Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
helitaponen
profiilit
helitaponen
helitaponen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä nykyinen ohjelma ei ole vielä ollut kovin kauaa, joten kyllä ainakin meidän salilla niitä pihalla olevia on joka tunnilla. Ja noin yleisesti ottaenkin melkein aina on mukana joku ensikertalainen. Joten rohkeasti mukaan vaan, ei se nyt NIIN vaikeaa ole! :)
05.10.2012 06:35
En mäkään ole koskaan halunnut lapsia, vaikka katson kyllä olevani ihan "normaali" sekä läheisyyttä kaipaava ja uskollinen. Aloittaja taitaa kyllä olla mulle vähän turhan nuori. ;) Mutta varmasti lapsentekohaluttomia löytyy myös nuorista naisista. Ja te, jotka sanotte, että "kyllä se mieli sitten vanhempana muuttuu"; ei välttämättä muutu, kyllä nykypäivänä on enenevässä määrin ihmisiä, jotka eivät koe tarvetta lisääntyä, ja monet tietävät sen jo nuorena. Itselläni on se tunne vain vahvistunut sitä mukaa kun on ikää tullut (nyt 37v.).
01.10.2012 15:47
Ei toi nyt vielä mikään lihava ole, mutta kokemuksesta voin sanoa, että herkästi se paino siitä vielä nousee jos sellaiseen on taipumusta. Eli kannattaa jo nyt kiinnittää huomiota syömisiin ja liikkumiseen, ettei paino tuosta ainakaan nouse. Mutta älä ihmeessä ala millekään kitukuurille, siitä tulee vain ongelmia jatkossa!
30.09.2012 08:31
- nainen
- 37v.
- AMK
- töissä terveydenhuoltoalalla
26.09.2012 11:08
Jees, kiitti neuvoista. :) Mulla on myös bursiitti kehittynyt tuohon saman puolen lonkkaan. Tulehduskipulääkkeitä popsin ja yölastaa käytän, ja joka välissä koitan venyttää plantaarifaskiaa. Venyttely tuntuis tepsivän parhaiten. Harmittaa vaan, kun ei nyt oikein mitään liikuntaa pysty harrastamaan.
07.09.2012 23:51
Olen perusterve, tosin tällä hetkellä vaivaa plantaarifaskiitti.
06.09.2012 23:08
Usein noissa radiomainoksissakin on ihan ammattinäyttelijöitä spiikkaamassa. Viimeaikoina olen tunnistanut ainakin Minttu Mustakallion ja Eero Ritalan äänet. Vaikea kuvitella, että palkkaisivat ihan taviksia sinne takeltelemaan, kun tarjolla on äänenkäytön ammattilaisiakin. Ainakaan, jos sulle pitäisi maksaa. Tämä on tosin ihan mutua.
28.08.2012 03:47
Katerina Janouch: Läheinen. Kertoo vaimon sanoin aviomiehen ja perheenisän alkoholismista ja huumeiden käytöstä.
23.07.2012 13:42
Kaupungissa harva (normaali) nainen odottaa miehen maksavan molempien elämisen. Itse naisena pystyn oikein loistavasti maksamaan oman asumiseni Helsingissä ilman isäpapan avustusta. En pystyisi enkä edes haluaisi maksaa mieheni asumista. Sen sijaan jos jonkun omavaraisen miehen kanssa lyöttäytyisimme yhteen, niin elämä Helsingissä voisi olla vieläkin mukavampaa. :)
23.07.2012 00:51
Colleen McCullough: Troijan laulu. Ei varsinaisia jumalkertomuksia, mutta Kreikan mytologiaa Akhilleuksesta ja Odysseuksesta Troijan sotaan.
16.07.2012 10:51
Mä olen ujo ja inhoan huomion keskipisteenä olemista. Siksi menisin naimisiin ihan pienimuotoisesti, jos ikinä naimisiin sattuisin pääsemään.
16.07.2012 08:27
Näpertelisin itse sushia. Sushirullistani ei tule välttämättä kauheen hienon näköisiä, mutta hyviltä ne maistuu. :) Toki tätä ennen varmistaisin, että mies tykkää sushista. Jos ei tykkää, niin paistaisin pihvit, kylkeen uunijuureksia ja punaviinikastiketta. Ja sitä punkkua lasiinkin. :)
15.07.2012 08:48
En tunne äidin puolen sukulaisiani juuri ollenkaan, joten siltä puolelta en osaa vastata. Isän puolen sukuun olen melko tiiviisti yhteyksissä. Sen puolen serkuista kaksi vaikutti potentiaalisilta atn:ltä/vanhoilta piioilta, mutta se käsitykseni osoittautui vääräksi. Toinen näistä serkuista on nyt viimein nelikymppisenä löytänyt itselleen miehen jonka kanssa on menossa naimisiin, ja toinen tuli ulos kaapista ja seukkaa naisen kanssa. Eli minä se olen sitten se suvun vanhapiika. :(
05.07.2012 10:17
M29-ENFP, kuitenkin sinäkin olet niitä, jotka täällä itkevät ettei nainen huoli muuta kuin rikkaan ja menestyneen miehen. Eli eikö siinä olisi jo syytä hommata jotain muutakin? Jos sulla olisi normaali ammatti ja normaalit tulot, joku normaali nainen pitäisi sinua puoleensavetävänä. Ehkei se teinimissi, mutta joku tavallinen nainen. Mutta jos olet itsesäälissä kieriskelevä työtön luuseri joka ei mitään muuta haluakaan tehdä elämässään, kuin nostaa kelan päivärahoja ja kirjoitella suomi24:n foorumille itsesääliviestejä, niin onko ihmekään, ettei kukaan nainen susta kiinnostu?
24.06.2012 18:04
Mulle on tärkeää, että mies lukee. Se, että lukeeko samanlaista kirjallisuutta kuin minä, on merkityksetöntä. Mutta kunhan lukee edes jotain (muutakin kuin Jallua). Myös ruuanlaitto olisi kiva harrastus, mutta ei välttämätön.
20.06.2012 12:01
Menen mökille vanhempieni kanssa.
19.06.2012 10:48
Miksiköhän ne "naikkoset" haluaisivat edes teille tulla? Eiköhän exäsi uusi naisystävä halua rauhassa elää elämäänsä miehensä kanssa, tuskin hänkään on kiinnostunut sinua tapaamaan. Mies varmaan haluaisi lapsia tavata, ja uusi naisystävä ehkä ihan vaan siksi, että lapset ovat miehelle tärkeitä. Mutta eihän se nyt hyvänen aika sitä tarkoita, että se uusi nainen kiusaisi lapsia tai heitä haukkuisi. Olet kyllä mielisairas ihminen kun sellaista edes ajattelet. Ja vain hullu estää lapsia tapaamasta isäänsä vain siksi, että tällä on uusi naisystävä. Säälin todella lapsiasi!
07.06.2012 00:35
Niin ei se mies siitä perheestä ydinperhettä teekään, vaan kaksi vanhempaa YHDESSÄ lastensa kanssa.
07.06.2012 00:15
En kyllä käsitä, ketä joku suihkun kohina voisi muka häiritä. Tai ainahan tietty löytyy niitä, jotka häiriintyvät ihan vaan siksi ettei elämässä ole mitään muuta sisältöä. Mutta oikeesti, eihän nyt kaikkea voi kieltää. Itsekin kuuntelin tuossa männä yönä, kun omalla naapurillani oli kova yskä. Kieltämättä se yskänlouskutus vähän häiritsi omiaa nukahtamistani, mutta minkäs ihminen yskälleen voi. :)
21.05.2012 19:59
Satunnaisesti (= n. kerran kolmessa viikossa) käyn lukemassa, mutta hyvin harvoin jaksan kommentoida mitään. Ei täällä juuri naista kiinnostavia juttuja ole, ja jos itse aloittaa keskustelun, saa siihen vain vittuiluja palstan vakio-atm:ltä. Sääli sinäänsä, kun sinkkuna kuitenkin elelen.
11.04.2012 18:50
4 / 6