Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. On+toi+ihan+normaalia.+Ja+ole+nnellinen,+et+oma+äitis+välittää+susta,+kun+mä+oon+nähny+kaupungilla+ja+muuallakin+lapsia+ja+nuoria,+joiden+vanhemmat+ilmeisesti+ei+välitä+jälkikasvustaan+yhtään,+kun+ne+antaa+niiden+törttöillä+ulkona+ja+muuta+roskaa,+eivätkä+vahdi+heitä+yhtään.+Ja+ne+lapset+ja+nuoret+eivät+välitä+mistään,+vaan+riehuvat+ja+kiusaavat+muita.....se+on+sitä+vapaata+kasvatusta+tollanen.+Kun+itse+ilin+ton+ikänen+(+nyt+olen+41-v),+olin+mieluummin+kotona+sisällä+katsomassa+tv:tä+yms,+enkä+ulkona+olemassa+häpeäksi+kenellekään.....nyt+isosiskollani+on+3+kouluikäistä+poikaa,+esikoinen+on+14-v,+seuraava+on+kuukauden+päästä+12-v+ja+viimeinen+on+10-v.+Keskimmäinen+on+vammainen.+Odottele+nyt+vain,+että+kasvat+aikuiseksi.+Sitten+voit+tehdä+mitä+haluat,+eikä+äitisi+voi+siihen+vaikuttaa.+Tollasesta+äidistä+voisi+olla+onnellinen+yks+jos+toinenkin+nuori.+Että+se+välittää+edes+vähän,+vaikkei+se+siltä+aina+tunnukaan.+Vanhempana+kiität+varmasti+äitiäsi+tästä.+Anna+olla+vain,+tapaat+varmasti+kavereitasi+koulussa+ihan+tarpeeksi,+ettei+niitä+tarvitse+nähdä+enää+kovin+koulun+jälkeen.+Kuka+sellaista+haluaa,+et+ne+kaverit+on+koko+ajan+vaatimassa+ties+mitä+ja+kaikkea.....?+En+mä+ainakaan+!+On+kivempi+olla+yksin+tai+perheen+kesken,+kun+ei+ole+koulua,+eikä+vanhemmat+oo+töissä.+Mites+on,+pelaatteko+te+perheen+keksken+koskaan+mitään+kiinnostavaa+?+Itse+tykkäsin+ton+ikäsenä+pelata+paljon+Afrikan+tähteä+ja+maijaa+(norm.+pelikortit).+Sit,+kun+tuli+myöhemmin+tietokoneet,+niin+silloin+tykkäsin+paljon+pelata+Nero+2000-peliä.+Se+oli+sellainen+ns.+tietokilpailupeli,+sai+valita+itse+aiheen+ja+sai+pealata+joko+tietokonetta+tai+kaveriaan+vastaan.+Se+oli+hauskaa+ja+opettavaista.+Ja+sitten+myöhemmin+tuli+se+joku+Hugo-peli,+tietokonepeli+kanssa,+ja+sitä+tykkäsin+pelata.+Nyt+olen+ryhtynyt+pelaamaan+papunet.fi-sivuston+pelejä,+ja+sieltä+muistipelin+valokuvilla+ja+12+paria.+Sitä+voi+pelata+yksinkin.+On+siellä+muitakin+pelejä.+Se+on+tosin+enimmäkseen+vammaisille+tarkoitettu+sivusto,+mutta+kyllä+siellä+saa+muutkin+käydä.+Kannattaa+kokeilla,+jos+on+netti+käytös+jossakin.+Ja+ne+kuvat+voi+itse+valita,+on+muitakin+vaihtoehtoja.+Mutta+valokuvat+on+selkeimpiä,+että+niistä+saa+kunnolla+selvän.
  2. Mikä+ihme+mahtaa+olla+toi+joku+MM:eri.....?+Mulla+on+tosi+huonot+välit+yhteen+ex-kaveriini,+joka+on+vieläkin+samassa+"työpaikassa",+kuin+mä.+Sen+prinsessamainen+käytös+on+niiiiin+noloa,+se+myöhästyy+joka+aamu+sieltä+(paitsi+to,+sillä,on+kotipäivä,+on+ees+yks+päivä+viikos+ilman+sitä+ja+sen+huutamista+!),+eikä+ne+ohjaajat+kukaan+puutu+siihen.+Ennätys+sillä+on+yli+tunti.+Selittelee+sit+prinsessa,+et+se+jäi+suustaan+mukamas+kii+jonkun+kapatin+kans.....valhetta+kaikki.+Se+vaan+valvoo+myöhään+ja+nukkuu+myöhään.+Aluksi,+kun+olimme+jonkinlaisia+kavereita,+se+ei+myöhästyny+kertaakaan.+Mun+mielestäni+tohon+on+puututtava+paremmin,+ei+saa+palkita+sitä+millään.+Sen+pitää+olla+siellä+poissaolonsa+ylitöissä+aina,+kun+se+on+myöhässä.+Ja+tehdä+kaikkien+puolesta+ne+syönnin+jälkeen+tehtävät+siivoukset+.+On+se+kumma,+kun+noi+ohjaajat+ei+ole+niin+jyrkkiä,+kun+niiden+pitäisi+olla.+Niiltä+puuttuu+oikea+koulutus.+Se+narsisti+on+kiusannu+mua+jo+yli+vuoden.+Syyttä.+Kerran+se+otti+väkisin+multa+imurin+pois,+kun+olin+imuroimassa,+ja+sit+oli+sen+vuoro,+niin+tappeluhan+siitä+tuli,+se+aloitti.+Ei+keneltäkään+saa+ottaa+mitään+kädestä+kesken+kaiken.+Sit+se+löi+ja+raapi+mua,+repi+jopa+vaatteet+(onneks+kangas+kesti).+Sit,+kun+sen+vuoro+oli,+niin+prinsessahan+ei+imuroinut+sittenkään,+vaikka+se+niin+vaatimalla+vaati+hetki+sitten.+Mun+mielestäni+se+on+täys+hullu+ja+sairas.+Ei+se+osaa+tehdä+mitään.+Laulu+on+pelkkää+ulinaa+ja+huutoa.....se+häiritsee+!+Kauhee+kailotus.+Korujakaan+se+ei+osaa+tehdä+oikein.+Eikä+mitään+muutakaan.+Ja+toistaa+joka+sanan,+sekös+on+noloa+!+Pitää+sanoo+sille+joskus,+et+se+kuultiin+jo+ekalla+kerralla,+älä+prinsessa+toista+joka+sanaa+!+Sit+sillä+on+joku+ihmeen+tekotukka,+sellanen+inhottava+pitkä+hevosen+hännästä+kuulemma+tehty+tekoponinhäntä.+Se+haisee+!+Sitäkin+se+hullu+räplää+koko+ajan,+ja+imee+poskiaan,+vaikka+sille+on+sanottu+sata+kertaa,+et+lopeta+se+!+Ja+aina+se+on+luvannu+lopettaa,+mut+prinsessa+jatkaa+vaan.+Mun+mielestäni+se+kuuluu+pakkohoitoon.+Prinsessan+isä+on+onneks+kuollu,+kun+sen+joku+sukulainen+on+sen+tappanu+joskus+ja+se+on+vankilassa,+jonne+toi+prinsessa+myös+kuuluu.+Ja+ne+ohjaajat+uskoo+kaiken+sen+valheen,+mitä+se+jupisee+niille.+Vain+mä+nään+sen+narsistin+läpi.+Se+ei+oo+koskaan+ollut+missään+hyvä+muuten,+kuin+myöhästelemisessä.+Kuria+toi+prinsessa+tarvitsee+kanssa.+Eli,+sun+ongelmat+on+pieniä+muhun+verrattuna.+Sit+sillä+on+nolo+tapa+vahdata+mua+lähes+koko+ajan.+Töllii+vaan,+eikä+tee+töitä,+joita+se+ei+edes+osaa.+Tyhmä+kun+on+!+Mä+olin+tehny+sille+synttärilahjan+sillin,+kun+olimme+kavereita,+eikä+se+oo+käyttäny+niistä+mitään+sen+jälkeen,+se+oli+korusetti,+itse+tekemäni.+Vissiin+viskannu+sen+roskiin+.+Musta+sellanen+tuntuu+ainakin+pahalta,+kun+tekee+jollekin+vihaamalleen+ihmiselle+lahjan,+eikä+se+viitsi+käyttää+mitään+niistä+kertaakaan.+Olisit+edes+voinut+katsoo,+et+mitä+ne+anto,+ja+jos+et+tykänny+siitä,+niin+sitten+olisit+saanu+heittää+sen+roskiin.+En+oo+vielä+kysyny,+et+mikset+käytä+sitä+korusettiä,+jonka+sulle+tein+lahjaks+?+Mä+haluun+sen+nyt+takas,+sitäkään+en+oo+sanonu+kellekään.+Pitäis+varmaan+sanoo.........ne+kaikki+siis...+Oma+syy,+jos+ei+käytä+sitä.+Mut+sehän+on+olevinaan+niin+prinsessaa,+että.....ei+sen+tarvitse+mukamas+tulla+töihin+ajoissa,+se+saa+mukamas+nukkua+pitkään+joka+aamu....+Ehei+!+Pitäisköhän+soittaa+poliisit+herättään+sen+joka+aamu+ajoissa+ja+hakeen+sen+töihin+ajoissa+?+Tai+se+poissaolovihko,+et+siihen+merkataan+poissaolot,+ja+ne+korvataan+työllä,+siivoamisella.+Se+vois+tepsii+siihen+prinsessaan.
  3. Se+johtuu+siitä,+ettei+tollanen+roskamusa+enää+kiinnosta+kunnon+yleisöä.+Kukaan+normaalijärkinen+ihminen+ei+kuuntele+tota+ulinaa+enää+nykyään,+on+parempaakin+musaa+olemassa,+onneksi+!+Vain+sellasii+hulluja+yms+sekopäitä+tyhmiä+ihmisiä+käy+kyttääs+tollasis+paikois+enää.+Ite+en+oo+ikinä+ollut+moisessa+roskasakissa,+enkä+ikinä+mee+!+Se+on+noloa+muutenkin.......ja+voi+se+johtua+myös+niiden+järjestäjistäkin,+millasii+sekopäitä+ne+ovat....mitä+järkee+sinne+on+mennä+sekoileen+muiden+hullujen+joukkoon+?+Ei+niin+mitään.+Vain+sairaat+menee+tollasiin+paikkoihin,+ku+niil+ei+oo+muutakaa+tekemist+täs+maailmas.+Onnee+vaan+hulluille,+jotka+siel+käy+enää.+Saatte+toki+käydä,+mut+kuulutte+hullujen+sakkiin+jokainen.
  4. Entäs+onko+päivätoiminta+töitä+?+Palkatonta,+joudun+raatamaan+siellä+hullujen+seassa+(tai+ainakin+osa+on)+joka+arkipäivä+kaikkea+roskaa,+joista+en+edes+tykkää+enkä+jaksa.+Nyt+on+tää+kk+lomaa,+onneksi.+On+ees+vähä+lomaa+sieltä+hullujen+huoneelta,+jonne+suurin+osa+niistä+mä+mukaan+luettuna+ei+kuulu.+Ei+ole+oikein,+että+on+olemassa+palkatonta+työtä,+varsinkn,+jos+tekee+tosissaan+töitä+saamatta+mitään.+Ja+ne+ohjaajat+saavat+palkkaa+työstään,+ei+se+ole+oikein.+Silloin+meidänkin+on+saatava+palkkaa.+Ainakin+ne,+jotka+sitä+oikeaa+työtä+tekevät.+On+siellä+muutama+hullu,+joka+ei+tee+mitään+järkevää+koko+päivänä,+yks+huutaa+pienemmästäkin+ärsykkeestä,+käsketään+olla+hiljaa,+jatkaa+vaan,+käsketään+lujempaa......yks+kyttää+mua,+imee+poskiaan,+syö+lyhyitä+likaisia+hiuksiaan....sekös+on+noloa.....ei+sitä+saisi+päästää+minnekään+ihmisten+ilmoille,+kun+se+ei+osaa+käyttäytyä+kunnolla.+Sellanen+nolo+läski+muija.+Leikkii+prinsessaa.+Tämä+on+siis+jotakin+laitonta+tällainen+palkaton+työ.+Vammaisten+ihmisten+hyväksi-käyttöä.+Mutta+ei+ne+ohjaajat+siitä+välitä,+ne+aivopesee+niitä+mm.+odottamalla+tienris+-teyksessä+autoja,+vaikka+siinä+on+suojatie+ja+jatke,+että+kävelijät+saa+aina+mennä+en-+sin,+ei+ne+siitä+välitä.....ja+ne+aivopesee+myös+niitä+menemällä+väärällä+puolella+tietä.+Noloa+!!+Se+on+tosiaan+orjan+työtä.+Siellä+ei+sallita+edes+pieniä+taukoja,+aina+pitää+tehdä+jotakin......ja+vielä+ne+siivoukset+lounaan+jälkeen......imurointia,+lattioiden+luut-+tuamista,+vessojen+pesua,+keittiötöitä.......se+on+laitonta,+kun+eivät+viitsi+palkata+mie-+luummin+sinne+siivoojia,+nehän+tekee+ne+paljon+paremmin.....ainakin+luuttuamisen,+imuroinnin+ja+vessojen+siivouksen.+Ja+sit+on+vielä+ne+ohjaajat+keksineet,+että+aina+syödessä+pitää+odottaa,+että+ne+kirotut+ohjaajat+syö+ensin+ja+on+lupa+lähteä,+sen+pitäi+-si+koskea+kaikkia,+mutta+ei.+Muutama+sekopää+lähtee+lupaa+kysymättä+pois,+eikä+ne+ohjaajat+siitä+tunnu+välittävän+yhtään.+Eikä+siis+palaa+takaisin+pöytään.+Täähän+alkaa+kuulostaa+jo+joltakin+laitoshommelilta,+vaikkei+se+sitä+ole.+Ja+ne+ohjaajat+vain+ovat+tämän+säännön+laatineet,+eivät+ole+kysyneet+meiltä+muilta,+mitä+mieltä+me+olemme+moisesta.+Niillä+ei+tunnu+olevan+järkeä+päässään+yhtään.+Mitähän+sahanjauhoa+ne+keksii+loman+jälkeen....?