Aviomieheni meni naimisiin

toisen akan kansa

"Yhdysvaltalainen Lynda France sai unelmiensa prinsessahäät Italiassa vuonna 2005. John France oli hänen prinssinsä, kun pariskunta asteli avioliiton satamaan Amalfissa".

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2232395

Myöhemmin nainen yllätti miehensä hotellista toisen naisen kanssa. Lynda France etsi vieraan naisen Facebook-sivun käsiinsä. Seurasi hänen elämänsä sokki: naisen sivulla oli kuvia hänen aviomiehensä Johnin ja vieraan naisen häistä, jotka oli järjestetty Disneylandissa.

- Se sattui. Sokki, epäusko, kiistäminen, Lynda France kuvaili tunteitaan.

36

8865

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussuf (se sama)

Tuoreelle hääparille!

• Jussuf (se sama)

Mielestäni moniavioisuus on uusi rikastava kokemus. Itse olen naimisissa kolmen miehen ja yhden vuohen kanssa.

• big-happy life hmm.

ennoo kertonut mun kummallekkaan vaimolle, että olen myös aviksessa suomessa ja thailandis. miksi pahoittaa kummankaan mieltä. suomessa menin avikseesn 12 vuotta sitten ja thaimaassa 2007 talvi aimon kaa oon nooin 8 kk. ihanassa talossamme Rayonissa ja suomi vainon kaa suomen suvet.. toimii hyvin ja kiima himo säilyy. kun hieman vaihtelua.. -rakkaus- sana on myyntitykkien keksimää soopaa,, vasta 1700 luvulla porvarit toivat suomeen tämän -rakastaa- termin.. ps. milloinkohan se lähtee tapeettomana pois..?

• Ahmed Iloiinen

vaimo joka vuodenaika. Yksi kesävaimo olla Suomi, syksy-, talvi- ja kevätvaimo olla Saudi-Arabia. Elämä olla hauska näin. Minulla ei puutu mitä.

• -kelpaa naisillekin

varmaan toisinkin päin. Ihan totta.

Mulla on ollut 2 miestä yhtä aikaa. Ja haluaisin jopa että olisi 3!
        Eipähän tulisi tylsää ja ei varsinkaan nalkutettua turhista jutuista kun oisi vaihtelua. Tosin salassa pitäminen oisi pikkasen hankalaa. 1 kotona ja 2 rakastajaa. Vau !!

Ja se yksi sitten ulkomailta.

Tosin ongelmia voi tulla jos jää kiinni...

• -kelpaa naisillekin kirjoitti:

Eipähän tulisi tylsää ja ei varsinkaan nalkutettua turhista jutuista kun oisi vaihtelua. Tosin salassa pitäminen oisi pikkasen hankalaa. 1 kotona ja 2 rakastajaa. Vau !!

olla kiinnostunut kakkostai kolmospaikasta

• itseruoskintaa
        Ahmed Iloiinen kirjoitti:

vaimo joka vuodenaika. Yksi kesävaimo olla Suomi, syksy-, talvi- ja kevätvaimo olla Saudi-Arabia. Elämä olla hauska näin. Minulla ei puutu mitä.

Oletko sinä suvaitsevainen vaiko tupauuno? Tuollainen ei ole tervettä. Mitä sinä pyrit saavuttamaan toiminnallasi? Tietäväkö kaverisi ja sukulaisesi sinun ihailevan ja imitoivan valkoisia naisia nussivia ählämejä?

• au

Kulostaa siltä , että haluat hengailla monien kanssa..Asia ok.Kerro se myös kaikille.Ei sun tartte olla vain yhden kanssa ..rakkautta on kaikkialla..Lopeta ajattelu ja elä niin kuin haluat, loukkaamatta toisia.

• Ahmed Iloiinen kirjoitti:

jaa väitiä et ei puutu mitään ??!
        kakkapuhetta. NIMITTÄIN OIKEINKIRJOITUSTAITOSI ON IIIIIIIIIIISO MIINUS !!! et taida ymmärtää tätäkään, enkä
        ees välitä pahemmin, mut mee takas kouluun opetteleen SUOMEN KIELTÄ et osaat kirjoittaa JA YMMÄRRÄT
        tätä OIKEIN !

• ArvaajaII
        MissFinland76 kirjoitti:

kakkapuhetta. NIMITTÄIN OIKEINKIRJOITUSTAITOSI ON IIIIIIIIIIISO MIINUS !!! et taida ymmärtää tätäkään, enkä
        ees välitä pahemmin, mut mee takas kouluun opetteleen SUOMEN KIELTÄ et osaat kirjoittaa JA YMMÄRRÄT
        tätä OIKEIN !

...koettaa parjata toisen kirjoitustaitoa olisi suotavaa että oma ulosanti olisi edes ala-asteikäisen tasolla.

• piupeli
        -kelpaa naisillekin kirjoitti:

Vaikeeta on, kun täytyy anttaa toiselle ja kolmalnelle samana päivänä. Joutuu miettimään onko jotain liikaa, vaiko liian paljon , ehkä sittenkin vain liian kookasta. Olen tullut kuitenkin siihen tulokseen, pieni on reikä piian persiissä, ei siitä riitä kaikille, kahdelle korkeintaan.

• ahmed illoinen
        itseruoskintaa kirjoitti:

Oletko sinä suvaitsevainen vaiko tupauuno? Tuollainen ei ole tervettä. Mitä sinä pyrit saavuttamaan toiminnallasi? Tietäväkö kaverisi ja sukulaisesi sinun ihailevan ja imitoivan valkoisia naisia nussivia ählämejä?

misi sina haukku minu kosa mina olla ei mikkaa ählämi mina ole ahmed ja ole mina tossi illonen mies.Olekko sine kattellinne vai misi sinna haukku muitta. Etssi sinna ellamma ja nautti kanssa ihanista naissista kene kansa pitta hauskka. Elamastta pitta ossata nautti.

• ahmed illoinneen
        MissFinland76 kirjoitti:

tätä OIKEIN !

sina minule huutta koitta itte kirjota jotaki arabiaksi nii sitte me olla tassoissa jos oosata sine kirjota ysi sana etes. Ai sine ei osate kosa sine ola tyehma niiku niityla oleva lehhma. Jos sine oikesti ole missi mine voin sinut kylla haarremmiin ottaa. Tule vain mutta ainoastaan jos sine olet kaanis nainnen.

• voi sua hölmö blondi
        MissFinland76 kirjoitti:

tätä OIKEIN !

Eihän toi Ahmed ole mikään arabi vaan supisuomalainen ja katsos "vitsinä" kirjoittelee...Ahmedin kieliasuvirheet eivät ole sellaisia, mitä maahanmuuttaja tekee vaan suomalaisen huonoa simulaatiota.

• ₱ΩⱤ№₳

No jos mennään ruohonjuuritasolla ja katsotaan ihmistä luonnon näkökulmasta niin ihminen on polygaminen eläin. Sitten taas jos katsotaan enemmän sivistyneemmästä näkökulmasta niin kyllähän se on väärin ainakin sen toisen puolison näkökulmasta jos mies/nainen on "jakanut sydämensä" useamman yksilön kanssa.

Se on sitten vain kyse siitä että seuraako mieluummin vaistoaan vai ns. sydäntään.

• kukkii.............

Mistäköhän se sitten johtuu, että nämä viettiensä seuraajat haikailevat aina sydäntensä seuraajien perään? Miksi moniavioiset eivät avioidu keskenään? Siinähän saisi kumpikin juosta vipeltää naimassa vaikka koko korttelin mitalta. En minä ainakaan ole tuomitsemassa käytöstä, jokainen tehköön kuten haluaa, kunhan pysyvät minun tontiltani poissa. Vähän epäilen vain, että niin kuin se kiima on ihmisen seuralainen niin on myös mustasukkaisuus.

• kaikkee saa tutkii??

Moniavioinen kärsii ihmisen omistushalusta. Se onnistuu jos pystyy pitämään suhteet salassa mutta muuten ahne ihminen ei siihen ole kykenevä. Tämä moniavioisuus kysymys on ajateltava ääri kommunismina joka kaatuu ihmisen omistus haluun.

• wooman

kyllä meikäläisellä on ainakin täysityö tuon yhden muijan kanssa.auta-armias vielä toisen tyrkkais.hengenlähtö lähellä!
      ehkä pitäis kattoo peiliin!

• cakb

Hyvästä miehestä riittää useammallekin naiselle. Se on ihan normaalia mm. islamilaisessa kulttuurissa. Ei tässäkään ongelma ollut miehen tekoset vaan se, että Facebookissa oli sitä ja tätä. Facebook pitäis kieltää.

• Kanna minut metsään

Jollakin on monta miestä..aviomies, rakastaja ja toinen ja joka väriä. Tai vaimoa, tyttöystävää, panopuuta salarakasta. Älyllinen taso asiois liikunee samoilla tasoilla.

• elä ja anna elää..
        Kanna minut metsään kirjoitti:

Jollakin on monta miestä..aviomies, rakastaja ja toinen ja joka väriä. Tai vaimoa, tyttöystävää, panopuuta salarakasta. Älyllinen taso asiois liikunee samoilla tasoilla.

lisäänyvän, kun jyystät sitä paksuperseistä berttaasi peräkamarissa, ja unohdat, miten hauskaa ihmisellä voi olla, jos uskaltaa luopua esm. siitä haju-pillusta, ja osaa lähteä maailmalle avoimin mielin.. ps. luulen, että sun -älykkyys on pelkoa ja about olet invaliidi, ja pelkäät, ttä se haju-bertta on aikoo älyllinen pelastus,, uhu..uhu..

• trudilullaa

HAIST ITE! Tunge ne rahat p:::seeseesi, ameeba! Kauhea kusetusyritys, eipä taida onnistua.

• viruslinkkejä!

• :)

Onnittelut

• ...

Ei mikään niin komea mies, voisi olla jopa kiitollinen kun pääsee eroon petturista.

• Seksiä piisaa

Minä olen 6 naisen kanssa aviossa ja kaikki elättää minua !

• zxzc

Kun aviopuoliso menee puolisonsa eläessä toisen kanssa avioliittoon, hän tekee aviorikoksen. Jos joku menee naimisiin sellaisen kanssa, joka on hyljätty, vaikkakin syyttömästi, he tekevät molemmat aviorikoksen. Siitä ei seuraa siunausta heille eikä jälkeläisilleen se on valitettavasti nähty niin usein.

Aviolitto vertauskuva Jumalan liitosta ihmisen kanssa tai päinvastoin ja kuolema vasta erottaa aviopuolisot, niin että leski on vapaa menemään naimisiin halutessaan. Näin on Raamatussa ja sen avoperustaisissa yhteiskunnissa. Suomi ja Suomen seurakunnat ovat tästä livenneet. Messiaaniset kristityt kunnioittavat vielä tässä asiassa Raamatun sanaa.

• se siitä vapaudesta
        zxzc kirjoitti:

Kun aviopuoliso menee puolisonsa eläessä toisen kanssa avioliittoon, hän tekee aviorikoksen. Jos joku menee naimisiin sellaisen kanssa, joka on hyljätty, vaikkakin syyttömästi, he tekevät molemmat aviorikoksen. Siitä ei seuraa siunausta heille eikä jälkeläisilleen se on valitettavasti nähty niin usein.

Aviolitto vertauskuva Jumalan liitosta ihmisen kanssa tai päinvastoin ja kuolema vasta erottaa aviopuolisot, niin että leski on vapaa menemään naimisiin halutessaan. Näin on Raamatussa ja sen avoperustaisissa yhteiskunnissa. Suomi ja Suomen seurakunnat ovat tästä livenneet. Messiaaniset kristityt kunnioittavat vielä tässä asiassa Raamatun sanaa.

onneksi se rajoittuu vain noihin uskonnollisiin lahkoihin.

Ikävä piirre niissä on se, että jos erehdyksissään menee naimisiin uskonnollisen "kaavun omaavan" väkivaltaisen psykopaatin kanssa (moni on, tiedän), ei saa erota, vaikka raamattu kieltää väkivallan (sekä henkisen että fyysisen) käytön, niin silti näissä lahkoissa ongelmiin ei puututa eikä niistä oikeastaan edes välitetä. Sama vaikka puoliso kohtelee niin että on sen seurauksena ihan valmista pöpiläkamaa!
        Ja jos sitten eroaa itsensä ja lastensa turvallisuuden vuoksi, niin on tehnyt peruuttamattoman synnin, sekä menettänyt ihmisarvonsa kyseiseltä taholta. Väkivaltainen puoliso taas sitä ei ole menettänyt, pikemminkin saa säälipisteitä.

Niissä olosuhteissa lahkojen mukaan on kyseessä vain koettelemus. Se, että lahkot väittävät uskonnollisuuden antavan ihmisille onnea, on silkkaa valetta.

Lisäksi näissä lahkoissa on sattunut jopa sitäkin, että ulkopuolinen aukroriteettia omaava henkilö määrää jotkut ihmiset naimisiin keskenään mukamas Jumalan käskynä.

• aviomieskö?

Minun vaimo ei ole kenenkään kanssa naimisissa.

• ootte humppaveikkoja

on tuotu suomeen 1700 luvulla porvaris piireihin, ja paljon myöhemmin kansan pariin lässy lässy homaa, ympäri mailmaa sellaiset -avis liitot- perustuu tänäpäivänäkin teemaan

• pörvääää

Moniavioisuus on kuin karamellipussi. Syöt yhden, tekee mieli lisää. Syöt toisen, haluat lisää. Syöt aivan vitusti ja vielä menee. Lopulta tulee raja kun massua pussit täyttyy ja ei tee mieli enään. Paskannat ne ulos tarkoittaen avioeroa.

• Esa-nahka

"pussit täyttyy" En nyt sanoisi, että pussit täyttyy, ennemminkin pussit tyhjenee jos vaimoja on monta niin voi paineitakin päästellä useammin.

• Harikkamairi

Kaikki on naimisissa jonkun kanssa tässä maailmassa lopulta. Ei haittaa. Se on sama missä pesässä tai hirressä sitä kiikkuu.

• Mohamed Aziz

Minula vaimo Somalia: 4 poika . joitaki tytto
      Minula vaimo Paris: 2 poika, tutto
      Minula vaimo suomi: se huora, mutta mina saa soumipassi, yks tytto
      Minula vaimo espo: se huora, se ei saa poika ei tutto.

Nain opetta Muhammed. Allahi profetta
      Allahu Akbar

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe