Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
helitaponen
profiilit
helitaponen
helitaponen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Aika epäuskottavaa, että pystyisit urheilemaan maksimisykkeillä tunnin."
Joo, no tuskin se koko tunti menee maksimisykkeillä, tarkoitin tuolla vain sitä, että tunnilla olen ihan lääpästynyt ja sykkeet on kovat, varsinaista maksimisykettäni en ole edes määritellyt enkä ole sellaisesta datasta edes kiinnostunut.
"Käytännössä ei ole merkitystä miten liikut, kunhan liikut. Pääasia, että pidät siitä mitä teet. Ruokavalio on tärkeämpi."
No näin minäkin olen sen asian miettinyt. Kiitos viestistäsi! :)
12.10.2014 12:58
Joo sama juttu minullekin tuli mieleen, eli kyllä Ruotsissa taidetaan syödä hapansilakkaa paljon enemmän kuin Suomessa. Mämmijutun olen kuullut ennenkin ja se on mielestäni paljon uskottavampi, joskin ehkä kuitenkin vain vitsi. :)
24.07.2014 12:24
1. Mikä on suosikkikotityösi? Ruuanlaitto
2. Mikä on inhokkikotityösi? Kaikki siivoaminen
3. Pesetkö ikkunat keväisin? Pesen.
4. Laitatko parvekkeelle/pihaan kukkia? Mitä? Yksi amppeli on parvekkeella. Miljoonakukkaa.
5. Onko kotisi yleensä järjestyksessä vai sotkuinen? Sotkuinen.
6. Onko sinulla - astianpesukone - pyykinpesukone - silitysrauta? Kaikki koneet löytyy.
7. Kuinka usein luuttuat/moppaat lattiat? Pari-kolme kertaa vuodessa.
19.05.2014 14:25
Ei ollut mikään amatöörivirhe, eikä pelkästään miesten juttu! :) Minä naisena viehätyn monen näköisistä miehistä, sekä raavaista äijistä että näteistä pojista (sekä tietenkin ihan perusjannuista), riippuen miehen luonteesta ja muista ominaisuuksista.
18.05.2014 13:09
Moi. Olet siis kahdessa kuukaudessa laihtunut jo 8 kiloa. Sehän on ihan älyttömän hyvin! Imettäessä ei tosiaankaan kannata lähteä millekään pikadieettilinjalle, vaan syödä normaalia ravitsevaa ruokaa. Olet siis täsmälleen oikealla tiellä, jatka samaan malliin, niin jouluna olet jo entisessä kuosissa. Ei kannata olla liian kärsimätön! :)
11.04.2014 15:11
Mulla on myös 2-väriset silmät, tosin niin, että toinen silmä on puoliksi siniharmaa ja puoliksi ruskea. Ei ole kyllä tullut koskaan mieleenkään häpeillä sitä, vaikka monia muita asioita häpeänkin ulkonäössäni. Joskus siitä saa ihan mukavasti jutunjuurta, mutta kaikki ihmiset eivät edes huomaa koko asiaa.
30.03.2014 14:24
Mun mielestä Alkosta ei saa kovin hyviä israelilaisia viinejä, vaikka Israelissa toki olisikin tarjolla tosi hyviä viinejä, mutta jostain syystä niitä ei löydy Alkon tilausvalikoimasta. Collage on ihan juotavaa, mutta mun makuuni ei mitenkään kovin ihmeellistä. Israelissa käydessäni sen sijaan olen juonut tosi hyviä viinejä esim. Golanin alueelta.
19.03.2014 18:52
Luen tietokirjallisuutta satunnaisesti, yleensä päällekkäin jonkun kaunokirjallisen teoksen kanssa. Tällä hetkellä menossa on kirja Mossadin tunnetuimmista operaatioista.
10.03.2014 06:54
Antibiootti ei estä liikunnan harrastamista, mutta jos sulla on infektio päällä, niin sen puolesta kannattaa ottaa vähän rauhallisemmin.
01.01.2014 17:46
Voi että, mä olen just ajatellut että vaihtaisinko Esportiin, kun siellä näyttäis olevan tosi paljon noita Les Millsin jumppia, joista tykkään. Koskeeko toi laskutuslisä siis suoraveloitussopimuksiakin?
29.11.2013 22:13
Ei toimi myöskään Helsingissä.
11.11.2013 16:20
Kauanko olet ollut tässä kyseisessä työpaikassa? Itse muistan kun aloitin vuosia sitten nykyisessä työssäni, että alkuun olin todella ahdistunut, ja iltaisin hermostutti tulevan päivän miettiminen. Syynä minullakin oli lähinnä tietyt todella tympeät ihmiset töissä, ja se etten alkuun oikein osannut omia työtehtäviäni, ja jouduin vähän väliä kysymään neuvoa kolleegoilta, jotka sitten tuhahtelivat ja pyörittelivät silmiään.
Päätin kuitenkin, että sinnittelen kolme kuukautta, ja jos sen jälkeen olen edelleen yhtä ahdistunut, niin otan loparit. Kolmen kuukauden kuluttua kuitenkin olin jo oppinut työtehtäväni ja sopeutunut porukkaan, eikä töihin meno enää ahdistanut läheskään niin paljoa. Nyt olen ollut samassa työpaikassa jo useamman vuoden, ja viihdyn todella hyvin. :)
Voisitkohan sinäkin ap harkita jotain tiettyä "henkistä koeaikaa"? Tietysti jos olet ollut tuossa työssä jo useamman kuukauden, eikä edelleenkään ole helpottanut, niin sitten kannattaa miettiä, kannattaako mielenterveyttä uhrata työpaikan takia.
23.10.2013 16:48
Kyllä mulle kelpaisi ylipainoinen mies. Varsinkin, jos sitä ylipainoa olisi vain tuo mainitsemasi 10 kg. 20 kg:kin olisi vielä ihan ok, mutta jos ruvetaan puhumaan niin lihavasta miehestä, että se lihavuus rajoittaa elämää, niin sitte tulee kyllä ongelma. Kosmeettinen ylipaino ei tätä naista haittaa, jos muuten on mukava ja aktiivinen mies.
11.06.2013 14:17
En usko, että kyse on häistä, vaan nimenomaan äidiksi tulosta. Ehkä ongelma on juuri siinä, ettei ap ole muuttunut lapsen saannin jälkeen, vaan kuvittelee voivansa elää yhta vapaasti kuin aina ennenkin, eikä ymmärrä, että lapsen jälkeen elämä on tyystin erilaista. Jos nainen joutuu suurimmaksi osaksi yksin hoitamaan lapsen ja huushollin, sillä aikaa kun mies töiden jälkeen lähtee salille ja kavereita tapaamaan, niin kyllähän siinä pinna kiristyy.
17.05.2013 12:58
Katsoin kun se sattui tulemaan telkkarista ja olin leffankatselutuulella. Muistan hämärästi ajatelleeni, että ihan hyvä ja positiivinen leffa, tosin enää ei ole mitään mielikuvaa että mitä siinä tapahtui.
17.04.2013 10:32
Callehin, vaikutat tosi ihanalta mieheltä. :) Kirjoituksesi nosti hymyn huulille. Varsinkin tuo lause "Kiukuttelisi välillä ja minä saisin lepyttää" :) Varmasti sinusta kiinnostuneita naisia löytyy paljonkin.
10.03.2013 14:17
Kukaan ei kyseenalaista valmislihapullien sisältöä siksi, että kaikkihan tietävät niiden olevan paskaa. Tuoteselosteessa kerrotaan ihan suoraan, että ne sisältävät esim. kamaraa, perunatärkkelystä sun muuta skeidaa. Jos kuluttaja ostaa valmislihapullia, niin hän itse tekee valinnan, että syö paskaa.
Hevosenlihasta nousi niin suuri kohu juuri siksi, ettei kuluttaja itse voinut tehdä valintaa, syökö pollea vai ei. Hevosenliha itsessäänhän on ihan erinomaista, ja varmasti suurimmalla osalla lihansyöjistä ei ole mitään sitä vastaan. Valehtelua vastaan sen sijaan on.
22.02.2013 23:57
Ei ole väärin haluta lapsetonta miestä, mutta täysin vastaamatta jättäminen on kyllä huonoa käytöstä. Kai profiilissasi lukee, että etsit lapsetonta miestä?
26.01.2013 06:24
Kyllä mä haluan tavallisen miehen, joka käy töissä, maksaa asuntolainaa, eikä tarvitse munanjatkeeksi mitään ökyautoa jne. Mutta toivoisin, että hän kuitenkin JOSKUS olisi valmis joustamaan periaatteistaan, esim. lomalla voisi silloin tällöin käydä jossain muuallakin kuin vain olla kotona, ja satunnaisesti ihan arkenakin voisi käydä vaikka ulkona syömässä (ei tarvitse olla mikään huippuravintola kuitenkaan). Suurin osa elämästä on sitä perusarkea ja sitä tykkään itsekin suurimmaksi osaksi elää, mutta aina silloin tällöin sitä kyllä kaipaa jotain pientä piristystä ja vähän erilaista.
21.01.2013 07:04
Joo, kyllä miehellä saa olla vähän mahaa. :) Suosittelisin kuitenkin, että pysyttelet tuossa lievässä ylipainossa, sillä lyön vaikka vetoa, että massiivisen ylipainon kanssa et enää olisi niin tyytyväinen itseesi.
18.01.2013 13:57
2 / 6