Parempi hoitaa tämäkin pois alta nyt, ettei aina vain jää muiden asioiden jalkoihin.
Läksin alkujaan kirjoittelemaan palstalle enemmän potku persuuksille tyylillä, kuin että olisin jotain porkkanaa roikutellut keskustelun syntymisen tähden. Selvä virhearviointi tuli tehtyä sen suhteen, mutta mistäpä olisin palstan lällyprossan etukäteen selvittänyt. Nooh, virheitä tulee tehtyä, jopa minä saatan joskus erehtyä, vaikka olenkin vain pientä piirua vaille täydellinen. (voisihan sitä filosofioida, että ne pienet virheet vasta tekeekin kokonaisuudesta täydellisen ja niinhän se kyllä mielestäni onkin). Näin ollen keskustelu ei sitten koskaan mennyt syvälliseksi, eikä millään tavalla edes haastavaksi, jollaista yritin siis omalla tavallani ärsyttää esille.
Ajatukseni oli pikkuhiljaa johdattaa tietämättömät totuuteen, niin monen mutkan kautta etteivät olisi edes tajunneet minne heitä oikeasti johdateltiin. Tämä "työni" keskeytyi täysin, oman elämäni kohdalle sattuneiden yllättävienkin, mutta positiivisten muutosten vuoksi. En pidä huolimattomasti tehdystä, mutta en myöskään keskeneräisistä asioista, pienemmän pahan valinneena... Totuuden kun voi kieltää, sitä voi vältellä, se voi satuttaa ja sitä rataa, mutta se ei siitä silti miksikään muuksi muutu.
Sitten siihen miksi itse tiedän mitenkä nämä asiat oikeasti ovat. Lyhyesti kerrottuna.
Se mitä yleisesti kutsutaan, vaikkakin virheellisesti nimellä ufo,..olen ollut sellaisessa aluksessa, siis ihan aidossa ET-aluksessa, tunteja, enkä edes yksin. Ei ollut mistään saakelin unihalvauksesta kyse, vaan se kaikki tapahtui keskellä normaalien päivän askareiden. Siitä johtuen tiedän tasan tarkkaan, että ufot ja alienit ovat todellisia. Niin ja eikä sitten ollut alkoholilla tai millään muillakaan päihdyttävillä aineilla osuutta asiaan. Puhettahan maailmassa riittää, mutta väittämällä muuta, niin se sellainen puhe on sitten ainoastaan tietämättömyyttä tai tahallista maailmaan syydettyä puppua. Vaikka tämä onkin vain tuntemattoman nettiin kirjoittama, eikä sen täten edes kuulu vaikuttavaa kenekään millään tavalla, siis muuta kuin itseeni.
Mihinkään siihen ufoon liittyvään en ala vastailemaan, joten on aivan turha esittää mitään kysymyksiä. Tämä yksinkertaisesti siitä syystä, että se on itselleni niin kovin arka asia. Tuossa se minun "kahle" nyt kuitenkin on, en siitä mihinkään pääse vaikka haluaisin. Sain nyt sanottua sanottavani ja se siitä sitten. Olkoon elämä teille suotuisa.
Minun sanottavani
21
914
Vastaukset
- retu1.1
No sen verran täytyy kysyä että mitä teit ensitöiksesi päästyäsi pois tuosta avaruuden kulkupelistä jota Ufoksikin mainitaan?Kysyin siksi näin koska et luvannut salaisuuden verhoa raottaa itse Ufossa olemisesta.
Aikamoinen juttu:D"Se mitä yleisesti kutsutaan, vaikkakin virheellisesti nimellä ufo,..olen ollut sellaisessa aluksessa, siis ihan aidossa ET-aluksessa, tunteja, enkä edes yksin."
Ehkäpä joskus raotat verhoa.Mitäkö tein?...sen mitä ison ja raavaan miehen kuuluukin tehdä sellaisen kokemuksen jälkeen, vapisin ja itkin. Enkä suinkaan mistään helskutan ilosta.
Verhosta...koskaan ei pidä sanoa, että ei koskaan.- retu1.1
jumalainen_ kirjoitti:
Mitäkö tein?...sen mitä ison ja raavaan miehen kuuluukin tehdä sellaisen kokemuksen jälkeen, vapisin ja itkin. Enkä suinkaan mistään helskutan ilosta.
Verhosta...koskaan ei pidä sanoa, että ei koskaan.punttien tutina lienee tahdosta riippumaton,se mitä tekemiseksi ajattelin oli housupyykille lähtö.Kyllä tuossa tilanteessa herkästi housuun turahtaa raavammaltakin jepeltä?
retu1.1 kirjoitti:
punttien tutina lienee tahdosta riippumaton,se mitä tekemiseksi ajattelin oli housupyykille lähtö.Kyllä tuossa tilanteessa herkästi housuun turahtaa raavammaltakin jepeltä?
Ei tarvinnut sen takia pyykätä, onneksi, sillä tuolloinhan kokemuksesta olisi tullut entistäkin traumaattisempi. Vaikka kuka uhoisi ettei pelkää mitään, niin sellainen puhe lakkaisi kyllä sellaisenkin kokemuksen myötä. Itsekkin olin siinä luulossa että mikään ei minua edes oikeasti peloita, nykyään pelkäänkin sitten paljon muutakin. Katsellessani elämääni taakse jäänyttä, niin se mitä tapahtui muutti minua enemmän kuin mikään muu yksittäinen tapahtuma. Paljon opin sen myötä, niin maailmasta kuin myös itsestäni. Jos olisi mahdollisuus muuttaa yksi päivä elämästä toisenlaiseksi, niin en ehkä siihen silti kajoaisi.
- Siepattu 8.11.2011
jumalainen_ kirjoitti:
Ei tarvinnut sen takia pyykätä, onneksi, sillä tuolloinhan kokemuksesta olisi tullut entistäkin traumaattisempi. Vaikka kuka uhoisi ettei pelkää mitään, niin sellainen puhe lakkaisi kyllä sellaisenkin kokemuksen myötä. Itsekkin olin siinä luulossa että mikään ei minua edes oikeasti peloita, nykyään pelkäänkin sitten paljon muutakin. Katsellessani elämääni taakse jäänyttä, niin se mitä tapahtui muutti minua enemmän kuin mikään muu yksittäinen tapahtuma. Paljon opin sen myötä, niin maailmasta kuin myös itsestäni. Jos olisi mahdollisuus muuttaa yksi päivä elämästä toisenlaiseksi, niin en ehkä siihen silti kajoaisi.
Ajattelin kommentoida sinunkin kokemukselle että tiedän tarkkaan sen miltätuntuu olla täysin avuton ja kun asiat eivät toimi tai siis mene omalla haluammalla tavalla vaan on täysin toisten armoilla ja samalla se haavoittuvainen tunne joka pelon ja sisäisen tuskan kanssa sekoittuu todelliseksi siten että pakottaa vain itsensä kylmän rauhalliseksi vaikka tiedostaakin olevansa kaukana avaruudessa siepattuna. Mutta se valo pilkku asiassa onkin luottamuksen rakentaminen ET kohtaan siten että he toivottavasti tuovat takaisinkin samaanosoitteeseen mistä hakivatkin. Tämä tietoisuus minulle itselleni laittoi todella kaiken uusiksi kun totesin olevani näin haavoittuva. Siksi koinkin tapahtuman niin raskaana mieleen painuvana tapahtumana ja kun vielä puolisonikin oli samassa laivassa mukana oli tietoisuuden tuska vieläkin suurempi.
Tällainen kokemus pitää vain itse kokea ei sitä syvällistä kuohua joka sydämmessään kukin kokee on vain henkilökohtainen.
Mutta nyt jälkeen päin voisin aivan hyvin mennä uudelleen ja voisin jopa nauttia kyydistä :-)
Miksi? Siksi että tänäpäivänä luotan Heidän kykyynsä ja rakkauteensa inhimillisyyteen ja samoin Heidän mahdottomalta tuntuvaan navikointiin sillä lähes 3 km isolla aluksella ja sen käsittelyllä kun laskeutuivat alas peltojen päälle ja kun ottivat meidät. Ajattelen asiaan itse vanhana rekkakuskina kuinka he alusta ohjasivat.
Kuitenkin kun ajatteleen näin jälkeenpäin lupausta siitä että tulevat auttamaan ja hakemaan meitä täältä silloin ennen kun maapallomme tuhoutuu 2 pienemmän planeetan ttörmätessä tänne antaa ainakin meille toivoa ja voimme katsoa elämää eteen päin tulevaisuudessakin kun myös samalla tietää kuinka ahneiden tulee käymään ja jo nyt tunnen heitä kohtaan sääliä.
- selvästi sekasin
"Vaikka tämä onkin vain tuntemattoman nettiin kirjoittama, eikä sen täten edes kuulu vaikuttavaa kenekään millään tavalla, siis muuta kuin itseeni."
itseänikin se koskettaa. Mistä Itse en edes ole ihmeissäni. Verhoa pitäisi hieman rajoittaa, mutta ei saa sooloilla tai miksi ei saisi?Voinko auttaa muuten kuin toteamalla, että tuskin olet hulluksi tullut. Olen tästä asiasta lähes 100% varma.
- Pidänpuurosta
jumalainen_ kirjoitti:
Voinko auttaa muuten kuin toteamalla, että tuskin olet hulluksi tullut. Olen tästä asiasta lähes 100% varma.
Ja se tässä harmittaakin, kohta en voi fiilistellä enää hulluuden tunteella se kuluu loppuun. :(
- Stinky
Just ufosta syntyisikin keskustelua. Minulla riittäisi aivan sikana kysyttävää siitä, millainen oli ulkoa millainen se oli sisältä ja ja paljon muutakin....tärkein kysymys mihinkä vastauksen haluaisin olisi se mimmoisia NE oli. Ei, tuollaisesta ei saa vain kertoa noin ja sitten jättää kaikki tärkeät auki.
Harmi, vaikka toisaalta ymmärrän myös sen miksi et halua enempää tapahtuneesta kertoa, nämä kun on niin henkilökohtaisa asioita kuin vain olla voivat. Vaikka netissä pitäisi ollakkin helppoa kertoa vähän vaikka mistä, kun sen voi tehdä "kasvottomana", niin eihän se avautumien silti mitenkään helppoa ole. Kuten jo tiedät, niin itsekkin olen nähnyt ufon läheltä, eikä edes siitä kertominen ollut aivan normaali sykkeellä tapahtunutta kirjoittamista. Jos joskus päätät kertoa enemmän, niin mielenkiinnolla käyn siihen kiinni ja luultavasti kommentoinkin. Tämä jos palstalla silloin enää yleensäkkään käyn, muutoin se on jo aika tavalla haastavampaa :).
Onnekseni olin nähnyt sen ufon, niin en päässyt eksymään, sillä kyllä sinä niitä mutkia tosiaan loihdit kerrassaan häikäilemättömästi kerta toisensa jälkeen :). Hyviä jatkoja sinnekkin.- skepsoidius
ufoja ei ole! UFOja on. ufo oot sä ite heheheheh
skepsoidius kirjoitti:
ufoja ei ole! UFOja on. ufo oot sä ite heheheheh
En lentele ja jos lentelisin, niin silloin olisin kait enemminkin noita :).
Mene (nitpicker) nyt vaikka räksyttämään muilekkin "ufoilijoille" hus hus..
- 23+++++23
Tuossako se lupaamasi suuri ja kaiken selittävä lopetus nyt sitten oli?
- ängkääjä
njoku yksinäinen huomionkipee kakara tuo jumalainen. taitaa olla inkkarit valloittaneet valtamerilaivan...
- 23+++++23
ängkääjä kirjoitti:
njoku yksinäinen huomionkipee kakara tuo jumalainen. taitaa olla inkkarit valloittaneet valtamerilaivan...
Saattaa olla, mistäpä näitä tietäsi, vaikka välillä onkin niin tietävinään. Haukkasikin niin ison palan ettei saanutkaan sitä pureskeltua.
- torvelo tiätäjä
23+++++23 kirjoitti:
Saattaa olla, mistäpä näitä tietäsi, vaikka välillä onkin niin tietävinään. Haukkasikin niin ison palan ettei saanutkaan sitä pureskeltua.
Pureskelu vielä onnistuisi, mutta millä ahtaa masuunsa kun se on täynnä tietoa?
- Herra Y. J.
torvelo tiätäjä kirjoitti:
Pureskelu vielä onnistuisi, mutta millä ahtaa masuunsa kun se on täynnä tietoa?
Toista kautta poistuu sieltähän ne sen jututkin oli aina PERÄisin :D
- ufgjmhbd
tylsöö textiä.
- alko-olo
Korkki kii niin kyllä se siitä!
- Vakiopalstailija
"Omat kokemukseni" aloitusko sinutkin toi palstalle "pätemään"? vai oletko itse pullon korkannut, kun lukemisen ymmärtämisen kanssa vaikuttaisi nyt olevan pieniä hankaluuksia..
- alko-olo
Vakiopalstailija kirjoitti:
"Omat kokemukseni" aloitusko sinutkin toi palstalle "pätemään"? vai oletko itse pullon korkannut, kun lukemisen ymmärtämisen kanssa vaikuttaisi nyt olevan pieniä hankaluuksia..
Kunhan härnäsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824160
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262830Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?692728- 1532520
- 722162
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3482046- 331528
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171322