Yksi esimerkki elokuvasta joka saattaa herkille ihmisille aiheuttaa yöllisiä painajaisia ja todellisilta tuntuvia kokemuksia.En ole unitohtori,mutta rohkenen väittää että ainakin osan noista yöllisistä sieppaus kokemuksista voisi selittää katsotulla alienvideolla.Itse en tuontyyppisistä videoista piittaa.Tämä on sitten tälläerää viimeinen aloitukseni,työt kutsuvat:D
Tästähän se alkaa,ei herkille:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Alien-The_Facehugger.png
ja hurjemmaksi muuttu,heh:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Alien_(rotu)
Hyvää talvenjatkoa kaikille,palaan vielä:DD
Alien – kahdeksas matkustaja
24
928
Vastaukset
- .....
Jos vertaa harmaiden aiheuttamiin sieppauksiin, niin aika kaukaa haettua. Alien-elokuvien hirviöt muistuttavat yhtä paljon Harmaita humanoideja, kuin muumipeikko lego-ukkoa.
- retu1.1
Alien-elokuva oli yksi esimerkki,onhan noita videoita myös harmaista.Taitavatkin olla ihmisen mielikuvituksen luomia torsoja.
- ......
retu1.1 kirjoitti:
Alien-elokuva oli yksi esimerkki,onhan noita videoita myös harmaista.Taitavatkin olla ihmisen mielikuvituksen luomia torsoja.
Mielikuvituksen torsoja...
Ufo Hunters ohjelma jouduttiin lopettamaan kesken kauden, kun jakso Dulce:n maanalaisesta tukikohdasta tuli ulos. Pääsivät liian lähelle totuutta.
http://paranormalutopia.com/2010/11/why-ufo-hunters-was-cancelled368/
Alienit ovat geenimanipuloituja ihmisiä arvaan minä. Ja niitä on olemassa. ...... kirjoitti:
Mielikuvituksen torsoja...
Ufo Hunters ohjelma jouduttiin lopettamaan kesken kauden, kun jakso Dulce:n maanalaisesta tukikohdasta tuli ulos. Pääsivät liian lähelle totuutta.
http://paranormalutopia.com/2010/11/why-ufo-hunters-was-cancelled368/
Alienit ovat geenimanipuloituja ihmisiä arvaan minä. Ja niitä on olemassa.Ei ihan, vaan siihen kauteen päättyi sarja. Kyllä kaikki kolmetoista osaa löytyy myös siitä kolmannesta kaudesta.
http://en.wikipedia.org/wiki/UFO_Hunters
Pidin kyllä siitä sarjasta, kaksi ekaa kautta olen hankkinut ja kolmaskin on nyt ennakkotilauksessa.- ...........
Pihlaja67 kirjoitti:
Ei ihan, vaan siihen kauteen päättyi sarja. Kyllä kaikki kolmetoista osaa löytyy myös siitä kolmannesta kaudesta.
Pidin kyllä siitä sarjasta, kaksi ekaa kautta olen hankkinut ja kolmaskin on nyt ennakkotilauksessa."History ended season three of the series abruptly on May 20, 2009 and the last four episodes that were produced were never broadcast."
Neljää viimeistä jaksoa ei ikinä näytetty tv:ssä. Kausi siis jäi kesken tv:ssä vaikka jaksot oli jo tehty. ........... kirjoitti:
"History ended season three of the series abruptly on May 20, 2009 and the last four episodes that were produced were never broadcast."
Neljää viimeistä jaksoa ei ikinä näytetty tv:ssä. Kausi siis jäi kesken tv:ssä vaikka jaksot oli jo tehty.Olisit laittanut loputkin siitä samaisesta tekstistä..
"Bill Birnes headed up an online petition for History to continue the series. On October 29, 2009, History aired the last four episodes as a four-hour marathon."
Whitley Strieberin keskustelu Bill Birnesin kanssa ja lainaus siitä:
http://www.youtube.com/watch?v=1gmHW3tu-Y4
"Get those idiots off the air...But we are under a contract for a season...When the season is over, get them off the air, they gone to far"
Elikkä, Summa summarum.. koko kausi siis esitettiin kuin esitettiinkin. Jatketaanko vääntöä asiasta?:).
Ensiksi onnittelut töistä :). Sitten aloituksen mörköön.
Onhan se H. R. Gigerin luoma alien aika hurja otus, mutta kotoiset ja tutut eivät tuollaisissa elokuvissa oikein toimisi. Tarkoitan sitä että kyllä humiksella tai minkä muotoinen avaruusolento nyt sitten sattuisikin olemaan voisi samalla tavalla mennä "jalat alta" kohdatessaan ensimmäisen (ehkä sen viimeisen) kerran oudon eläimen tällä planeetalla, vaikkapa sitten villin ja mahtavan tiikerin. Tai vaikka avaruusolentojen omaan "alien" leffaan tiikeri viekkaana tappajana listimässä alieneita tänne pakkolaskun tehneitä..."viidakossa kukaan ei kuule telepaattista huutoasi". Voisi leffan katsoneilta avaruusolioilta mennä yöunet. Ja kyllähän täällä riittää petoja mistä valita, esim. grizzly toimisi varmaan heilläkin peloittajan roolissa varsin hyvin.
On tuo alien kyllä yksi suosikkielokuvani, mestarillinen scifi kerrassaan. Kaikki tuossa elokuvassa toimii vain niin erinomaisesti. Ja olihan se ensimmäisiä, ellei peräti ensimmäinen elokuva jossa toimintasankari olikin nainen (loistava Sigourney Weaver ). Hyvin harvoin katson elokuvaa enempää kuin sen yhden kerran, alieni on jo tullut katsottua peräti kolme kertaa ja todennäköisesti sekään ei tule riittämään. En ole kauheasti elokuvateattereissa ravannut, alien kuuluu kuitenkin niiden joukkoon joita sellaisessa katsonut olen. Hah, tulikin mieleen että ostin jopa alien sarjakuvalehden, se onko se enää minulla jossain komeroiden kätkössä, niin sitä en kyllä tiedä.
Se onko tuolla jossain vieläkin hurjempia petoja kuin ne elokuvan alienit, niin sitähän emme vielä tiedä, pitää vain tyytyä toteamaan, että saattaahan niitä vaikka ollakin.
Suurin osa päivästä menikin tänään ilman sähköjä, ei meinannut oikein osata toimia kun ennen aamuviittä tuli noustua, eikä aamukahvia saanutkaan keitettyä tavalliseen tapaan, kynttilät toivat kyllä romattisen tunnelman, joten eihän siinä mitään, mutta ne kahvit :). Tulihan ne sitten myöhemmin kaminalla keitettyä kuitenkin, sillä kidutustahan se on jos koko päivä pitäisi pärjätä ilman.
Kuin myös sinne hyviä lumiajan jatkoa!!!- A8M
Samoin minä pidän kyseisestä elokuvasta koska se kertakaikkiaan "toimii".Töllöttömisestä tuli joku aika sitten dokumenttisarjassa "Näin se tehtiin" selvitys myös tämän elokuvan teosta.
Kun eräässä elokuvan kohtauksessa erään mieshenkilön rintakehästä purskahtaa esiin se örkki,joka sitten ottaa ritolat,niin muille kohtauksessa näytelleille ei etukäteen kerrottu asiasta.
Sigorney Weaver kertoi dokumentissa,että hän ja muut näyttelijät tässä kohtauksessa todellakin säikähtivät ja "ihan aikuisen oikeasti".
Vasta kun kohtaus oli purkitettu,heille kerrottiin asioiden todellinen laita. - retu1.1
Joo muutama päivä vielä vapautta ja sitten se alkaa:D Ehkä näillä humiksilla on kyky telepaattisesti tehdä tiikereistäkin lampaita ja siten torjua suihin joutumiset.Olen minäkin tämän aloitukseni skifin katsonut ainakin osittain mutta ei minusta sen fania kuitenkaan tullut.Ehkä tuolla maailmankaikeudessa on elämää erilaista ja ihmisen vinkkelistä katsottuna pedonomaista,ovatko petoja,siihen en osaa vastausta antaa.Siis vaikka olisivat pedon näköisiä niin olisivatko kumminkaan petoja?Onko petoja oikeasti olemassa?Ihminen tappaa ruuakseen,samoin myös tiikeri.Kumpiko on pahempi peto?Onko tiikerillä vaihtoehtoja?
Yksi scifielokuva on jäänyt mieleen.Kysymyksessä oli tutkimusasema ilmeisesti etelämantereella ja sieltä ikijäästä löydetystä Ufosta.Elokuva alkaa siitä kun jämtlannin pystykorva juoksee kohti tutkimusasemaa.Mikä scifielokuva oli kysymyksessä?Nyt tuli tunne että olen kysynyt tätä täällä ennenkin.Se tuo dementian peikko yrittää kolkutella,mutta pois se minusta.
Aloitukessani ajattelin herätellä keskustelua skifin vaikutuksista ihmisen mieleen.Keskustelua toki on syntynyt,mutta ei toivotunlaista.Voihan sitä vielä syntyäkin:D
Sähkökatkot ovat viimepäivinä vaikeuttaneet eräillä alueilla normi rutiineita.Ja se aamukahfee on jäänyt normaalilla tavalla saamatta, ehkä vippaskonstilla kumminkin.Jos ei saa aamukahvia niin päivä on todella pilalla.Onneksi ei täällä meilläpäin vielä ole sähkökatkoja esiintynyt,olen varautunut niihin agregaatilla.
Katolle pitäisi kiivetä lumen pudotukseen,onhan toki päivä vielä huomennakin, mutta sitten viimeistään..... - fdghjkjgfd
retu1.1 kirjoitti:
Joo muutama päivä vielä vapautta ja sitten se alkaa:D Ehkä näillä humiksilla on kyky telepaattisesti tehdä tiikereistäkin lampaita ja siten torjua suihin joutumiset.Olen minäkin tämän aloitukseni skifin katsonut ainakin osittain mutta ei minusta sen fania kuitenkaan tullut.Ehkä tuolla maailmankaikeudessa on elämää erilaista ja ihmisen vinkkelistä katsottuna pedonomaista,ovatko petoja,siihen en osaa vastausta antaa.Siis vaikka olisivat pedon näköisiä niin olisivatko kumminkaan petoja?Onko petoja oikeasti olemassa?Ihminen tappaa ruuakseen,samoin myös tiikeri.Kumpiko on pahempi peto?Onko tiikerillä vaihtoehtoja?
Yksi scifielokuva on jäänyt mieleen.Kysymyksessä oli tutkimusasema ilmeisesti etelämantereella ja sieltä ikijäästä löydetystä Ufosta.Elokuva alkaa siitä kun jämtlannin pystykorva juoksee kohti tutkimusasemaa.Mikä scifielokuva oli kysymyksessä?Nyt tuli tunne että olen kysynyt tätä täällä ennenkin.Se tuo dementian peikko yrittää kolkutella,mutta pois se minusta.
Aloitukessani ajattelin herätellä keskustelua skifin vaikutuksista ihmisen mieleen.Keskustelua toki on syntynyt,mutta ei toivotunlaista.Voihan sitä vielä syntyäkin:D
Sähkökatkot ovat viimepäivinä vaikeuttaneet eräillä alueilla normi rutiineita.Ja se aamukahfee on jäänyt normaalilla tavalla saamatta, ehkä vippaskonstilla kumminkin.Jos ei saa aamukahvia niin päivä on todella pilalla.Onneksi ei täällä meilläpäin vielä ole sähkökatkoja esiintynyt,olen varautunut niihin agregaatilla.
Katolle pitäisi kiivetä lumen pudotukseen,onhan toki päivä vielä huomennakin, mutta sitten viimeistään.....The Thing titaa olla se napajäätikkö leffa? Ensimmäinen versio josukus 1960 luvolta ja toinen Kurt Russelin tähdittämänä kai 1980 luvulta?
Minusta yksi parhaimmista alien jutuista on The Fourth Kind leffa. - retu1.1
fdghjkjgfd kirjoitti:
The Thing titaa olla se napajäätikkö leffa? Ensimmäinen versio josukus 1960 luvolta ja toinen Kurt Russelin tähdittämänä kai 1980 luvulta?
Minusta yksi parhaimmista alien jutuista on The Fourth Kind leffa.siis tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=ouZkkIsLiNg
kamalaa:
http://www.youtube.com/watch?v=TevQS4qgE_Q - tavallinen teemu
retu1.1 kirjoitti:
siis tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=ouZkkIsLiNg
kamalaa:
http://www.youtube.com/watch?v=TevQS4qgE_Qonpa julumaa. hirviön väkivaltaista tuollainen skiffi. en miä ainakaan pysty katsomaan. noiden näkeminen oli jo liikaa herkälle sielulleni
- DarkNH
fdghjkjgfd kirjoitti:
The Thing titaa olla se napajäätikkö leffa? Ensimmäinen versio josukus 1960 luvolta ja toinen Kurt Russelin tähdittämänä kai 1980 luvulta?
Minusta yksi parhaimmista alien jutuista on The Fourth Kind leffa.Aliens paluu/Aliens/Alien 2 on eräs hienoimmista elokuvista.
http://www.imdb.com/chart/top
46. 8.5 Alien - kahdeksas matkustaja (1979)
49. 8.5 The shining - hohto (1980)
61. 8.4 Aliens - paluu (1986)
Eli ei mitään turhia leffoja. Teinit voivat sanoa että "paskat efektit".
Makuasioista voi aina kiistellä. - korj.
DarkNH kirjoitti:
Aliens paluu/Aliens/Alien 2 on eräs hienoimmista elokuvista.
Makuasioista voi aina kiistellä.176. 8.1 The thing - 'se' jostakin (1982)
retu1.1 kirjoitti:
Katolle pitäisi kiivetä lumen pudotukseen,onhan toki päivä vielä huomennakin, mutta sitten viimeistään.....Jos ei telepatia tepsi, niin sitten naama myös takaraivoon tiikereitä silmällä pitämään.
Edesmenneen Steve Irwinin ohjelmaa tuli lähes järjestään katsottua ja Stevenhän siinä sitä kommentoi että hyvin monesti ne niin kiltin ja hellyyttävän näköiset otukset ovatkin niitä herkemmin kiinni käypiä :). Niin, että ei se ulkonäkö vaan luonne. Ihminen on peto, pahin kaikista, ainakin maapallon pedoista puhuttaessa, ainut joka voi vaikka kaiken elämän täältä pois pyyhkäistä toimillaan. Toki on eläimiä jotka tappaa muunkin kuin nälän takia, eli vaiston, ja taakse jääkin sitten läjäpäin ruhoja, moni ihminen sitä vastoin harrastaa sitä tappamistakin tietoisesti, siis ihan vain omaksi huvikseen.
Pedoiksi nimemiämme eläimiä löytyy vielä nykysellään aika kirjava joukko ja kun myös jo sukupuuttoon kuolleet huomioidaan, niin pidothan senkuin paranee. Se että tämä olisi aivan ainutlaatuinen planeetta petojen suhteen niin siihen en kyllä usko. Se kelpaisimmeko ravinnoksi toisten planeettojen pedoille onkin sitten toinen juttu, kissa ja hiiri leikkiin saattaisimme silti hyvinkin joutua.
Se "the thing" oli kyllä aika järkky kuva, sanoisin että paikoin jopa ällöttävä, mutta jokseenkin hyvällä tavalla kuitenkin. Ei ollenkaan huona elokuva kauhuna ja vaikka elokuvalla on jo ikää, niin efektit eivät silti ole väärällä tavalla järkyttävää katseltavaa.
En minä muista tiedä, mutta itse katselen yleensä taivaalle herkemmin hyvän "ufoelokuvan" jälkeen, siis vielä herkemmin kuin normaalisti :D, ei siellä ole kuitenkaan näiden elokuvien taikka sarjojen ansiosta yhtään enempää vilskettä näkynyt kuin mitä normaalistikkaan :).
Juuri eilen katselinkin nettikaupassa aggrekaattia, sillä jos taasen kesämyrskyjäkin pukkaa, niin ei se hellalla lämmittäminen oikein mielyttävää ole sekään, ainakaan jos samanlaista hellettä pitää...33 plussaa sisällä ja piipusta nousisi haiku, niin johan ne naapuritkin pulttieni kireyttä epäilis :D. Aurinkopaneeleita sekä aggrekaatti, niihin on selvästikkin satsattava, jotta hammastakaan ei uhalan rupea kolottamaan. Ja nautihan vielä vapaudesta, kun vielä voit. Maanantaina? se herätyskello piriseekin sitten jo ihan eri sävyllä :).A8M kirjoitti:
Samoin minä pidän kyseisestä elokuvasta koska se kertakaikkiaan "toimii".Töllöttömisestä tuli joku aika sitten dokumenttisarjassa "Näin se tehtiin" selvitys myös tämän elokuvan teosta.
Kun eräässä elokuvan kohtauksessa erään mieshenkilön rintakehästä purskahtaa esiin se örkki,joka sitten ottaa ritolat,niin muille kohtauksessa näytelleille ei etukäteen kerrottu asiasta.
Sigorney Weaver kertoi dokumentissa,että hän ja muut näyttelijät tässä kohtauksessa todellakin säikähtivät ja "ihan aikuisen oikeasti".
Vasta kun kohtaus oli purkitettu,heille kerrottiin asioiden todellinen laita.Se kohtaus siinä elokuvassa kouri kyllä minukin masua sitä katsellessani :D. Joo, muistan lukeneeni tästä heidän kokemastaan "yllätyksestä". Saivat purkitettua aidosti hämillään olevat näyttelijät, eivät tarvinneet niin pinnistää suorituksensa eteen...mutta ei tämä sitä heidän näyttelijätyönsä arvostusta laske yhtään minun silmissäni :).
- retu1.1
Pihlaja67 kirjoitti:
Jos ei telepatia tepsi, niin sitten naama myös takaraivoon tiikereitä silmällä pitämään.
Edesmenneen Steve Irwinin ohjelmaa tuli lähes järjestään katsottua ja Stevenhän siinä sitä kommentoi että hyvin monesti ne niin kiltin ja hellyyttävän näköiset otukset ovatkin niitä herkemmin kiinni käypiä :). Niin, että ei se ulkonäkö vaan luonne. Ihminen on peto, pahin kaikista, ainakin maapallon pedoista puhuttaessa, ainut joka voi vaikka kaiken elämän täältä pois pyyhkäistä toimillaan. Toki on eläimiä jotka tappaa muunkin kuin nälän takia, eli vaiston, ja taakse jääkin sitten läjäpäin ruhoja, moni ihminen sitä vastoin harrastaa sitä tappamistakin tietoisesti, siis ihan vain omaksi huvikseen.
Pedoiksi nimemiämme eläimiä löytyy vielä nykysellään aika kirjava joukko ja kun myös jo sukupuuttoon kuolleet huomioidaan, niin pidothan senkuin paranee. Se että tämä olisi aivan ainutlaatuinen planeetta petojen suhteen niin siihen en kyllä usko. Se kelpaisimmeko ravinnoksi toisten planeettojen pedoille onkin sitten toinen juttu, kissa ja hiiri leikkiin saattaisimme silti hyvinkin joutua.
Se "the thing" oli kyllä aika järkky kuva, sanoisin että paikoin jopa ällöttävä, mutta jokseenkin hyvällä tavalla kuitenkin. Ei ollenkaan huona elokuva kauhuna ja vaikka elokuvalla on jo ikää, niin efektit eivät silti ole väärällä tavalla järkyttävää katseltavaa.
En minä muista tiedä, mutta itse katselen yleensä taivaalle herkemmin hyvän "ufoelokuvan" jälkeen, siis vielä herkemmin kuin normaalisti :D, ei siellä ole kuitenkaan näiden elokuvien taikka sarjojen ansiosta yhtään enempää vilskettä näkynyt kuin mitä normaalistikkaan :).
Juuri eilen katselinkin nettikaupassa aggrekaattia, sillä jos taasen kesämyrskyjäkin pukkaa, niin ei se hellalla lämmittäminen oikein mielyttävää ole sekään, ainakaan jos samanlaista hellettä pitää...33 plussaa sisällä ja piipusta nousisi haiku, niin johan ne naapuritkin pulttieni kireyttä epäilis :D. Aurinkopaneeleita sekä aggrekaatti, niihin on selvästikkin satsattava, jotta hammastakaan ei uhalan rupea kolottamaan. Ja nautihan vielä vapaudesta, kun vielä voit. Maanantaina? se herätyskello piriseekin sitten jo ihan eri sävyllä :)."Jos ei telepatia tepsi, niin sitten naama myös takaraivoon tiikereitä silmällä pitämään."
Konstit on monet,luulen tuon ajatuksen voimalla vaikuttamisen olevan käytetyin tässä tapauksessa,ehkä.Samoin myös ihmisiin?
Jääköön nuo scifi elokuvat tällä kertaa vähemmälle huomiolle, the thing oli kuitenkin ensimmäinen katsomani tuon tyyppinen.Ehkä siksi myös mieleen painuvin.Ei minullekkaan noista kuvista mitään traumoja tule ja en noita petoja taivaalta odota,jos jostain niin täältä maankamaralta,täältä ne tulee jos ovat tullakseen.Ja ne helpompi torjua.
Eilinen päivä oli monenlaisten häiriöitten.Ensin aamulla kun meinasin kahvia laittaa niin vesihanasta tuli pelkkää ilmaa,kolmesta eri hanasta tiristämällä sain sen verran pannunpohjalle että siitä jo pienet kaffeet turautti,syy tuohon vesikatkoon ei ole selvinnyt,mutta vika korjaantui päivän mittaan.Illalla sitten vuorostaan sähköt menivät nukkumaan menoaikaan,unikirjaakin sähkölampun valossa luin,onnistuihan se niinkin.Yöllä kun sähköt palautuivat heräsin telkkarin posmotukseen ja monenmoiseen muuhun piippailuun.
Aggrekaatin jos hankit niin se kannattaisi asentaa valmiiksi releellä mittaritauluun ja tarpeeksi tehokas.Ihanne olisi semmoinen viritelmä jossa aggrekaatti käynnistyy katkon sattuessa,se vaatii tuon releen ja startillisen aggrekaatin.Tuo rele on sellainen joka estää aggrekaatin syöttämän jännitteen menemisen sähköyhtiön verkkoon ja toisaalta sieltäpäin tulevan jännitteen hallitsemattoman kytkeentymisen sähköjen palautuessa,heh vähän monimutkaista mutta helpottaa katkon sattuessa.Minun laitteeni on sellainen salkkumallinen ja tuottaakin vain 1KW.
Kyllä täällä palstalla ehdin ainakin viikoloppuisin piipahtamaan,on tehtävä työtä siihen tahtiin että jää voimia muuhunkin:D
Pisemmittä puheita lopetan tämän postaamisen tähän:).
Ja toivotan oikein jo keväistäkin viikonloppua! retu1.1 kirjoitti:
"Jos ei telepatia tepsi, niin sitten naama myös takaraivoon tiikereitä silmällä pitämään."
Konstit on monet,luulen tuon ajatuksen voimalla vaikuttamisen olevan käytetyin tässä tapauksessa,ehkä.Samoin myös ihmisiin?
Jääköön nuo scifi elokuvat tällä kertaa vähemmälle huomiolle, the thing oli kuitenkin ensimmäinen katsomani tuon tyyppinen.Ehkä siksi myös mieleen painuvin.Ei minullekkaan noista kuvista mitään traumoja tule ja en noita petoja taivaalta odota,jos jostain niin täältä maankamaralta,täältä ne tulee jos ovat tullakseen.Ja ne helpompi torjua.
Eilinen päivä oli monenlaisten häiriöitten.Ensin aamulla kun meinasin kahvia laittaa niin vesihanasta tuli pelkkää ilmaa,kolmesta eri hanasta tiristämällä sain sen verran pannunpohjalle että siitä jo pienet kaffeet turautti,syy tuohon vesikatkoon ei ole selvinnyt,mutta vika korjaantui päivän mittaan.Illalla sitten vuorostaan sähköt menivät nukkumaan menoaikaan,unikirjaakin sähkölampun valossa luin,onnistuihan se niinkin.Yöllä kun sähköt palautuivat heräsin telkkarin posmotukseen ja monenmoiseen muuhun piippailuun.
Aggrekaatin jos hankit niin se kannattaisi asentaa valmiiksi releellä mittaritauluun ja tarpeeksi tehokas.Ihanne olisi semmoinen viritelmä jossa aggrekaatti käynnistyy katkon sattuessa,se vaatii tuon releen ja startillisen aggrekaatin.Tuo rele on sellainen joka estää aggrekaatin syöttämän jännitteen menemisen sähköyhtiön verkkoon ja toisaalta sieltäpäin tulevan jännitteen hallitsemattoman kytkeentymisen sähköjen palautuessa,heh vähän monimutkaista mutta helpottaa katkon sattuessa.Minun laitteeni on sellainen salkkumallinen ja tuottaakin vain 1KW.
Kyllä täällä palstalla ehdin ainakin viikoloppuisin piipahtamaan,on tehtävä työtä siihen tahtiin että jää voimia muuhunkin:D
Pisemmittä puheita lopetan tämän postaamisen tähän:).
Ja toivotan oikein jo keväistäkin viikonloppua!Telepatioikohan ne myös "ääneen", siis vähän samalla tavalla kuin mitä karhurikkailla alueilla hyräilyyn tai jollain muulla tavoin ääntä pitämään kehoitetaan, vaikkapa marjastamassa ollessaan, niin kerkiää mesikämmenetkin lompsia etäämälle eikä yllättäviä kohtaamisia pääse tapahtumaan :).
Jollain käsittämättömällä tavallahan ne jotkut sieppaa ihmisen mielen haltuunsa, ja sen jälkeen ollaankin vietävissä kuin lampaat. Se että telepatiaa käyttävät kommunikointiin niin siitähän on hyvin moneet heidän kanssaan tekemisissä olleet kertoneet, mutta mikähän se yleisin tapa ihmisillä onkaan vastata, siis pelkästään ajattelemalla vaiko sen ihan ääneen sanomalla? On sitten myöskin olemassa niitä tapauksia jossa ihmiset sitten puhuvat heille jollain täysin vieraalla kielellä, aamulla viimeksi sellaisesta tapauksesta luin U.C:B:ista, tai ei siinä niitä olentoja mainittu, mutta voisi olettaa että niille puhui sitten mitä puhuikin. Ehkä kyse on jostain kielestä joka meissä jokaisessa on jo valmiina syntymästä saakka mutta on jollain tapaa "kätkettynä"...se yhteinen kieli.
Joo ei olisi kovin uskottavaa että niistä aluksista tulisi jotain petoja tänne ihmisiä vaanimaan, mutta se voisko vahingossa jokin superbakteeri päästä sitä kautta valloileen ja laottais kuin inkat aikoinaan, niin vaikka epätodennäköistä sekin, niin todennäköisempi uhka kummiskin kyseessä kuin se että metsästämään tulisivat.
Vaivaa sait kahvin takia sitten nähdä, mutta hyvänä asiana sellaisessa on se että makuhan monesti vain paranee mitä pidemmäksi kamppailu venyy :). Toivottavasti sydän ei pompannut yöllä kurkkuun palautuneen sähkön johdosta. Täällä on sähköt toiminut sen pidemmän katkon jälkeen hyvin, yksi pienempi katkos vain ollut. Salkkumallinen on kyllä kätevä, Hondaa olen jonkin verran käyttänytkin, ei ollut uhalan äänekäs ja pieniruokainenkin oli. Kyllä sellaisella kahvit porisisi ja käsityökalujakin käyttäisi tarpeen vaatiessa, mutta saa nyt sitten nähdä millaista systeemiä rupean aihimaan kasaan varojen salliessa.
Tämäkin päivä meni lähes lentämällä, hyvä kun nyt illalla kerkesi tämän koneen avaamaan. Palstan sivu kun latautui, niin kuvittelin jo jumalaisen kertoneen enemmän siitä kokemastaan, kun aloituksessaan oli "uusi" merkki, mutta eihän se sitten ollutkaan mitään sinne kirjoittanut. "enkä edes yksin", mitähän se silläkin tarkoitti, toisia ihmisiä vaiko niitä vieraita olentoja? Kylläpä se vaivaakin mieltä :D.
Niin hyvää alkavaa työtä vielä, ja toivottavasti jää puhtia sen verran jäljelle, että virtaa riittää vielä välillä viestittelyynkin, vaikka kesken viikonkin :).
Plazalla oli "Kaikkien aikojen hienoin toimintakohtaus" katsottavissa, uteliaisuuttani sitten sen katsoin ja kyllähän siinä tapahtuukin ja on siinä kyllä mielikuvitustakin käytetty :D :D. Siihen on hyvä lopettaa tämä viesti :). Scifiä...
http://www.youtube.com/watch?v=yysbbPStfWw- liskot
DarkNH kirjoitti:
Aliens paluu/Aliens/Alien 2 on eräs hienoimmista elokuvista.
Makuasioista voi aina kiistellä.V-sarja. 80-luvulta. Ihmisen näköisiksi naamioituneet reptiliaanit yrittävät ottaa ihmiskunnan hallintaansa..
- retu1.1
Pihlaja67 kirjoitti:
Telepatioikohan ne myös "ääneen", siis vähän samalla tavalla kuin mitä karhurikkailla alueilla hyräilyyn tai jollain muulla tavoin ääntä pitämään kehoitetaan, vaikkapa marjastamassa ollessaan, niin kerkiää mesikämmenetkin lompsia etäämälle eikä yllättäviä kohtaamisia pääse tapahtumaan :).
Jollain käsittämättömällä tavallahan ne jotkut sieppaa ihmisen mielen haltuunsa, ja sen jälkeen ollaankin vietävissä kuin lampaat. Se että telepatiaa käyttävät kommunikointiin niin siitähän on hyvin moneet heidän kanssaan tekemisissä olleet kertoneet, mutta mikähän se yleisin tapa ihmisillä onkaan vastata, siis pelkästään ajattelemalla vaiko sen ihan ääneen sanomalla? On sitten myöskin olemassa niitä tapauksia jossa ihmiset sitten puhuvat heille jollain täysin vieraalla kielellä, aamulla viimeksi sellaisesta tapauksesta luin U.C:B:ista, tai ei siinä niitä olentoja mainittu, mutta voisi olettaa että niille puhui sitten mitä puhuikin. Ehkä kyse on jostain kielestä joka meissä jokaisessa on jo valmiina syntymästä saakka mutta on jollain tapaa "kätkettynä"...se yhteinen kieli.
Joo ei olisi kovin uskottavaa että niistä aluksista tulisi jotain petoja tänne ihmisiä vaanimaan, mutta se voisko vahingossa jokin superbakteeri päästä sitä kautta valloileen ja laottais kuin inkat aikoinaan, niin vaikka epätodennäköistä sekin, niin todennäköisempi uhka kummiskin kyseessä kuin se että metsästämään tulisivat.
Vaivaa sait kahvin takia sitten nähdä, mutta hyvänä asiana sellaisessa on se että makuhan monesti vain paranee mitä pidemmäksi kamppailu venyy :). Toivottavasti sydän ei pompannut yöllä kurkkuun palautuneen sähkön johdosta. Täällä on sähköt toiminut sen pidemmän katkon jälkeen hyvin, yksi pienempi katkos vain ollut. Salkkumallinen on kyllä kätevä, Hondaa olen jonkin verran käyttänytkin, ei ollut uhalan äänekäs ja pieniruokainenkin oli. Kyllä sellaisella kahvit porisisi ja käsityökalujakin käyttäisi tarpeen vaatiessa, mutta saa nyt sitten nähdä millaista systeemiä rupean aihimaan kasaan varojen salliessa.
Tämäkin päivä meni lähes lentämällä, hyvä kun nyt illalla kerkesi tämän koneen avaamaan. Palstan sivu kun latautui, niin kuvittelin jo jumalaisen kertoneen enemmän siitä kokemastaan, kun aloituksessaan oli "uusi" merkki, mutta eihän se sitten ollutkaan mitään sinne kirjoittanut. "enkä edes yksin", mitähän se silläkin tarkoitti, toisia ihmisiä vaiko niitä vieraita olentoja? Kylläpä se vaivaakin mieltä :D.
Niin hyvää alkavaa työtä vielä, ja toivottavasti jää puhtia sen verran jäljelle, että virtaa riittää vielä välillä viestittelyynkin, vaikka kesken viikonkin :).
Plazalla oli "Kaikkien aikojen hienoin toimintakohtaus" katsottavissa, uteliaisuuttani sitten sen katsoin ja kyllähän siinä tapahtuukin ja on siinä kyllä mielikuvitustakin käytetty :D :D. Siihen on hyvä lopettaa tämä viesti :). Scifiä...
http://www.youtube.com/watch?v=yysbbPStfWwei meinaa ajatus oikein lentää,mehut lähti heti alkuunsa, mutta kyllä se siitä lähtee kun ottaa vähän rauhallisemmin.
"Vaivaa sait kahvin takia sitten nähdä, mutta hyvänä asiana sellaisessa on se että makuhan monesti vain paranee mitä pidemmäksi kamppailu venyy :).Hih hih,aamukahvin saamattomuus on ehkä paheista se pahin jäätyään suunnittelu asteelle:D
Kaipa sitä ehtii lyhyesti jotain postaamaan viikollakin,vaan nyt se on jusu pois:)
- ds2-kyt
sanois "dropiksi".
laitto asian alas ja meni pois..
pääse bottiinkaan.... ois muute ollu potentiaalia jutuksi... varmaan joku läski. Ja ees ikinä nähny ufookaan... oma vika.
Selvästi ette huomaa höttöä paskalta... siin on pieni vivahde-ero- se läskiufo
Niinpä ei kukaan selvä järkinen. Hävis ku hukan nielemänä.
nois roBBoteis on hyviäkin keskustelijoita. Läski oon enkä oo ufoja nähnyt oikeesti, peilis kyl
vihreiden sarvien kanssa oon vikojani täällä paikkaamassa
vivahteita tässä olen vertaisarvioinutkin, vaalean aromikkaasta tumman tuliseen. - Atomic ANA
se läskiufo kirjoitti:
Niinpä ei kukaan selvä järkinen. Hävis ku hukan nielemänä.
nois roBBoteis on hyviäkin keskustelijoita. Läski oon enkä oo ufoja nähnyt oikeesti, peilis kyl
vihreiden sarvien kanssa oon vikojani täällä paikkaamassa
vivahteita tässä olen vertaisarvioinutkin, vaalean aromikkaasta tumman tuliseen.ei ole muualla elämää kuin maapallukalla: tosin väittivät aikanaan että ei sitä sukellusveneitä pysty tekeen eikä lentokoneita: avaruusraketeista puhumattakoon: mitäänhän em värmeistä ei ole tehty...? ja jeesus pelastaa!!! vai pelastaako? ei minua kyllä ja eihän muualla voi olla elämää kuin maassa onhan se tuo avaruus jo tutkittu kokonaan?
- Anatomic GONA
Atomic ANA kirjoitti:
ei ole muualla elämää kuin maapallukalla: tosin väittivät aikanaan että ei sitä sukellusveneitä pysty tekeen eikä lentokoneita: avaruusraketeista puhumattakoon: mitäänhän em värmeistä ei ole tehty...? ja jeesus pelastaa!!! vai pelastaako? ei minua kyllä ja eihän muualla voi olla elämää kuin maassa onhan se tuo avaruus jo tutkittu kokonaan?
mitäkö kysyit sieltä sielusi eetteristä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824160
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262830Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?692728- 1532520
- 722162
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3482046- 331528
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171322