Vapaa kuvaus

Omaa rauhaa rakastava, yleensäkkin kovin rakastava ihminen olen. Jakelen paljon terveysvinkkejä. Ja paljon terveisiä kaikille ystäville ja tutuille, jotka minut kuvasta tunnistaa ja tänne itsensä klikkaavat. Maalaisplikkahan olen, rakastamani luonto aina lähellä. Kaupunkiin en voisi asettua, täällä olen oma itseni. Onhan Kaupungeissa sentään hienoja puutarhoja joita ihailla ja jonkin verran arkkitehtonisesti kauniita rakennuksiakin, mutta se lähes aina läsnä oleva häly..ei, sille. Musiikki, eihän tuolla pysty mainitsemaan kovinkaan monta artistia taikka yhtyettä. Se mikä saa milloinkin soida on ihan mielialasta kiinni sekä vuorokauden ajasta, ei heviä heti aamusta...Aika laidasta laitaan tuota musiikkia tulee kuunneltua. Sama elokuvien suhteen, tila tuolta loppuu heti alkuunsa. Elokuvia tulee tilattua, vähän turhankin paljon, tai ainakin niiden joukossa on turhan vähän hyviä, mutta se ikävä kyllä selviää vasta elokuvaa katsellessa. Kauhua, jännitystä, draamaa, ihan sama mihinkä genreen luokitellaan, kunhan on hyvä. Muutamiin näyttelijöihin voi kuitenkin luottaa, sillä ovat osanneet pysyä poissa huonoista elokuvista. Sään mukaankin on mukava valita elokuva, pimeän ja tihkuttavan syksyillan voi haihduttaa pois katsomalla vaikka aurinkoisen ja kesäisen elokuvan. Kirjoista. En ole ahmatti niiden suhteen vaan yleensä nukkumaan lähtiessä luvun taikka pari tulee luettua. Eilen sai päätöksensä Dan Browinin METEORIITTI ja seuraavana vuorossa on Elisabeth Kostovan HISTORIANTUTKIJA taikka sitten Fedor Dostojevskin IDIOOTTI. Kuvassa oleva kisu on jo lähes kaksikymmentä vuotias prinsessa. Kovin on vielä leikkisäkin.. puhelemaan on ruvennut viime vuosina ahkeraan ja tietää kyllä mitä tahtoo, menee välillä jopa ihan väittelyksi :D. On se vaan niin ihana. Joen luona otetussa kuvassa vesirokko vielä hieman päällä, olisi sekin voinut nuorempana iskeä, niin ei olisi lääkärikään antibiotteeja erehtynyt määräämään, luuli joksikin tulehdukseksi. Lopetin kuurin aika alkuunsa kuitenkin, onneksi, sillä mitäs sitä viruksen aiheuttamaan nappeja napostelemaan. Pitikin ryhtyä opiskelemaan työn ohella, niin kuin aika ei muutenkin kulu aivan liian nopeasti :D, mutta pitää lohduttautua sillä ettei tätä vaihetta niin kovin kauan kuitenkaan kestä. Kohtahan tässä pääsee jo esikasvattamaan sitten myöhemmin ulosvietäviksi. Suosikkibändit/artistit: Leonard Cohen, AC/DC, Nazareth, Arja Saijomaa, Aki Sirkessalo, Anouk, Kylie, Abba, Elton John, Anna Eriksson. Suosikkileffat: Kaunis mieli, indiana jones, Piano, 3:10 to Yuma, Drag me to hell, Perfect strangers2003, Rescue dawn, Storm warning, The interpreter Lempikirjat: Puutarha, jne., rakennus, terveyskirjat Vapaa-aikanani: lumityöt, leipominen, puutarhanhoito, elokuvat, käsityöt, Chevyt, lintujen ruokintaa. Katson tv:stä mieluiten: luontodokumentit, Täydelliset naiset, House, CSI, Uutiset, jne., Puutarha, rakennus, ruuanlaitto & sisustuohjelmat Kotieläimet: Kissa En pidä: manipuloinnista, valehtelusta, mustamaalaamisesta, pinnallisuudesta, siipeilijöistä Ruoka & juoma: Hedelmät, Kasvispizza & vesi Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=-uNEF6XtdHc Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia

Aloituksia

11

Kommenttia

442

1. Joltain sivustoltahan niitä sai seurattua, siis niitä auringonpurkauksia. Revontulethan toimii myös hyvänä ilmaisimena. Itse olen tuota räpsimistä ajatellut siten että jonain päivinä vaatteet ovat vain olleet "vääränlaiset", kun joka kaiteesta tai kahvasta on saanut näpeilleen tärskyt niin että säpsähtää, kun on erehtynyt niitä koskemaan. Sellaisina päivinä sitä oikein rupeaa karttamaan kaikkea metallin koskettelua...kun joskus latinggit ovat niin kovia että ihan sattuu :). Niin, sillä TriField Natural EM mittarilla saisi lisälaitteen kanssa seurattua myöskin niitä auringonpurkauksia..Voihan se olla että tässä tapauksessa syyllinen kokemaasi räpsimiseen löytyy tuolta taivaalta. Täällä on netti pelannut normaalisti, ainakin nopeuden suhteen.

Kyllä minä olen siihen käsitykseen päässyt että haamut (kuten myös ufot) ovat liikkeellä täysin piittaamatta siitä onko päivä vaiko yö. Näiden havaitseminen on vain helpompaa kun ympäristö ottaa ja hiljenee...Eihän sitä yleensä edes kuule esimerkiksi viisarikellon raksutustakaan kuin öisin, vaikka samalla tavallahan se päivisinkin raksuttaa..öisin sellainen tulee joskus pistettyä kaappiin tai vietyä toiseen huoneeseen mekkaloimasta :D. Ja ufot erottuvat valot päällä ajaessaan hyvinkin kaukaa pimeetä taivasta vasten..

"Böö", hui hirvitys, kylläpäs minua nyt pelotellaan, :), Haamujahtiin aion silti ryhtyä, vaikka jostain kumman syystä ajatus siitä tuntuu jo nyt hieman puistattavalle. Täällä ei onneksi sentään kummittele..toistaiseksi :).

Kuin myös sinne hyvää sunnuntain jatkoa ja alkavaa viikkoa.
  2. Vaikka Börren linkki ei nyt toimi niin onhan se siunaus suomen ufoilullekin että itse Börre kuintenkin toimii kuin hyvin rasvattu salama :). Ainakin sen vaikutelman olen sivustaseuranneena saanut että SUTin toiminta on aika tavalla hyytynyttä, kun Börre ei ole ollut siellä hääräämässä.

Tietokantaa tulee välillä myös lueskeltua, mutta en ole vielä ainakaan löytänyt sieltä yhtään sellaista tapausta jossa olisi olllut kyse oikein selvästä lähihavainnosta, sellaista "oksat pois". Pitkään aikaan en ole kyllä muualtakaan sellaisesta lukenut. Ovatko ruvenneet välttämään lähikontakteja ihmisten kanssa nykyään, vai mistä sitten johtuukaan? Ei silti etteikö niistä muistakin mielellään lue.

Sääli vain että riitelyä on vuosien varrella riittänyt Suomen Ufotutkijoiden sisällä sekä ympärillä, ei ole hyvä että muutenkin niin pieni määrä ufoharrastajia pirstoutuu sen sijaan että yhdistäisivät voimansa mysteerin mitä suurimman ratkomisen tähden. Tämähän olisi järjen mukaan se kaikkein paras ratkaisu. Sanotaan vaikka että itse pidän punaisesta puserosta, mutta en silti laita pahakseni sitä että joku toinen sanoo pitävänsä vihreästä...saahan tuollaisestakin silti riidan aikaiseksi niin halutessaan.

TUSsista ei ole kuullunut mitään pitkiin aikoihin, yritin viimeksi eilen katsoa missä siellä mennään, mutta siinä kävikin niin ettei se linkki mikä minulla on tallessa enää toiminutkaan. Liekkö osoite sitten vaihtunut. Siellä oli niin paljon härpäkkeitä käytettävissä ja olisi varsin kiintoisaa seurata sitä saavatko mitään tuloksia näiden avulla, vaikka sitten sen kraateripirun suunnalta.

Jos vaikka sama piikikäs olisikin ollut kyseessä, niin onneksi en nähnyt mitään vieraita olentoja, olisin nimittäin saattanut pyörtyä ja silloin oli niin paljon pakkasta että paleltumia olisi saattanut vaikka tulla jos pidemmän aikaa olisi valot olleet sammuksissa...kesällä niin väliä ole vaikka niitä näkisikin :D.

Nyt kun on taas työtä tiedossa niin ajattelin taasen vähän härpäkkeitä itsekkin hankkia, vaikka niitä onkin jo kertynyt jonkin verran, en niinkään ufoja varten, vaan ajattelin sitä muiden sekä itseni näkemää haamua hieman uteliaisuuttani "jahdata". Tuossa pari siihenkin tarkoitukseen harkitsemaani vehjettä :

http://www.tomsgadgets.com/products/details.aspx?pc=4IN1-56
    http://www.tomsgadgets.com/products/details.aspx?pc=ALT100-1

Tätä etsiskelen vielä kuitenkin, sillä en haluaisi sitä jenkkilästä tilata tullauksien sun muiden takia, jos esimerkiksi englannista löydän, niin sitten :

http://www.youtube.com/watch?v=WGQMaXR7sBU

Näistähän on hyötyä muutenkin, joten vaikka haamut pysytteliskin piilossa, niin rahat ei mene silti hukkaan :).

Kylmää on kyllä piisannut, luulin jo että tänä aamuna olisi ollut hivenen lämpimämpää, kun oli pilvisempää, mutta -31C näytti kun kello jo 8:20 näytti. Kylmimmillään täällä on ollut -37C, ainakin silloin kun olen mittaria vilaissut. Tilasinkin tarjouksesta juuri 5 korvaläpällistä alpakkavillaa sisältävää pipoa :).

Hienoa että työsi ovat jo alkaneet rullaamaan hyvin, niinhän se oli että vierivät kivet eivät sammaloidu. Pertunmaan suuntaan matkani tulevat suuntautumaan. Kunhan nyt saan sieltä sitä työkokemusta siltä alalta ja jos viihdyn edes jokseenkin, niin pitää sitten katsoa jospa hakisin samoihin hommiin täältä lähempää joskus tulevaisuudessa.

Törmäillään, jos ei muuten niin täällä ainakin :).
  3. 70-luku taisi olla jonkinlainen kulta-aika Suomen ufotapausten suhteen. Ne sen aikaiset jutut ovat ainakin jääneet elämään paremmin jostain syystä. Tämän jälkeen ollaan menty enemmän käytä ja heitä pois kulttuurin suuntaan, liekkö sillä jokin vaikutus myös ufojuttuihin?

Oletko kertonut tuosta näkemästäsi jonnekkin missä siitä voisi lukea?
  4. Itsekkin käyn siellä joskus joitain viestejä lukemassa ja olen sinne jotain joskus kirjoittanutkin. Jos ilmoitettavaa ufohavainnosta tulee niin ei taida SUTille edes mitään varteenotettavaa vaihtoehtoa löytyä, Suomesta ainakaan. Vapaa foorumi on vähän liiankin vapaa, kun keskustelut menevät siellä monesti ihan henkilökohtaisuuksiin, ei hyvä.
    Pitkään on Suomen Ufotutkijat toiminut ja toivottavasti toiminta jatkuu pitkälle tulevaisuuteen myöskin.

Kirjoitin silloin aikoinaan siitä näkemästäni "siilestä" sinne ja tänään siihen olikin joku vaihteeksi vastannut. Ja hän vinkkasi nähdystä piikkikkäästä ufosta (The Fayetteville Incident). Katsoin vähän sitä tapausta käsittelevää videota ja kyllähän se ufo muistutti aika paljon sitä näkemääni, pitkulainen ja piikikäs se ainakin oli. Olen tapauksesta jotain joskus lukenutkin, mutta pitää ne videot kyllä silti joskus katsoa ajan kanssa.

http://www.youtube.com/watch?v=jQ4h0j0SoHI ( ensimmäinen osa neljästä )

Toivon mukaan Börre ei vaan ottanut ja poistunut täältä...itse pidin pidemmän tauon koska niin paljon ilmaantui viestejä tänne joissa ei ollut minkäänlaista järkeä, sama "vika" iskenyt kirjoittajiin kuin Serena Branson parkaan...

Näillä näkymin työtkin alkaa taasen, ensi viikolla pitäisi vain käydä nimikirjoitus vetäisemässä työsopimukseen ja asia on sitä myöten selvä. 70km suuntaansa matkaa, mutta kyllä sekin taittuu jotta leivän syrjässä saa pidettyä kiinni :)...vaikka onhan tuota tekemistä aina hirveesti muutenkin :D.

Uusiksi, otsikko unohtui...
  5. Telepatioikohan ne myös "ääneen", siis vähän samalla tavalla kuin mitä karhurikkailla alueilla hyräilyyn tai jollain muulla tavoin ääntä pitämään kehoitetaan, vaikkapa marjastamassa ollessaan, niin kerkiää mesikämmenetkin lompsia etäämälle eikä yllättäviä kohtaamisia pääse tapahtumaan :).

Jollain käsittämättömällä tavallahan ne jotkut sieppaa ihmisen mielen haltuunsa, ja sen jälkeen ollaankin vietävissä kuin lampaat. Se että telepatiaa käyttävät kommunikointiin niin siitähän on hyvin moneet heidän kanssaan tekemisissä olleet kertoneet, mutta mikähän se yleisin tapa ihmisillä onkaan vastata, siis pelkästään ajattelemalla vaiko sen ihan ääneen sanomalla? On sitten myöskin olemassa niitä tapauksia jossa ihmiset sitten puhuvat heille jollain täysin vieraalla kielellä, aamulla viimeksi sellaisesta tapauksesta luin U.C:B:ista, tai ei siinä niitä olentoja mainittu, mutta voisi olettaa että niille puhui sitten mitä puhuikin. Ehkä kyse on jostain kielestä joka meissä jokaisessa on jo valmiina syntymästä saakka mutta on jollain tapaa "kätkettynä"...se yhteinen kieli.

Joo ei olisi kovin uskottavaa että niistä aluksista tulisi jotain petoja tänne ihmisiä vaanimaan, mutta se voisko vahingossa jokin superbakteeri päästä sitä kautta valloileen ja laottais kuin inkat aikoinaan, niin vaikka epätodennäköistä sekin, niin todennäköisempi uhka kummiskin kyseessä kuin se että metsästämään tulisivat.

Vaivaa sait kahvin takia sitten nähdä, mutta hyvänä asiana sellaisessa on se että makuhan monesti vain paranee mitä pidemmäksi kamppailu venyy :). Toivottavasti sydän ei pompannut yöllä kurkkuun palautuneen sähkön johdosta. Täällä on sähköt toiminut sen pidemmän katkon jälkeen hyvin, yksi pienempi katkos vain ollut. Salkkumallinen on kyllä kätevä, Hondaa olen jonkin verran käyttänytkin, ei ollut uhalan äänekäs ja pieniruokainenkin oli. Kyllä sellaisella kahvit porisisi ja käsityökalujakin käyttäisi tarpeen vaatiessa, mutta saa nyt sitten nähdä millaista systeemiä rupean aihimaan kasaan varojen salliessa.

Tämäkin päivä meni lähes lentämällä, hyvä kun nyt illalla kerkesi tämän koneen avaamaan. Palstan sivu kun latautui, niin kuvittelin jo jumalaisen kertoneen enemmän siitä kokemastaan, kun aloituksessaan oli "uusi" merkki, mutta eihän se sitten ollutkaan mitään sinne kirjoittanut. "enkä edes yksin", mitähän se silläkin tarkoitti, toisia ihmisiä vaiko niitä vieraita olentoja? Kylläpä se vaivaakin mieltä :D.

Niin hyvää alkavaa työtä vielä, ja toivottavasti jää puhtia sen verran jäljelle, että virtaa riittää vielä välillä viestittelyynkin, vaikka kesken viikonkin :).

Plazalla oli "Kaikkien aikojen hienoin toimintakohtaus" katsottavissa, uteliaisuuttani sitten sen katsoin ja kyllähän siinä tapahtuukin ja on siinä kyllä mielikuvitustakin käytetty :D :D. Siihen on hyvä lopettaa tämä viesti :). Scifiä...

http://www.youtube.com/watch?v=yysbbPStfWw