Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sudet pelottaisi siellä korvessa. Sinä ilmeisesti olisit pelosta jäykkänä ilman asetta.
Mikähän siinä on, kun te metsästäjät niin intona aina hinteistä puhutte? Minäpä vastaan.
Epäilen, jotta hinttailu on hyvinkin yleinen harrastus metsästäjien keskuudessa. Metsästäessähän päästään olemaan miesten kesken ja metsästystamineet ilmeisesti kiihottavat seksuaalisesti joitakuita. Tätä kautta metsästysreissulla onkin oivat mahdollisuudet hinttailuun.
11.08.2009 12:22
kukaan kysele mihin hoitoon sinut sinä päivänä viedään, kun susipelkosi yltyy hallitsemattomaksi. Asiantuntijat sen päättävät. Siksi suosittelen (ja annankin) terapiaa kaikille petopelosta kärsiville.
10.08.2009 13:00
hädissäsi, kun laskit itsesi fiksujen ja vielä fiksumpien joukkoihin. Siis molempiin joukkoihin. Lasket itsesi ehkäpä myös tyttöjen muodostamaan joukkoon ja poikien muodostamaan joukkoon. Jos oletkin sellainen tyttöpoika tai sitten poikatyttö, heh heh.
10.08.2009 12:57
minä.
10.08.2009 12:53
rahan tulo olisi kiinni susien näkemisestä, niin nälkäänhän tässä kuolisi. Niitä on sen verran vähän tässä maassa. Susia pitäisikin olla moninkertainen määrä. Tämä ei kuitenkaan ole nykylainsäädännön takia mahdollista johtuen pelkureitten petokauhusta. Sudet saavat minun puolesta syödä niin paljon lehmiä, hirviä, poroja taikka lampaita kun niitten napa vetää.
Ja sinähän tässä pervo olet nimimerkkisi (Justiinsa) suhteen. Siitä löytyvät kirjaimet U,S,I,I,N,S ja A. Jos nämä järjestetään seuraavasti, niin saadaan NAI SUSI. Eli suttako sinä haluaisit nussia?
10.08.2009 12:50
pohtinut sulle laatimaani tehtävää? Jos (ja kun) se oli liian vaikea niin voin vähän helpottaa sitä. Otetaan tähän jälleen yksi fakta:
Ei sulla paljon lanttu leikkaa, heh heh.
09.08.2009 16:42
työni kansankynttilänä. Minä en suinkaan ole siis yksin ajatuksineni vaan suoritan kansalaisten sivistystoimintaa laajalla rintamalla.
09.08.2009 16:38
"me muut nauretaan sulle"... Ketkä ihmeen "me"? Tarkoitat varmaan itseäsi ja sivupersooniasi. Fiksut nauravat petopelkureille ja sitä kautta velliperseille.
08.08.2009 11:14
voit lueskella viimesen vuoden aikana laittamani viestit, jotta pysyisit edes jollain lailla kärryillä käsiteltelevässä asiassa. Tuskinpa kuitenkaan edes ymmärrät vaikeimpia asioita susianalyysista.
08.08.2009 11:11
Oulussa pelätä susia eikä karhuja minkään vertaa, vaikka niitä ihan kaupungin liepeillä liikkuukin. Niistä ollaan sielläpäin kiinnostuneita.
Siirryttäessä itäänpäin muuttuu ääni kellossa. Jo Pudasjärveltä alkaa petopaniikki-alue. Taivalkoski, Kuusamo, Suomussalmi, Hyrynsalmi jne... Täältä löytyy susihysteerikkoja ja velliperseitä. Varsinkin porohoitoalueella on jatkuva paniikkihätätila yllänsä.
08.08.2009 11:07
tunnistanut itseäsi noista mainitsemistani turpeenpurijoista kun noin hikeennyt? Ainakin samoja piirteitä sinussa varmaankin on, heh heh. Ja valepukkia minusta ei saa millään ilveellä. Pysyn aina totuudessa ja perustelen väittämykseni hyvin huolellisesti ja perusteellisesti. Se on minulle ihan kunniakysymys.
07.08.2009 21:42
alakynteen joutuneen pöljän tuskan hiki. Olen nöyryyttänyt ja kyykyttänyt sinua niin perusteellisesti, jotta sekoilet päämäärättömänä ja hädissäsi. Jollain lailla voit vielä pelastaa kasvosi, jos ratkaiset aiemmin minulta pyytämäsi ja saamasi tehtävän. Mutta tuskinpa tuommonen mitään tehtävää pystyy ratkasemaan, heh heh...
04.08.2009 04:30
olla kaksi mahdollista vaihtoehtoa. Mietitäänpä tekstistäsi kohtaa "sääliksi käy lammasta, jota otat mukaasi ":
1) Luulet, jotta Kiinassa ei saisi ravintolassa lammasta, koska minulla pitäisi ottaa lammasta mukaani syödäkseni sitä Kiinassa
2) Olet pähkäillyt kysymystäni ja tullut siihen lopputulokseen, että raaka lammas olisi ainut vaihtoehto ruokalajiksi mainitsemassani ravintolassa
Totean nyt, että molemmat vaihtoehdot ovat vääriä. Olisikin ollut yllätys, jos olisit osannut näinkin äkkiä vastata kysymykseeni oikein.
31.07.2009 19:01
Kuuleeko "erämetsä"? Hu huu.... kuuleeko "erämetsä".... OuuuuOuuuOOOOuuuuOuOUOUoooooooooo........ Ei kai vaan sudet alkaneet pelottaan? heh heh.
31.07.2009 00:01
"Hän ei uskalla enää edes minulle vastailla..."
Sinähän oot sittenki huumorimiehiä. Sullekko ei joku uskaltaisi vastata, heh heh. Siellähän se vastaukseni olla möllöttää "stoppi räiskimiselle"-ketjussa. Äläkä yritäkään väittää ettet ole sitä huomannut.
27.07.2009 21:43
vaikkapa seuraavanlaisen tehtävän:
Kaikkihan tiedämme, jotta mulle maistuu silloin tällöin puoliraaka lammas. Siis silloin, kun sudet ovat jossain päin Suomea saaneet raadeltua lampaita tai poroja, niin syön mielelläni puoliraakaa lammasta ruokaryypyn kera eläytyessäni mahtavan suden ajatusmaailmaan. Toisekseen, susianalyysissa määritellään hyvin tarkasti, mitä tarkoitan termillä maaseudun "apina". Lisäksi metsästäjät usein vinkuvat koiransa kohtaloa sen jouduttua suden raatelemaksi, vaikka minun mielestä mitään vinkumisen aihetta tässä ei ole. Lupasinkin susianalyysiin liittyvän tehtävän, joten ole hyvä:
TEHTÄVÄ 1
Hienossa Quing Ping- koiraravintolassa oli tarjolla seuraavanlainen, aika erikoiset ehdot täyttävä 7 euroa maksava menu. Tämä oli siis Kiinassa (Guangzhou), jossa olin matkalla parisen vuotta sitten.
Mitkä ovat ruokavaihtoehdot, kun rajoittavat ehdot ovat seuraavat:
- Koiralihaa ei tarjota, mikäli tarjotaan sekä apinan aivoa että raakaa lammasta
- Tarjotaan raakaa lammasta ellei tarjota apinan aivoa
- Jos tarjotaan koiralihaa tai ei tarjota apinan aivoa, niin raakaa lammasta ei
tarjota
Pitäisi siis selvittää, mitä eri ruovaihtoehtoja saat 7 eurolla. Tottakai olen pikkusen muutellut tuota ruokalistaa ja ehtoja tehtävään sopivaksi, mutta aika lailla esitetyn kaltaiset raaka-aineet tuossa ravintolassa kuitenkin oli. Tässähän tulee ihan nälkä, kun aloin tuota matkaani muistelemaan.
27.07.2009 15:12
ihmisporsaat (kuten ilmeisesti sinäkin) vielä kehtaavat pyytää riistaeläimiä. Nälän vuoksihan ihminen ei niitä pyydä vaan tappamisen himossaan.
Minähän olen usein maininnut, että jos nykyajan ihmisen (pullasorsan) täytyy tunkea lihaa suuhunsa, niin hälle kyllä pitäisi välttää navetassa kasvatettu liha. Riistaeläimet (poroa ja hirveä myöten) pitäisikin jättää mahtaville luontoeläimille eli petoeläimille.
25.07.2009 13:03
sinä kokeilla siipiäsi ja miettiä Susianalyysiin liittyvää laskutehtävää, johon ei löydy vastausta googlella? Tehtävä on siis uniikki a la Susianalyytikko. Minun laatima.
24.07.2009 18:44
osuva ja hupaisa sana tämä "pelkurikuraperse". Näitähän riittää tässä maassa.
24.07.2009 16:06
Kaakkois-Suomen hätäpaskakeskus, heh heh...
Jos minä asuisin Lappeenrannassa, laittasin lapseni tervehtimään uljasta karhua. Turha pelottelu ja propagandan syöttäminen lapsille on sairasta. Sen sijaan kannattaa opettaa luonnon kunnioittamista ja ymmärtämistä.
24.07.2009 16:03
103 / 106