Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Hei
    Itseäni on kiusattu koulussa lähes koko ajan aikoinaan, ja nyt sama jatkuu töissä. Pääsin toistaiseksi eroon nykyisestä hullusta raakkujasta, kun se pyys anteeksi, ja en antanut, sanoin, että en anna enää, en mee siihen lankaan enää. Siihen se näyt-tää nyt toistaiseksi loppuvan, vaikka näemme väkisinkin siellä. Ja todella naurettava -sta hommasta on kysymys:hän syyttää mua vessan valojen sulkemisesta, vaikkei sillä kapatilla ole ainuttakaan todistetta mua vastaan. Siellä on muutamalla muullakin mahdollisuus tehdä se. Ja eihän ole normaalia, että joku hullu jättää valot palamaan jonnekin, kun häipyy. Sen pitäisi kiittää sitä tekijää siitä, että se laittaa valot pois, et-tei niitä lamppuja tarvitse vaihdella joka kuukausi. Se on normaalia.
    Mutta sun tilanne on tosi paha. Kuka häntä kiusaa ? Vaihda sitten päiväkotia, jos a-sia ei ratkea. Anna olla, jos niitä ei kiinnosta ratkaista tuota. Ihme, että tiedät asiasta, kun ei ton ikäiset yleensä kerro noista asioista vanhemmilleen, en mä kertonut aina-kaan aikoinaan, vasta myöhemmin kehtasin kertoa......tai hanki joku toinen, jonka luokse lapsesi viet, ei päiväkoti. Itse ja isosiskoni olimme erään naisen luona, emme koskaan kumpikaan olleet päiväkodissa. Ikinä. Ja nyt mä näen sitä useasti, kun sa-tun asumaan tässä lähellä.......varmista, että sillä, jonka luokse lapsesi viet päivähoi-toon, on suunnilleen samanikäistä lapsia itsellään, mutta ei kuitenkaan ole heidän kanssaan liikaa, kun lapsesi on siellä, ettei hän tunne jäävänsä pois........ Hirveetä tommonen, että sun ilmoituksia ei huomioida. Ota yhteys poliisiin. Kyllä he toivotta-vasti sen hoitaa. Ota heidät mukaasi, kun menet sinne seuraavan kerran. Selitä heil-le kaikki niiden kiusaajien yms kuullen. Tottakai ne niiden kiusaajien vanhemmat sa-noo, et ei mun laps oo mikkään kiusaaja...........ku se sanoo, et ei oo, ni mä uskon si -tä, ku se on mun laps. Ei mun laps valehtele..........tsemppiä vain sinne ja toivottava -vasti saatte asianne kuntoon pian.
  2. Hei
    Kiva, että täällä Suomessa on muitakin, jotka ei koske alkoholiin ! Itse tykkään tosin juoda siideriä, mutta sitäkin tooooosiiii harvoin..... Kai siellä nyt on tarjolla myös alko -holittomia juomia. Pakkohan siellä on oltava ! Ei se ole oikea firma, jos vaan on tar-jolla pahoja juomia. Olisi kiva, että jossakin firmassa tajuttaisiin tämä ongelma, ja oli-si tarjolla vain alkoholittomia juomia. Ja ei saisi kukaan tuoda omia juomiaan sinne. Ainakaan siis alkoholia. Kaikki kutsuvieraat ja heidän seuralaisensa pitäisi tarkistaa ennen, kuin pääsisi sisään. Ja voihan sitä skoolata myös veden yms alkoholittoman juoman kanssa. Ei se ole mikään häpeä, kuten ne humalaiset horisijat luulevat. Ja eihän sinne nyt ole mikään pakko mennä, jos ei halua. Meillä on pikkujoulut jossakin ravintolassa, ja mä en oo menossa, kun ei oo varaa mennä, ja kyytkin maksaa ties mitä...........ja se ruoka on takuulla jo valmiiksi tilattu, sekin ties mitä moskaa.......hei-dät tuntien........kumma, kun ne luulee, että sinne ravintolaan haluaa kukaan mennä oikeesti.......yks hullu sitä ehdottaa aina, ei muu vastaus, kuin myöntävä kelpaa sille skitsolle. Eikä kukaan muu saa ehdottaa mitään muuta....esim. että oltaisiin vain siel-lä työpaikalla ja tehtäis jotakin....vaikka laulaa lauluja yms.....että kaikki olisi tyytyväi-siä.....
    Ja ei se nyt ketään voi loukata se jonkun poisjääminen. Kerran, kun olin "töissä" yh-dellä ala-asteella, mun piti saada oma kaappi, kun yks häipyi, mutta en saanutkaan ! Häpeällistä valehtelua ! En muka ollut silloin töissä, että olisin saanut sen, niin ne na -akat sanoi, kun kysyin siitä asiasta. Sen sai joku muu, joka ei sitä todellakaan ollut ansainnut ! Siksi sain pian potkut sieltä, en pitänytkään koko akkojen raakkunakuo-rosta ! Ne oli kaikki muutenkin mulle tosi tylyjä. Vihasivat mua syyttä.
    Jää vaan pois, jos et halua mennä sinne. Ei se ole loppu, tuskin saat moisen asian takia potkuja.
  3. Taiat itte olla joku seko skitso HULLU, kun tollasta hävytöntä väität !!!!!!! Valhetta kaikki sanasi on PERUTTAVA HETI !!! Poliisin nimenomaan EI PIDÄ puuttua heihin, vain juuri HUMALAISTEN HULLUJEN SKITSOJEN TEKOIHIN !!!!! Sillä niitähän täällä Suomessa riittää..........ja vielä väittävät, että se on mukamas vähentynyt........ Heko heko !!!!!!! Päinvastoin !!!!! Sun täs ny pitäs hakeutuu hoitoon ja heti !!!! Sua saa han HÄVETÄ hävyttömien valhejuttujesi takia !!!!!!! Kuinka ihmeessä tämä ON VOITU JULKAISTA ?????? Tylykin olet !!!!! Taiat itte olla karannu jostakin hullujen huoneelta......kyl sut viel kii saadaan.........oota vaa............. Ei kaikki syrjäytyneet ih-miset ole sekopäitä, vaikka niin väitätkin !!!! HÄPEÄ !!, kuten yksi hullu, mutta asiaa puhuva skitso vaakkuu aina..........
  4. Hei
    Ehkä, mutta he vain yrittävät suojella sua, ettet sortuisi mihinkään laittomuuksiin, sä oot vielä alaikäinenkin.....olisit onnellinen, monilla täällä Suomessakaan ei liene van-hempia, kun täällä lähellä ostaria luuhaavat iltaisin ilman valvontaa......ja huutelevat ihmisille ties mitä hävyttömyyksiä.......
    Mutta ei sun nyt pidä tehdä liikaa niitä kotitöitä. Tekeekö sun nuoremmat sisarukset mitään, vai onko ne liian pieniä tekeen mitään....? Kun itse olin ton ikäinen, (olen nyt 37-v. nainen) ei mua kiinnostanut mikään muu, kuin olla sisällä ja katsoa tv:tä.....ei mulla kavereitakaan liiemmin ollut, mutta ei se mua haitannut ! Harvoin mentiin jo-honkin, (esim. elokuviin.....) eikä meillä mun isosiskon kanssa ollut mitään kotitöitä juurikaan, mitä nyt joskus jotakin ruoanlaittoa oli......ja ollessani 15-v, aloin saamaan hiukan omaa rahaa kuussa, että saisin ostettua karkkia yms pientä siihen aikaan. O-lin hiukan onnellinen.....
    Tuo, että he vähättelee sua yms, jos jotakin jää tekemättä, niin ei ole normaalia. Kyl-lä niiden nuorempienkin sisarustesi on alettava tekemään kotitöitä jo nyt, jos osaavat kävellä. Et sä saa ainoana tehdä yksin noin paljoa, et sä nyt ole mikään piika. Kyllä heidän on annettava sulle myös omaa aikaa. Sulla on täysi oikeus itkeä, jos siltä tun-tuu. Ei heillä ole mitään oikeutta tehdä tuolla tavoin. Tuskin olet laiska. Itse he ovat ! Vinkki halpojen vaatteiden yms ostamiseen, kun on aikaa....mene kirppareille ! Itse ostan lähes aina vain sieltä, ja alennusmyynneistäkin löytyy paljon.......
    En mä menestynyt koulussa mitenkään hyvin, mutta ei se mua huoleta ! Eikä he suuttuneet siitä, että päättötodistukseni ei ollut hyvä, muttei huonokaan.......
  5. Joo, totta kaikki. Ja kumminkin alaikäiset saa alkoholia jostakin. Vanhemmat tuskin välittää yhtään.........sen näkee......
    Kerran muutamat alaikäiset penskat vaativat mua ostamaan oliko se nyt tupakkaa, mutta en ostanut. Sen jälkeen ei ole kukaan vaatinut mitään sellaista.......eräs mun työpaikalla oli ostanut joskus alaikäisille kiellettyjä aineita, ja siitä sitten se sai haukut siellä töissä......tuskin enää ostaa.......muutenkin hävettää niiden tenavineen vanhem -pien puolesta, vaikkei ne välitä jälkikasvustaan ollenkaan, vaan antavat heidän skit-soilla ostarilla........ilman valvontaa......poliisille olisi kyllä käyttöä täällä pienellä paik-kakunnalla........vaikka kuulutaankin nyt Ouluun, mutta Jääli on kumminkin oma alu-ensa.........ja tilaajien heille löytyy kyllä jostakin........ja ostarille ja muuallekin tänne ehdottomasti kameravalvonta, että jäävät kiinni heti. Eivät voi väittää muuta alaikäi-set !
    Totta sekin, että kukaan tupruttelija ei ole ansainnut mitään toimeentuloa.......ja askin hintaa on ehdottomasti nostettava, ja vain niitä pieniä askeja on myynnissä......ja niitä, mitä ne joutuu itse värkkäämään kaiken......niidenkin hintoja on nostettava...... kaikkien......ja vain paria laatua olisi tarjolla, eikä niitä saisi olla ollenkaan kuin yhdel-lä kassalla, ja vain niitä voi ostaa siitä, ei muita ostoksia voi maksaa siinä samalla. Ne maksetaan toisella kassalla. Jonottakoot. Mikä kiire heillä nyt olisi.....?
  6. Joo, ja alaikäiset tenavatkin vetelevät, minkä ehtivät....vanhemmat tuskin välittävät yhtään, kun itsekin vetelevät.......
    Missä asun, on ollut jo yli vuosi voimassa laki, joka kieltää savustelun muualla, kuin omalla takapihallaan, mutta ei sitä kukaan täällä noudata, tai osa kyllä, mutta ne ei pysy vaan siellä, vaan alkavat vaeltelemaan tällä alueella.....ja vetelevät savuja.... Yksi hullu ei osaa lukea, mutta vetelee kumminkin kielletyillä alueilla.......hävytön ! Kumma, kun siihen ei viitsitä puuttua edes töissä.......onhan ne akat yrittäneet, mutta ei se ole koskaan auttanut. Ne on vaan nyt sitten luovuttaneet.......ja aina vaan MÄ OLEN syypää kaikkeen, mitä täällä skitsojen alueella tapahtuu, vaikken ole tehnyt mitään......ja vain mun tekemisiin puututaan, vaikkei ne ole edes laittomia ! Kaukana siitä ! Ne on ottaneet ukot mut ikuiseksi silmätikuksi.......en ihmettelisi, vaikka taas ne varastaisivat mun omaisuuttani ja tuhoaisivat ne viemällä ne jonnekin tunkiolle...... Vähät välittämättä siitä, että se on kaikki MUN OMAISUUTTANI, EI KENENKÄÄN MUUN !! Ei niiden ukkojen omat kämpät takuulla ole sen paremmassa kunnossa, kun munkaan........pitänee vaihtaa lukko siihen mun varaston oveeni, sellainen, joka lukitsee kunnolla oven, ettei sitä saa kukaan muu, kuin mä itse auki...... Ok, eksyin vähän aiheesta........
    Ok. Olen nähnyt, että alaikäiset vetelee yhen talon parvekkeella savuja. Hyi !!!!! Aletaan me sen vastustajat keräämään nimiä tai jotakin, että asia menisi oikein edus -kuntaan asti.......että se menisi läpi.....ja poliiseja yms vahtimaan, että kaikissa talo-yhtiöissä asia tulee kaikkien asukkaiden tietoon. Myös alaikäisten. Ja alaikäisten ollessa kyseessä, siihenkin on puututtava, että ne jää kiinni hallussapidosta ja kun-non rangaistus ! Ei vaan jotakin kotiarestia yms, vaan muuta rankempaa........esim. auttamaan vanhuksia ja vammaisia koulutuntien jälkeen tai jos on vammaisia koulus -sa, heitä on heidän autettava pari vuotta, jos ovat vielä siellä.......kumpikin.......ja val -vonnan alaisena koko ajan.........