Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. mulla kävi yks kerta keskellä yötä joku ukko kyttäämässä omalla avaimellaan n. 10-v sitten, kun mun oma kummitätini oli mulla kylässä. Mä en tiennyt asiasta mitään ennen, kuin joku akka soitti mulle ja sanoi, et joku hullu oli siellä käynyt
    luvatta. Että tälleen luotetaan omiin sukulaisiin....no, emme ole olleet kovin yhtey
    dessäkään vuosiin.......viimeksi pari vuotta sitten, kun oli naistenpäivä, niin se lä-
    hetti tekstarin toivottaen hyvää naistenpäivää yms....lähetin takas samaa, mut ei
    oo mitään vastausta kuulunut.... sen jälkeen sain lahjaksi sellaisen eston, joka estää toisen pääsyn sisään, kun asukas on kotona. Nyt sekin on jio hajalla, ihme
    , kun kestää vielä.......pitäisi jonkun keksiä sellainen laite, et se estää toisen sisäl
    le pääsyn myös silloin, kun asukas ei ole kotona.......edes omalla avaimellakaan
    ei se toinen pääse sisälle......kannattaa jättää oma tai toisen samassa taloudes-
    sa asuvan pyörä tai pyörät siihen eteiseen, jos mahdollista, silleen, et se/ne on kunnolla edessä, ettei sinne pääse luvatta sisälle. Mulla on vielä vahvistimena sellainen yksi vaateteline täynnä omatekemiä vaatteitani hengareilla, kun me-
    nen nukkumaan, et se estää hullujen pääsyn sisään ! mä hankin kohta vielä kun
    non ison koiran vahtimaan ! vuokraemäntä-akan laskuun.....sellainen läski lais-
    ka se on.......tarvitsee mukamas selaista turvahökötystä kävellessään, mutta se hullu pärjää mainiosti ilmankin ! niitä on tarjolla vähän jokaiselle, tarvitsivatpa he
    sellaista tai eivät......OIKEESTI ! sit niille, jotka sitä oikeesti tarvitsevat, ei ole e-
    nää, kun hullut vei.........
  2. hei
    mulla on olut kans sama ongelma aluksi. Se ukko kävi siellä tiuhaan tahtiin, syyt
    -tä suotta. En ehkä ole mikään siivoushullu, mutta asunto ei ehkä ole ollut niin siisti, kuin he ukot vaativat......ja nyt viime syksynä ne vei kaikki mun varaston ta-
    varat veke ja ties minne, haluun ne takas ! tai ainaskin maksun varastamisesta !
    Ei toisen asunnossa saa kukaan käydä silloin, kun siitä ei ole ILMOITETTU ETU-
    KÄTEEN asukkaalle ! eikä muutenkaan, jos ei ole AIHETTA ! ja kunhan KAIKKI ikään, sukupuoleen, MIHINKÄÄN katsomatta noudattaa annettuja sääntöjä, niin
    silloin ei pitäisi mitään ongelmia olla eikä tulla....nyt itse laitan aina pyöräni, joka
    on aina, jos ei ole käytössä, siinä omassa eteisessäni, ja sen laitan aina silleen
    vinoon, et tiedän, et jos siellä on joku kapakkalainen käynyt vahtaamassa......ja ne alkuaikoina kehtas ottaa vielä kuviakin, kun mun kämppä oli mukamas niiden mielestä kauheessa sotkussa.....parhaatkin puhujat.....niillä itsellään on varmasti vieläkin pahemmassa sotkussa omat kämppänsä ! edelleenkin.......ja kun mulla ei oo hajuukaan, kuka kapakkalainen on sen alueen talonmies.......en oo sitä iki-
    nä nähnyt, yhen läskin ja yhen savustajan oon nähnyt kyllä siellä kyttäämässä MUA liikaakin......vähänkin, kun jollakin on mukamas musta sanomista, heti juuri
    SE savustaja-ukko on naukumassa, mut mä en sitä lemuläjää sisälle päästä ! kii
    tos sen eston......jonka joku on hajoittanut, se kun on jo aika vanhakin, pitäisi os
    taa uusi............ja kaikille pitäisi sen läpimädän taloyhtiön ostaa uusi numeroluk-
    ko varastoihin omalle paikalle, ettei sinne pääsisi ketään viemään niitä toisen o-
    maisuutta ! ei nekään ole olleet ilmaisia......vaikkei se oma kopero ole ollut kos-
    kaan niin siivottu, kuten he väkätit hullut määräävät, niin katsokaapa sinne vierei
    siin koppeihin, jos sinne näkee, ne on vielä pahemmassa sotkussa ! ja kun ne uudet numerolukot ostetaan jokaiselle asukkaalle, vain se asukas itse saa tietää sen numeroyhdistelmän, sitä EI SAA KUKAAN ulkopuolinen, edes se talonmies-ukko, udella !
    Niin on, ja nyt vallitseekin jo rauha........noudatan itse sääntöjä, mutta se aamui-
    nen ma-pe työpäivinä hiljaisuus se jatkuu joka päivä kello 22:00-07:00, mä saan
    rikkoa sitä, kun naapurin hullu räkättirastas on jo pois sieltä, joten se ei sitä häirit
    se, kun menen suihkuun joka aamu ma, ti, to ja pe ennen töihin lähtöä. Mutta ilta
    isin olen vuoteessa jo ennen kello 22:00:ta. Tosin luen siellä, joten se saattaa mennä vähän myöhempään......nukahtaminen.....mut teen sen hiljaa.......
    hanki sitten kameravalvonta, jos se sitten jättäisi sut rauhaan, kun sulla on todis-
    teita sen käynnistä sun asunnossasi, kun olet ollut poissa. Lähetä lasku siitä sil-
    le vuokraisännälle/-emännälle. Tai hanki sen laskuun kunnon vahtikoira.
    Älä nyt heti ala etsiin uutta vuokranantajaa, sano asiasta sille itseleen, et oot hu
    omannut, et se on käynyt siellä sun poissa ollessasi...ja jos asia EI ratkea, tai se väittää, et ei siellä ole käyty, sit ota yhteyttä poliisiin, ja sano heille asiasi. Vie oi-
    keuteen asia, jos suinkin mahdollista, eiköhän sitten sen vuokraisännän/-emän-
    nän hymy hyydy..........
    Olen maksanut itse vuokrani ajallaan, jos ne vuokrakuitit on tuleet säädylliseen aikaan, eli ei paria päivää ennen, kuin se eka päivä umpeutuu......et ne ehtii alle
    kirjoittaa ja laittaa tilinumeronsa alle ja postiin, sehän vie n. 4 arkipäivää......ettei mun tarvitse lähteä keskellä yötä melkein viemään se kirje postiin.......et se ehtis
    aamun lajitteluun......
  3. moi
    Mulla sama juttu, vaikka olenkin jo aikuinen. Oma kummitätini luopasi lähettää mulle syntymäpäiväkortin täytettyäni 30-v. Nyt, 6 vuotta myöhemmin, ei mitään !
    Yksi pieni virhe itseltä ja se on siinä. Tämänhetkistä osoitettakaan en tiedä, en-
    kä kysy äidiltä sitä, se on sen seuraava pikkusisko, äidillä on 3 muuta pikkusis-
    kosta, joista keskimmäinen on sen veli. (Poliisi Pentti Saira, jos jotakin sattuu kii-
    nnostamaan.........) Äidillä on siis 4 pikkusiskosta...........
    Omat kummit on eronneet taas........tulee mieleen ihan Matin ja Mervin liitto, ilma
    n pahoinpitelyjä, mut se oli yhdessä, ero, yhdessä, ero.........nyt ero on lopullinen,
    kummisedällä on toinen nainen.......ja kummitätini sekos vissiin niin siitä erosta,
    et meni ryyppäämään, vaikka se on sairas muutenkin......kas kun se on vielä elo
    ssa..........se asuu Turussa, tän hetken tietojen mukaan, ja me asutaan Oulun lä-
    hellä. Viimeksi, kun kävin siellä, siitä on jotakin ainakin 4 vuotta, jolloin ne oli y-
    essä...... heillä on 2 aikuista lasta, joista nuorempi on naimisissa ja yhden tytön
    äiti.....vanhemmasta ei oo tietoa.....niitä ketään ei ollut kutsuttu edes mun serkun
    häihin vähän yli vuosi sitten.....ei ne äidit taida olla kovin puheväleissäkään e-
    nää........ties mitä vanhoja riitoja niillä on ollut, eikä niitä voi kumpikaan antaa an-
    teeksi.....vaikka asuvat melko lähellä toisiaan.......se mun kummitäti lähetti tosin
    tekstiviestin muutama vuosi sitten Naistenpäivänä, vastasin takas, mut mitään va
    stausta ei oo takas kuulunut........en uskalla soittaa sille, kun mä tiedän, et se voi olla yhtenä päivänä iloinen ja kunnollinen ihminen, mut seuraavana päivänä ta-
    as joku sekopää........
    Itse olen yhden isonsiskoni pojista kummi, ja olen hänestä kovin ylpeä. Hän on
    kohta 9-v Lauri ja hänellä on 2 muuta nuorempaa veljeä. Se on ainoa, joka on
    nyt koulussa, seuraava pikkuveli menee ehkä kouluun ens syksynä, kun se täyt-
    tää 7-v vasta n. kk ennen joulua......jos se nyt pärjää siellä, kun se ei oo normaali
    lapsi......
    Miten se nyt sinne on voinut laittaa tietojaan....? et kaikki voi lukee ne sieltä...mä
    en oo Facebookissa, mut ajattelin joskus sinnekin tunkee itteni....kun kaikki maa-
    ilman ohjelmat on siellä nykyään......
    mutta olisitte sitten sopineet tapaavanne siellä, jos se onnistuisi joskus, edes het
    ken......tai laita sitten joku salapoliisi töihin, seuraan sitä ja muuta.....
    Sun pitää vain kertoa lapsellesi totuus. Vai voiko sen kummiuden vaihtaa joten-
    kin.....?
    Mä en vain ymmärrä omaa kummitätiäni. Sellainen "sekopää" kaipaa kipeesti hoitoa !
    Jaksamista kummallekin sinne, missä olettekin.
    Mut toi kuulostaa tutulta toi lupaaminen.........ja muu.....
  4. jep
    Ei niitä sitten kyllä kukaan muukaan tee, jos ei itse tee mitään....... asun vuokralla
    yhes tympees paikas, mut ei oo muutakaan paikkaa mulle......sit viedään toisten
    omaisuutta syyttä suotta...........maksamatta siitä asukkaalle senttiäkään, vaan toi
    set joutuu maksaan heidän VARASTELUSTAAN !! pitääkö sitä hankkia kunnon lukot yhteen oveen varastoon 3-4 joka osalle, ettei sitä ovee saa auki kukaan muu, kuin ASUKAS itse ? ellei ne sitten hajoita koko ovee.........ja vielä se on ul-
    ko-varasto, jossa saa säilyttää kuulemma vain jotakin ulkovarusteita, ei muuta, mut eihän lähes kellään ole niitä ollenkaan siellä asuvista ! ja nyt ne hullut vielä
    kiristää entisestään säädöksiään........jotka ovat muutenkin ihan lainvastaisia !
    En kuulu siihen ns. ryhmään, joka "päättää" asukkaiden asioista, sehän maksaa
    ja ei oo aikaa muutenkaan, ja vaikka olisinkin jäsen, ei mun mielipidettä kuunnel
    la KOSKAAN. Sen tiedän jo entuudestaan. Eli tuhlaisin vain aikaa ! Ei kukaan ta-
    loyhtiöstä SAA VIEDÄ KENENKÄÄN ASUKKAAN OMAISUUTTA MINNEKÄÄN SAATI SITTEN TUHOTA KAIKEN TARPEELLISENKIN ! sinne meni mm. yks takki
    , jota en oo käyttänyt aikoihin, ja muuta tavaraa MUN OMAA ! sinne pitää hankki
    a itse ja laski heille, joku ovivahti, et jos jonkun ovi aukaistaan, se alkaa metelöi-
    mään, eikä sitä saa pois siitä, eikä pois päältä, muuten kuin tietämällä sen tunnu
    sluvun.......jonka vain se asukas tietää, sitä koodia EI SAA ANTAA KELLEKÄÄN !
    Jos aiemmassa sopimuksessa ei lue niin, niin silloin.......silloin pitää tehdä uusi
    sopimus, jos siihen on tehty uudistuksia....ja niistä on ilmoitettava etukäteen !
  5. moi
    mullakin on hammaslääkäripelko ! pitäisi mennä sinne, kun mulla on 2 reikää,
    mut en uskalla ! tulee muistoja lapsuudesta samasta aiheesta......ja nyt on se
    joku makeelta kuulostava laserhoito...............hinnalaa ei niin väliä, mut missä
    niitä suoritetaan.......? sen pitäisi olla lähellä Oulua.....
    Mulle on tehty juurihoito. Se kävi näin ilman puudutusta: mene sellaiselle ham-
    maslääkärille, jolla on käytössään ilokaasuhoito, vaikka se maskaain, mutta se on vaivan arvoinen ! ja voi sanoa, et ei mielellään saa puuduttaa, ei siinä pitäisi
    olla mitään ongelmaa.......voi sen tehdä ilmankin ! jos kestää sen pienen kivun....
    ja nyt voin hyvin, jos ei olisi noita inhottavia reikiä ! ja toi juurihoito tehtiin mulle
    erissä, eli sen saa myöskin niin tehtynä, jos on varaa ja aikaa ja kärsivällisyyttä...
  6. hei
    Et ole ollenkaan. Noista pitäisi jo antaa kotiarestia ! lukitse omaan huoneesee
    nsa, niin eiköhän ala oppia tai sitten ikkunattomaan huoneeseen vähäksi aikaa, kyllä siinä tunteet viilenee.......ei liian raakaa, mutta ei liian lepsukaan saa vanhemmat olla yhtäkään lastaan kohtaan, iästä yms riippumatta. Itse olin ton ikäisenä kiltti nuori, katselin mieluummin TV:tä kuin hortoilisin ties missä ties mitä tekemässä ties kenen kanssa......ja vaikka nykyään ei kesäisin tule juuri mitään kunnollista, on sentään DVD:t ja netti keksitty......ja nuori voi siivo-
    ta oman huoneensa tai vessan yms.....muuten hyviä hermoja sulle sinne ! Älä lannistu ! laita nuori ojennukseen ! jos hän tekee jotakin hyvin, ansaitsee hän myös vähän vapaatakin ! ja älä ainaskaan päästä alaikäistä lastasi/nuortasi (K15) ilman asianmukaista valvontaa minnekään !
    Joo, vanha vitsi, mäkin käytin aikoinaan samaa värssyä, mutta en saanut sitä tai tätä. Ei se tehoa enää kehenkään. Mut jos hemmottelee lastaan liian paljon
    , ei sekään ole hyväksi......ja jos huudat lapsellesi, aikuisena hän tuskin kertoo
    sulle mitään.....koska hän pelkää, että sä huudat taas turhasta......itse jouduin kärsimään usein väkivaltaisesta äidistä, se jopa otti mua tukasta kiinni kerran..
    juma, sattuu vieläkin........juuri siks mä en sille enää kerro MITÄÄN. Ja mun iso
    -sisko se vain sai olla omissa oloissaan, ei samat säännöt koskeneet ikinä sitä
    . Mä en ikinä muista edes äidin tai isän suuttuneen sille mistään koskaan. Mut
    mulle kyllä useinkin......nyt aikuisena sama homma jatkuu, toi huutaminen, vä-
    hintään joka viikko, ties mistä se on saanut tietoonsa mokomia valheita ! se ei usko omaa tytärtään.....jos ne ei oo isän kanssa pois kotoaan.....