Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Kunhan opetat koirasi käyttäytymään kunnolla, vaikka se olisikin vapaana, että se EI MISSÄÄN NIMESSÄ SAA hyökätä kenenkään kimppuun, oli tämä IHMINEN sitten syyllinen siihen, tai ei.....etkä missään nimessä saa antaa sen juosta kenenkään toi-sen ihmisen luo....oli koira itse sitten vihainen tai ei......syyttä suotta.....serkulleni, jol-la on todettu vastikään eräs paha sairaus, jota en nyt muista, ja se joutui äsken jon-kun kapakkalaisen koiran hyökkäyksen uhriksi. Joutui sairaalaan serkku. Sai tikkejä puremakohtiin. Ja itselle on käynyt melkein sama jo monta kertaa tämän vuoden ai-kana, ja pari kertaa sitä ennen.....koira on ollut vapaana, hyökännyt melkein kimppu-uni, ulkoiluttaja vähät välitti siitä, mitä koiransa teki....vaan usutti sitä.....ja näkätti uk-ko kerran, että eiiiii se teee mitään.......ja hitot. Valhetta. En tosiaankaan ymmärrä, miksi pitää kiusata muita, mua varsinkin noin kaikki koiran omistajat, jotka antaa koi-ransa juosta vapaana, ja jos huudetaan jotakin varoituksia koiralle, ei se kuuntele. Ne juuri ei ole käyneet mitään koirien käytöskoulua. Liekö koskaan edes kuulleet sitä sanaa......? Tuskin. Eikö kaikki koirarodut pidä ensin, ennen luovuttamista mihinkään perheeseen, tai ei-perheellisille ihmisille, pidä käydä se käytöskoulu ja läpäistä se ? Eikä koiraa saa itse kouluttaa, ellei ole ammattilainen. Ei mistään lapsellisista kirjois-ta nyt ole mitään hyötyä. Ne on kaikki tasan valhetta ! Kannattaa osallistua koirakou-luun ja muille sellaisille ennen, kuin menee sen koiran kanssa ulos muiden ihmisten joukkoon. Eikä laske sitä koiraa tai koiria koskaan vapaalle muuten, kuin omalla aida -tulla pihallaan, josta se koira tai koirat ei pääse vapaaksi tielle yms......totta kai kaik-ki koirat saa tutustua toisiinsa. Ei siinä ole mitään pahaa. Niin pennut, kuin aikuiset-kin koirat. Mä olen jo alkanut pelkäämään koiria, koska kenestäkään niistä eikä ulkoi -luttajista tiedä, jos ne laskee koiransa vapaaksi ja oikein usuttaa sen viattomien ih-miesten kimppuun......häpeällistä !
  2. Onko sulla sitten yhtään rahaa käytössäsi nyt ?
    Itsellä on joka kk n. 400 € käytössä, osa siitä menee heti sen saatuani, kun pitää käy -dä joka kk myöskin kaupungilla, ja joskus jopa useamminkin, esim. töissä nyt, kun on bussien kesäaikataulut ja ne kulkee harvemmin, ja eräs tietty bussinumero ei kul-je kesäisin lainkaan, joten joudun kävelemään paljon, että ehtisin töihin säädylliseen aikaan, myöhässä aina, mutta en liikaa...
    Hävytöntä varastaa. Toivottavasti jäät kiinni pian ja saat tuomionkin. Sen olet kyllä ansainnut ! Hyi ! Miten sun ystävät ei ole huomanneet, että heiltä häviää tavaraa ja ruokaa aina, kun sinä siellä käyt ? Häpeäisit. Etkö vain voi pyytää heiltä edes vähän avustusta niissä....? Tollanen skitsoilu ei ole enää normaalia.
  3. Joo, sä ootkin joku 4-v tenava, käyttäytymisesi sen todistaa. Ei ton ikäinen oo mikä-än aikuinen.....vauva olet vielä......
    Ole onnellinen, kun sun vanhemmat välittää susta, on olemassa vanhempia, jotka ei välitä jälkikasvustaan tipan vertaa, vaan antaa heidän törttöillä ostarilla ja kaupungil-la, kiusata muita syyttömiä..........kokemusta on tuollaisista sekopäistä......
    En mäkään aikoinani ollut kuin muutaman kerran jonkun tylsän ns. kaverin luona yö-tä.......ja tottakai toisen vanhemmat on kotona, kun menet yöksi sinne, ei siinä ole mi -tään pahaa......
    Muuta sitten kotoasi pois. Itse jouduin muuttamaan ollessani 24-v, ja nyt kohta 15-vuotta olen lillunut tässä läävässä, sekopäisten ja hullujen keskellä, mutta on sentä-än asunto......ei oo kukaan vaakkumassa, mitä saa tehdä ja mitä ei......ja onhan tääl- läkin asuinalueella järjestyssääntöjä, jotka koskevat jokaista asukasta ja muita hei-dän omaisiaan ja ystäviään yms........mutta jotkut täällä luulevat, että ne ei koske hei-tä, ja onhan täällä myös jokunen lapsiperhekin......ja muutama asunto on jopa tyhjä täällä.......
    On sun äitisi ihan kunnon ihminen, kun noin sanoo......muistelen, kun olin itse ton ikä -nen.......kannattaa kuunnella, vaikka ne kuulostaisikin ton ikäisen korvissa ihan hul-lulta.......en olisi edes halunnut silloin muuttaa pois kotoa, mutta he pakottivat. Onpa-han edes oma rauha nyt......... En mä töiden jälkeen yleensä mene kotiin, jään het-keksi kaupungille, kun se työ on siellä, nyt on kesäloma sieltä ja pian jatkuu taas ja asun toisella paikkakunnalla. Kuljen bussilla matkat, ja he maksavat matkat.
    Joo, mäkin HALUAN parempaa palkkaa......en saa.....mäkin HALUAN ja haluan....... Mitäs äitisi haluaa ? Oletko ajatellut sitä ? Tuskin. Et asu siellä jätkäkamusi luona, päinvastoin ! Ja en mäkään tykkää siivota niin omassa, kuin vanhempieni luona olles -sani, mutta pakko se on.......tosin imuroinnista tykkään.......
    Vanhempasi välittävät susta oikeasti, ettet joudu pahan pauloihin esim. huumeisiin... Ja ei meillä ainakaan ollut koskaan mitään kotiintuloaikoja, onhan mulla toki yksi iso-siskokin......he kun LUOTTIVAT meihin........
    Piristy nyt.
  4. Mun mielestä ei saisi ryypätä kukaan ollenkaan, oli sitten lapsia tai ei. 100 % raitis suomi on tavoitteena mulla nyt, ja se koskee jokaista täällä asuvaa. Pitääkö tästä tehdä kansanaloite eduskunnalle ? Että kaikki alkoholi kielletään, sitä ei saa mistä-än, suomalaisille sitä ei myydä missään.....
    Lähes koko muu mun sukuni ryyppää, siis täysi-ikäiset, myös isosiskoni ja sen mies, ja heillä on 3 poikaa, joista 2 ei ole ihan normaaleja, kiitos alkoholin ! Nuorin on nor-maali. Ja noi 2 ekaa on jo koulussa. Itse en tuota litkua juo koskaan, paitsi siideriä, ja sitäkin toooooooosiiiiii harvoin.........muuten en koske edes tikullakaan siihen...hyi ! Mikä häpeä se on, jos toinen tai kumpikin vanhempi on kännissä tai ryyppäämässä, kun lapset on kotona ilman yhdenkään selvinpäin olevan vahtia.......ja jos kotonaan ryyppäävät.......ei ne mee baareihin sentään, kiitos siitäkin........
    Musta sen sun kihlattusi pitää jättää sut ! Tollanen rilluttelu ei ole enää normaalia kel -lekään, edes sulle ! Jos olisin sun kihlattu, olisin jo ajat sitten lempannut sut Kiinaan eikä ole asiaa takas.........musta on todella häpeällistä ryypätä yleisellä paikalla, jos on kyse esim. bussipysäkeistä, kysymättä muilta ollenkaan lupaa siihen, vaikkei se o -le pakollista, mutta se olisi kohteliasta muita kohtaan. Ja se on häpeällistä, jos on jo kännissä, kun tulee junaan, ja siellä on muitakin, lapsiakin.........ja sitten aletaan raak -kumaan ja huutamaan kirosanoja ja muuta roskaa..........sitten te vanhemmat ihmet-telette, mistä ne lapset on oppineet rumia sanoja.........
    Musta kaikki Alkot ja muut kaupat ja kioskit, jotka myy alkoholia, pitäisi lopettaa ! Siis sen alkoholin myyminen, tai sitten hintoja pitää nostaa paljon, että harvalla olis enää varaa ostaa sitä.............
    Ei alkoholi muutenkaan kuulu oikeasti kenenkään elämään, se on se, että aikoinaan ne ns. kaverit on pakottaneet sitä maistamaan, kun olette olleet ala-ikäisiä, ties mistä sitä alkoholia ootte saaneet, varastaneet omilta vanhemmiltanne.......sitä jää sitten väkisinkin koukkuun, lopettaminen kuulostaa naurettavalta.......
    Mene hoitoon !