Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. hei
    Mäkin asun vuokralla, ja käyn "töissä". Kaikki siellä asuu vuokralla, ei kellään oo varaa ostaa koko sitä pientä asuntoa, jonka kk-maksu on alle 500 euroa. Sekin on jo aivan liikaa ! verrattuna siihen pieneen kokoon.......siihen kk-mak-
    suun tuntuu tulevan joka vuosi n. 100 euroa lisää.......olisi parempi, että se hin-
    ta pysyisi aina samana vudesta toiseen. Ja että se alenisi jo !
    Ei kaikki vuokralla asuvat ole tuollaisia, tosin töissä yksi hullu ukko ON uhan-
    nut ostaa pyssyn ja ampua meidät muut.....syyttä suotta, ja vieläpä kahdesti....
    ei se ole niin tehnyt, toistaiseksi. Mutta se onkin HULLU ! Siitä voi odottaa mel-
    kein mitä vain ! jos se vielä uhkaa noin, ne ilmoittaa poliisille, vaikka niiden o-
    lis pitänyt tehdä se JO ! se uhkaa toisten HENKEÄ. Ja on aina huutamassa sie
    llä, jos joku, mitä se "tekee" siellä, ei oo niiden ohjaajien mieleen tehty. Mulle-
    kin on niin sanottu.....mä kohta kysyn, että kumpi tätä tekee, sinä vai minä ? tai
    tee sitten itse, jos kerran luulet osavasi paremmin tehdä tämän.
    Ja ketään EI SAA SYRJIÄ ! asukoot vuokralla tai ei. SE ON LAITONTA ! kaikil-
    le KUULUU sama työ, jos hakija asuu vuokralla ! Ja sitä ei saa ainakaan sitten
    SYRJIÄ sen takia. Tarkista sen tiedot, onks se ollut vankilassa yms ja mistä..... vaikka heitäkään ei saisi syrjiä.......mut jos on ollut toistamiseen samasta tai muusta syystä vankilassa.......sellaiseen hulluun ei voi enää luottaa. Ei niistä ikinä tiedä, ne voi haastaa riitaa ja syyttää toista esim. varkaudesta, jonka ne on itse tehneet......tuttua on mulle, mua syytettiin PIPO-varkaudesta kolmisen vuotta sitten entisessä työpaikassani, olin ollut siellä yli 8-v silloin, kauimmin, kuin kukaan MUU ! ja väki siellä vaihtui liian usein.......menin välillä nimien kanssa sekaisin.......ja sit se yks hullu akka se "pääpomo" vihas mua niin, että se keksi tällaisen suunnitelman sen huvinsa kannsa, että lavastetaanpas toi syylliseksi ja te muut kiellätte kaiken, ja joku laittaa sen kassiin ton pipon...... ja sit se saa 2 viikkoa armonaikaa, ja sitten yllätys: POTKUT !!!!! niistä EI ollut pu-
    huttu MITÄÄN aiemmin.
    Ei siihen nyt ole mitään pakottavaa syytä, kaikki tietää näiden Suomen talojen kalliit hinnat ! Ei kaikki täällä ole mitään miljonäärejä ! Pienetkin maksaa liikaa
    ja harvalla on varaa asua edes niissä.........saan toki asumistukee, siinä ei oo mitään sen kummempaa. Olen asunut tuolla jo yli 12,5 vuotta. Vuokralla aina.
    Ja miten niin edelleen vuokralla ? Ei siinä ole MITÄÄN ihmeellistä, kuten jo sa
    noin. Okei ?
  2. työpaikassani, silloinen "pomo" ja sen hovi vihas mua syyttä, ja ne kaikki syytti mua yhen hullun pikku pi-
    pon varastamisesta, vaikka se itte se hullu oli laittanut sen piponsa mun kassiini ! todiste: sen laukkua EI tutkittu ollenkaan, ja se näytti niiiiiiiin syylliseltä heti alusta lähtien. Mä nyt en toisten pipoja varastele,
    ostan mieluummin itse sen, joka miellyttää ! ja sen pipossa luki vielä hävytön teksti: pirun päivänsäde. Ku
    ka nyt SELLAISTA tekstiä haluaa ? en mä ainaskaan. Sellaiset pipot pitää heti hävittää ! ja ne muut akat sie
    llä oli kans niiiiin sen hullun "pomon" pauloissa, et ne heti oli samaa mieltä sen kanssa tosta asiasta. Kun
    tulin syömästä, niin huomasin heti, että mun laukkuani oli siirretty, ihan pikkiriikkisen, mutta täysin huo-
    mattavasti. Katsoin sinne, ja mitä näinkään ? sen hullun pipon ! mun olis ehkä pitänyt sanoa siitä heti sille
    pomon kapatille, mutta en oikein ehtinyt....... se ja sen hovi piti mua automaattisesti syyllisenä ! nyt se hullu akka on jo poissa sieltä, seillä vaihtuu se "pomo" tasan 2:n vuoden välein. Ja tää hullu ex-pomo oli jostakin Iistä kotoisin.....ei asunut lähimaillakaan......ja siellä alhaalla oli kans yks hullu muija mäkättämäs-
    sä joka asiasta....se väitti, et se oli puolustanut mua siinä asiassa, mutta se hullu VALEHTELI !!!! en mä kuu
    ro tai tyhmä sentään ole. Ne teki mulle läksiäislahjaksi kauhean pienen jonkun ihmeen käsipuuhkeen. Se
    oli musta, eli ne vihas mua ! mähän olin ollut siellä töissä paljon kauemmin kuin yksikään niistä muista !
    7-8 vuotta. Se poruukka vaihtui turhan nopeesti, ja lähes kaikki tieto ei tullut mulle perille juuri koskaan.
    Liian myöhään yks tuli, vaikka siitä olisi pitänyt sanoa jo viimeistään edellisenä päivänä kun olin töissä. Pa-
    laverit, niitä ei ollut nimeksikään kuin muutaman hassun kerran. Nykyisessä työpaikassa on joka pe viikko-
    palaveri. En pidä siitäkään paikasta olenkaan. Olen alipalkattu ja usein ylityöllistetty JA unohdettu, mä ku
    n oon ainoa teen juoja, ja kun suurin osa poruukasta menee jonnekin muualle pariksikin tunniksi, niin heti mut unohdetaan......
  3. Hyvää Juhannusta kaikille ! Varsinkin ILMAN ALKOHOLIA oleville ! Myös sinne.
    Tuohan kuulostaisi hyvältä.....mä en mee meidän mökille enää ennen kuin sinne saareen laitetaan sähköt
    ja siellä on toimiva TV. Se on ollut aikoinaan joskus yli 200 v. sitten joku kartano, mutta se on päässyt pa-
    hasti rapsitumaan...... ja nyt sillä on tehty jotakin ihmeen remonttia vuosia......mullakaan ei oo paljon ra-
    haa käytössä, vaikka olisi tarvetta.......mulla on työpaikka, mutta ne maksaa liian vähän.......VAIN 50 euroo
    /kk. Eihän sillä kukaan elä......ja se työmäärä........siellä saa ihan raataa päivästä toiseen......mutta vain ma-to mulla on töitä ja pe aamulla on viikkopalaveri. Ja sit kun lähes jokaisen pitää siivota siellä, esim. sie
    llä on 2 vessaa, tiskikone pitää täyttää ja tyhjentää......imurointi ja lattioiden luuttuaminen......ja kun mä
    oon ainoa, joka imuroi JA luuttuaa lattiat KUNNOLLA joka nurkan. Muut hölmöt tekee vain osan.....vain ves
    sat ja sauna jätetään imuroimatta JA luuttuamatta, vaikka olis niissäkin tarpeen se tehdä edes kerran vii-
    kossa.....
    oho nyt mentiin aiheesta pois........sorry.....
    Nyt lopetan. Heippa ja hyvää ALKOHOLITONTA JUHANNUSTA !
  4. hei
    Mulla on sama ongelma ! yks mua vanhempi uko töissä on aina niiiin olevinaan, sen ei mukamas tarvi tehdä
    mitään töitä siellä ! se vaan huutaa ja uhkailee ja kiroilee. Tosin uhkailu on loppunut.......seuraavasta ne
    ilmoittaa poliisille. Se on saanut hullun paperit, se käyttää ilmeisesti jotakin ihmeen rauhoittavia, mutta ei ne näytä auttavan ! sama homma jatkuu. Ne ohjaajat ei voi asialle mitään, eikä ne voi heittää sitä pois-
    kaan. Ne lellii sitä jollakin tavalla. Mutta potkut se huutaja on ansainnut jo ajat sitten ! jos mä olisin siel-
    lä töissä ohjaajana, mä olisin jo ajat sitten heittänyt sen huutajan ulos. Mua ÄRSYTTÄÄ sen asenne ! Sellai
    nen tyhmä MÄKÄTTI. Se alkaa huutaan ihan lapsellisen pienistäkin asioista, ja se on tosiaan uhkaillut mei-
    tä kaikkia muitakin ! Se on uhannut että se ostaa jostakin aseen ja ampuu jonkun sieltä...... siellä kun on
    vain naisia ne kaikki ohjaajat, ei miehiä mailla halmeilla. Ja niitä ei oo kuin muutama.....vaikka pitäisi olla
    kaikille oma ohjaaja, että homma sujuisi helpommin ! ties mitä huumausaineita ne yhelle naiselle siellä
    ruiskun avulla laittavat.......se kun tuppaa huutaan ja mesoomaan kunnolla usein.....harvoin on päiviä, jol-
    loin se on ollut kunnolla koko päivän. Se järjestää kunnon kohtauksen....sit se joutuu ulos yleensä. Sinne huutamaan.... pitäisiköhän mun tehdä ilmoitus jonnekin työsuojaan ? että sieltä tulisi joku tarkistaan niide
    n ohjaajien ammatin oikeaksi, ei mitään vale-hommia..... ja tarkistaan miten ne reagoi jos joku siellä alkaa
    huutaan tai järjestään kohtauksia.....tulis takuulla paljon huomautuksia ! kaikille. Tai mitä lie hoitajia ne on, ei oo kovin selvillä hommat siellä.....hullujen huoneelta se kuulostaa....ja sitä se on !! kumma kun ku-
    kaan niistä ei oo keksinyt karata.................