut kasvatuksen susianalyysissa määrittelemässäni susiuskovaisessa perheessä. Osuinko oikeaan? Toinen mahdollisuus on, että olisit joko poronpurija taikka lammaspaimen ja siksi suu vaahdossa ruikutat susien paljoutta. Otahan apina nyt järki ja suhteellisuudentaju hallintaan ja lopeta tuo tyhjä uikutus. Sinä tuskin joudut susien raatelemaksi taikka merimetsojen nokkimaksi. Sen sijaan poroja ja lampaita kyllä joutaakin raadella. Ne ovat tosi namia susille.
16.08.2009 17:22
suojella sulkemalla sinunlaisesi urvelot hoitolaitoksiin. Ei normaalijärjellä varustettua ihmistä muutama merimetso haittaa. Ja kalastajien uikutusta on turha ottaa tosissaan. Samanlaisia märisijöitä kuin poromiehet, jotka hysteerisesti pelkäävät paria sutta.
16.08.2009 14:12
tuskin pelkää sutta taikka muitakaan petoeläimiä hysteerisesti. Muutenkin hän vaikuttaa aika maanläheiseltä ihmiseltä, mitä nyt joittenkin karvalakkieinareitten touhu joskus häntä vähän naurattaa. Minun mielestä ihan fiksu tyyppi.
14.08.2009 01:27
Hullujenhuoneella oli lääkärikierros meneillään. Potilas Erämies istui huoneensa
lattialla kattilankansi käsissä ja pörräsi. Lääkäri kysyi: "No mitäs se Erämies
touhuaa?"
"Ajan autolla amerikkaan", vastasi Erämies. Toisella puolen huonetta istui potilas
Metsästäjäinen vetäen käteensä. "Mitäs se Metsästäjäinen touhuaaa", kysyi lääkäri.
"Panen sillä aikaa Erämiehen muijaa kun se on amerikan reissulla"
12.08.2009 15:54
olkoon fiksusta päätöksestä ja tyhmän apinan kyykyttämisestä.
11.08.2009 14:08
102 / 106