Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. ei sitä kukaan normalaijärkinen kanssamatkustaja jaksa kuunnella sitä törkeää huutoa, mökää yms.......vaikka ne olisivatkin ne ääntä eristävät kuulokkeet ole-
    massa, niin ei sekään onnistu, tenavien mökä kuuluu väkisinkin läpi ! Ja kyllä ne mekastavat pennut saadaan hiljaisiksi, he voivat esim. nukkua, katsoa kirjaa, jo-
    ta SINÄ luet, mutta HILJAA, ettei kukaan häiriinny ! tai joku muu, esim. lapsen ISÄ, jos on mukana.......voi lukea, mutta HILJAA ! ja voivathan hekin kuunnella musaa, tai kat- toa jotakin leffaa jostakin, useinhan lennoilla näytetään joku leffa, vaikkei se olisi- kaan lapsille mieleen, vaikka tuskin ne näyttäisivät mitään raak-
    kujaleffaa, jos on lapsia mukana.....ja ottakaa oppia mun kummipojastani: kun me lensimme ensimmäistä kertaa hän mukanaan Tukholmaan, ja hän oli jota- kin 2-v, oli kesä ja hän vain nukkuin molemmat lennot, asumme Oulussa, josta lensimme ekaksi hesaan, sieltä myöhemmin Tukholmaan. Hän oli tosi tyytyväi- nen, ei valittanut ollenkaan.....nukahti heti, kun kone lähti ja heräs vasta perillä... hitto, olin tosi ylpeä siitä, kerrankin oli edes yksi sen ikäinen lapsi, joka ei valitte- le yms lennon aikana.........nyt hän on jo 11-v poika...että ottakaa mallia jokainen!
    ja muilta saattaa mennä hermot, kun joku tenava huutaa, ja vanhempi ei välitä, antaa sen vaan huutaa turhaan......pitäkää siis ne tenavat hiljaisina ja tyytyväisi-
    nä, niin kaikilla on hyvä lento ! myös te vanhemat olette silloin hyvällä tuulella, kun tenavanne on ollut kiltisti lennon aikana. Ja pieni palkkiokin saattaa auttaa asiaa......siitä ne oppii, et osaavat olla hiljaa ja käyttäytyä kiltisti, kun saavat pie- nen palkinon......ei sitä nyt joka kerta tarvitse antaa, jos te sitä pelkäätte vanhem- mat.....mutta se saattaisi tepsiä ! kannattaa kokeilla. Ja ne kuulokkeet maksaa, ei ne oo ilmaisia, kuten SINÄ luulet ! Vai saaks mistään ILMAISIA kuulokkeita ?! sano yksikin paikka..........jos tiiät........tuskin tiiät.....
    Ettehän te siis välitä, jos tenavanne huutaa.....ette VÄLITÄ !!!! ja eiks teilläki mee hermot, jos tevavat alkaa huutaan.....? se on NIIN NOLOA !!!!!! mä ainakin HÄPE- ÄN sellaisia vanhempia, joiden tenavat huutaa lennoilla, terminaalissa, bussi- matkoilla, junassa........EI MITÄÄN RAJAA !! sellaiset lapset pitäisi ottaa HUOS- TAAN, vanhemmat EI VÄLITÄ !!! ja sit teki alatte huutaan, et oo hiljaa yms....sekin on HÄPEÄLLISTÄ.......
    jos mulla olis omii lapsii, niin opettaisin ne heti käyttäytymään kunnolla, olema- an HILJAA siellä, missä on muitakin matkustajia mukana ! onneks ei oo sitä taak -kaa...........
  2. totta. Eräs ystäväni, jota luulin ystäväkseni, on tainnut pettää mun luottamuksen..
    olemme nyt samassa työpaikassa, kuten se eräs hullukin.....se, jot VIHAAN siellä eniten naisista....yks skitso Anu.......tää ystävä....on pienikokoinen, mutta se ei ole mua koskaan haitannut, päinvastoin ! olemme olleet samalla luokalla peruskou-lussa muutaman vuoden ja myöhemmin sitten olimme samalla luokalla ammatti- koulussa vuoden, jolloin meidän välit katkesi erään väärinkäsityksen takia..... ja nyt olemme taas ystäviä....toivottavasti.....se ei tunnu käsittävän, ettei se saisi olla sen skitso-Anun ystävä......syy: Skitso-Anu avasi sille muutama viikko sitten työ- paikkamme oven, mutta ei mulle, vaikka tulin ihan sen kaverin jälkeen, oli vain muutama metri eroa.....ja mä sentään avasin sille oven vain muutama viikko en- nen tuota......ihan hyvää hyvyyttäni, vaikken pidä siitä Anusta tippaakaan.....olisi se hullu nyt edes voinut pitää ovea auki, kuten hyviin tapoihin kuuluu ! mut ei pik -ku prinsessaa nyt sellaiset koske...........ei ollenkaan.............teeskentelee olevan- sa joku julkkis tai vastaava...........hullu se on, ei muuta ! suletulle osastolle se jou
    -taisi.......ja sen tehtäviin siellä kuuluu vessojen siivous. Ei mitään, siellä on mah -dottomasti pölyä ja muuta likaa, ja lattialla on usein liikaa vettä, jokuhan voi vaik -ka jopa liukastua.......mutta ei prinsessa sellaista nyt ajattele........ei sen pidä sen -tään siivota omia jälkiään, ei ollenkaan......jättää vaan siihen muita täysin ajatte- lematta..........piupaut vaan koko asialle......tollanen asenne ärsyttää kaikkia....... hullu mikä hullu !
  3. Moi
    Mulla on täysin sama juttu ! Aina, kun tapaan täällä jonkun, ennemmin tai myöhem-min se osoittautuu törkeäksi valehtelijaksi ja pettäjäksi ! Eräskin tapaus, joka asuu Tampereella, ja tapasimme myös toisemme parikin kertaa, hän tuli tänne, missä a- sun, eli Oulun lähelle. Ehdin jo rakastua siihen pettäjään.....ja luulin, että hän myös muhun...ja katit......juuri n. 2-v sitten, kun tapasimme viimeksi, myöhemmin sain tie-tää sen pettäneen mua toisen muijan kans, joka on ilmeisesti karannut hullujen huo-neelta........ja mähän en siedä pettämistä, sen olen sille sanonut sata kertaa, mut ei sana menny perille......mä oon vissiin tuomittu oleen ikuinen kakkonen miesten kes-kuudessa ja ikuinen sinkku, varmaan vasta, kun olen jotakin 50-60-v, sitten vasta miehet alkaa huomata mut..........jos elän niin vanhaksi.......ja nyt olen siis jo 38-v nai -nen.....100 % savuton, raitis ja lapseton. Missä siis on vikaa ? Mussa ei ole itsessä mitään vikaa, se on vika miehissä itsessään ! Ja sekin sanoi mulle, että olen kaunis, vaan tuskin tarkoitti sitä, kun en sille kelvannut..........että piti mennä pettämään tosi tylysti......... Ei sussa ole mitään vikaa, se vika on pelkästään miehissä, kun eivät sua -kaan halua.....mutta miksi pitää salailla kaikkea, varsinkin, jos vaan pettää ?? Ja jat-kaa sitä......taas sen mujan tietämättä, sillä voi olla ties kuinka monta muuta muijaa kierrossa samanaikaisesti, eikä yksikään tiedä toisistaan........järjetöntä ! Mä ainakin häpeän pettäjiä, olin ne sit naimisissa tai ei...........tai parisuhteessa elävät......tulee väkisinkin mieleen se ohjelma Cheaters, jossa toinen osapuoli on alkanut aavistele-maan, että se toinen pettää, ja hakee apua tolta ohjelmalta, ja sit ne seuraa ja kuvaa sitä pettäjää, ja ne jää kiinni siitä.....harmi vain, että nyt se tulee keskellä yötä, eihän siinä ainakaan kovin usein ole ollut mitään lapsilta kiellettyä katsottavaa.......ja tuskin on nytkään........mutta se oli yksi mun lempiohjelmiani..... Ja jos se lähettää vielä lah- jan, joka osoittautuu vedenpitäväksi rannekelloksi, ja vieläpä lempivärini, joka on vio -letti....ja se on aina maksanut kaikki meidän ruoat, juomat ja vieläåpä pari kertaa kä- vimme Edenissä uimassa, se on sellainnen ihana kylpylähotelli, ja kummalakin ker-ralla se oli ottanut itselleen huoneen sieltä yöksi, ja me mentiin sitten pian sen jäl-keen uimaan.......kuka maksaa ton kaiken, jos ei todella rakasta sitä toista ? Itselläni ei olisi koskaan varaa mennä sinne edes viikonlopuksi, jos ei joku lahjoita sitä......se on ollut siellä Nallikarissa samalla paikalla jo yli 20-vuotta, ja olen käynyt siellä mon-ta kertaa.......viimeksimenin sinne tänä kesänä eräs päivä, kun oli niin kuuma.....se viileys auttoi edes vähän.......
    Tsemppiä sulle ja muille kohtalotovereille !