Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
great_2003
profiilit
great_2003
great_2003
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
42
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se koodi pitää netistä tai faksilla hakea
netti : www.fantasoft.com
Ja siin on se order homma
Kokemuksia on kun olen sitä joksus pienempänä oikee kunnolla fanittanu
24.04.2006 15:05
niin laittakaa ny ihmeessä johokin tonne lloppuun kaikki tärkeet ja vähemmän tärkeet ykstyis kohdat mitä pitää olla missä pitää olla milloin jne...
olis helpompaa tajuta... ^^
21.02.2006 14:17
asennappas winkkari uudestaan ja kokeile sitten...
jossei sekään auta vaiha winkkarin versiota...
jossei vieläkään auta ota koko winkkari pois ja laita linuxi tilalle joka varmaan helpottaa monia muitakin asioita...
24.09.2005 21:25
... mutta sun pitää osata tehä se ase kaikista osista ja kattoo et homma toimii... sama olis jos yrittäsit rakentaa auton moottoria... siinä pitää olla tietyt elementit ja rakenteet... sama pätee softaris...
03.08.2005 15:05
www.skootterit.tk
eiköhä tuolt löydy ainakin suurimmasta osasta...
18.07.2005 01:01
niin kui ne laitetaan ja mistä niit saadaan...
15.07.2005 15:38
Mua on kiusattu... joskus... oikeen kunnon joukolla... ja se yleensä loppu siin vaihees ku rupesin kostamaan.. vaikka niitä oli kui paljon enemmän...
14.04.2005 23:08
... että soitan niitten vanhemmile asiasta, ja puuttunut asiaan niin että olen sanonut niille että lopettakaa se kiusaaminen... ja niitten poikien vastaus on ollu:"et me pidetään vaan vähän hauskaa".
ja mä en tota alistamista tarkottanu pelkästään kiusaamisessa vaan sitä tapahtuu kaikes... ja jos viel luulet ettet oo millään taval "alistettu" kato koulus luokkaas ja katso opettajaa...
08.04.2005 23:54
Aikido... taistelulaji joka on täysin itsepuolustusta... vaatii aikaa et sitä voi käyttää tappelus mutta kun sen saa toimimaan tarkoituksen mukaisesti sitä pystyy välttämään hyökkäyksen ja väistelemään... ja tarvittaessa paiskomaan itteänsä 2 kertaa isompia ja painavampia...
31.01.2005 17:32
kokeiles mennä peliin other multiplayerin kautta
31.12.2004 01:21
se perus bänni o jotai 50min.. ja senki saa harvoin... riippuu aika paljon sefust paljon se antoi bänniä mut kyl sinne vuorokauden sisällä pitäis päästä sisään jo...
12.12.2004 00:19
Mitä sil saavuttaa et hakkaa jonkun? EI YHTÄÄN MITÄÄN... se ainoastaan pahentaa asiaa...
07.12.2004 22:49
Luuleko että saat paremman mielen kun kostat?
Ei se ei todellakaan paranna sun mielialaa... näin niinku omasta kokemuksista voin sanoo et kostaminen ei auta koskaan se vaan pahentaa asioita julmasti... se on kummiski kato joku pikkunilkki joka tekee mitä se ikinä saa vaan päähänsä ja sit ku sitä kiusataan se kertoo opettajille et kuinka hirveesti sä oot sitä kiusannu jne edelleen ja kosto jatkuu tästä...
jos joku luulee saavansa suurta tyydytystä kostosta/kiusaamisesta... sitä ei koskaan saa ne vaan pahentaa asiota...
07.12.2004 19:19
Se on varmaan silleen et ne yrittää saada teidän huomion ja oletettavasti lyövät vetoa keskenään et kuka alkaa kenenkä kaa... et tollast se yleensä meinaa... poikana voin sanoa et tuo on aika yleistä...
07.12.2004 19:10
öhöm thuner... paladin o huono... vaikka sil tappaa yhestä niin se ei takaa sitä et sä osut...
Amazon on paras dueli hahmo ku sil on väistöjä ja valkyrie kaveri
24.11.2004 11:25
et sattumoisin ole kokeillut laittaa pelin tehoja pienemmälle... jos oot niin sun kone on oletettavasti täynnä viruksia/matoja
24.11.2004 11:20
en pysty opettaan sulle mitään....
rupea käymään harjoituksissa jos haluat oppia jotain...
15.11.2004 20:39
Sorsa on paska hell tasolla... ei muutn niinkään mut yhellä mun kaveril on jotai 75 lvl sorccu se on kehittäny frozen orbia joo se voittaa kaksin taistelus kyllä ihan hyvin mut hellillä se ei pärjää
14.11.2004 18:33
Tuota noin ite kannatan amazonia... olen itse pelannut koko pelin sillä läpitte ja hyvin pärjäsin... ainoo ongelma on vaan Immune to lightning öllit mut ei se mitn...
täs skillit mitä kannattaa kehittää
Valkyrie
Lightning fury
charget strike
Nuo on ne parhaat javelineihin...
13.11.2004 19:07
Socketteja saa laitettuu vaan yhen per item... heitto aseisiin ei yhtään...
ota muuten huomioon et sä saat vaan korkeintaa sen kolme sockettia et kannattaako niit tuhlata johonki gothic shieldiin tai mihinkään muuhun normaali tason tavaroihin...
01.11.2004 21:42
2 / 3