Juntti mies treffeilllä.

junttijuntimpi

Kävin muutamien miesten kanssa treffeillä suomi 24 sivuston kautta. Juntein kokemus oli ehkä eräs mies. Tavattiin ensin niin ja näin katsastellen ja sovittiin sitten että mies tulee minun luokse "iltaa istumaan" No minä näppäränä ja keittiöihmisenä Leivon kahvileipiä ja tein suolaista piirakkaa ym. hyvää.
Kun mies sovittuun aikaan saapui oli hänellä kädessään yksi kappale euron läppäpitsoja ja sixpäkki olutta. Ei siinä kerennyt kun tervehtimään kun mies sanoi että hänellä on kauhea nälkä että saisko hän lautasen ja saisko hän lämmittää pitsan mikrosssa kun hän ei ole kerennyt koko päivänä mitään syömään.
Istuin siinä sitten hölmönä miehen vieressä keittiössä ja katselin kun hän näin treffien kunniaksi söi itsekseen euron läppä pitsaa.
En muuten sitten tarjoillut mitään hänelle koko iltana vaan söin seuraavava päivänä herkut itse :)
Mutta emme enää tavanneet ja nykyään minulla on fiksu ja ihana mies seuranani.

33

7811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siistimies47

Hehheh, paljonko oli ikää miehellä? Olishan siinä ollut aviomiesainesta.. :)
      Millainen oli treffisivulla ennen tapaamista ja miten pitkään viestittelitte?

• lbjojjo

Voi ei. Aikas petteri...

• Voivoiiiii

Nälkä yllättäny, ikä kiinnostaa minuakin :D

• junttijuntimpi

Olikohan ikä 44v ja taidetiin viestitellä kuukauden päivät ja soiteltiin, semmoiselta tavalliselta mieheltä tuntui niin ajattelin että voihan sitä kokeilla treffata joskus. Tavaomainen se profiilikin oli.
      Normaalia ja tavallista miestä olin etsimässäkin :)
      Jälkeenpäin vaan mukava muistella tätä seuranhakua kivisellä tiellä :)

• Markankone

Mielenkiintoista.. Zzzzzzzzzz

• junteimmanko-sait

Mitäs te ensimmäisillä treffeillä teitte, kun pyysit häntä luoksesi ?
      Aika erikoinen juttu, mäyräkoiran taluttajalta voi sellaista kyllä odottaa.
      Tarjosko sulle bissee ?
      Sillä oli varmaan menny rahat siiderivalaiden lounaisiin ja joutu nälissään vetää einespizzaa.

• Silikoonimummo

Eiköhän ne ekat treffit tehdä johonkin kahvilaan? Itse en heti kotiini kutsuis vaan joku julkinen paikka ,pääsee kätevästi pois,jos ei synkkaa.

• jhuytr

Nehän oli toiset treffit, ei ekat.

• SeSikamaisenJunttiJannu

Oh hoh aloitusta taas. Siis jos tuo nyt yleensäkin on lähellekään tosi niin sitten ei voi kuin nauraa. Siis tyyppi tulee euron pizzan ja sixpacin kanssa...ja meinaat todella että aikomies tulee syöneeksi tuollaisesta hieman kämmentä suuremmasta taikinalätsästä johon vähän eksynyt täytteitä päälle? Lähinnä tulee mieleen se että tyyppi halusi omalla omaperäisellä tavallaan testata reaktioitasi kun ei olekaan ovella "ruusupuskan ja konvehtirasian" kanssa Pepsodent-hymy huulillaan. Toisaalta ehkä halusi vain käydä "velvollisuudesta" sovituilla treffeillä ja saada homman alta pois, kun olitte jo ainakin tekstisi mukaan jo tavanneet niin ja näin pikaisesti katsastellen. Todennäköisesti häntä ei edes oikeasti kiinnostanut vakavampi juttu kanssasi, joten "junttikäytöksellä" pelasi itsensä ulos tilanteesta, joka kuitenkaan hänen laskelmien mukaan ei olisi johtanut haluttuun lopputulemaan. Jos olisitkin toiminut vaikka toisella tapaa kuin oletetusti, olisi homma voinut edetäkin....no mitäpä tuota miettimään.

Tämä on jännä asetelma vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen... kun nainen toimii laskelmoidusti ja varsin kylmästikin, etsien sitä "oikeaa", sanotaan että hän toimii valikoidusti ja fiksusti. Miehen toimiessa samoin, haukutaan häntä juntiksi, kusipääksi ja vaikka miksi......niin, niinhän se menee.

• kloiiu

Mä en näe tuossa mitään ihmeellistä, aivan varmasti mies voisi mennä muina miehinä naisen kotiin pizza ja kaljat mukana, itselleen vain. Juntti mikä juntti, onhan noita.

• Aika tarkka analyysi. Sanon näin, koska itse tod.näk. olisin päätynyt samaan päätelmään.

• Pettynytdeit

Pakko kyllä todeta, että tämä sama sääntö pääte myös naisten kohdalla. Olin trefffeillä yhden naisen kanssa suomi24, sivustolta ja tein virheen antaa numeroni. Noh tämä nainen alkoi sitten aina päiväs ja työaikoihin tekstailemaan minulle omia, heti tapaamisen jälkeen huom. Hän piti omaa monologi maratonia tekstiviesteillä. Sen jälkeen kuin olin tavannut toisen naisen, hän vain jatkoi. Sanoin että tämä kyllä tuntuu hieman ahdistavalta. En edelleen ymmärrä, miten hän työaikana ehti kirjoitella itsekskeen niii paljon Sanoin ei kiinnosta, mihin hän ehdotti seksisuhdetta. Myöhemmin hän myönsi että oli henkisesti tasapainoton. Mutta en voi kyllä tämän kokemuksen perusteella suositella

• Sinkkumies42

Oi voi, itse olisin kokkaillut naiselle mielelläni kelpo aterian vaikka lohta ja pottuja.

• Pettynyt.tref

Pakko kyllä todeta, että tämä sama sääntö pääte myös naisten kohdalla. Olin trefffeillä yhden naisen kanssa suomi24, sivustolta ja tein virheen antaa numeroni. Noh tämä nainen alkoi sitten aina päiväs ja työaikoihin tekstailemaan minulle omia, heti tapaamisen jälkeen huom. Hän piti omaa monologi maratonia tekstiviesteillä. Sen jälkeen kuin olin tavannut toisen naisen, hän vain jatkoi. Sanoin että tämä kyllä tuntuu hieman ahdistavalta. En edelleen ymmärrä, miten hän työaikana ehti kirjoitella itsekskeen niii paljon Sanoin ei kiinnosta, mihin hän ehdotti seksisuhdetta. Myöhemmin hän myönsi että oli henkisesti tasapainoton. Mutta en voi kyllä tämän kokemuksen perusteella suositella.

• Mulla oli sama ongelma erään miekkosen kohdalla ! Sillä mukamas oli sellanen liittymä, et piti lähetellä tekstareita tietty määrä kuukaudes......sit niitä tuli n. 6 päivässä. Käskin sen lopettaa heti. Ei lopettanut, sitten sanoin, et mä teen rikosilmoituksen, jos tää kiusaaminen ei lopu. Siihen se loppui, onneksi. Tästä on jo vuosia, varmaan n. 10 vuotta...........

• missimikämissi
        MissFinland76 kirjoitti:

Mulla oli sama ongelma erään miekkosen kohdalla ! Sillä mukamas oli sellanen liittymä, et piti lähetellä tekstareita tietty määrä kuukaudes......sit niitä tuli n. 6 päivässä. Käskin sen lopettaa heti. Ei lopettanut, sitten sanoin, et mä teen rikosilmoituksen, jos tää kiusaaminen ei lopu. Siihen se loppui, onneksi. Tästä on jo vuosia, varmaan n. 10 vuotta...........

ja vieläkin muistelet vanhoja hyviä aikojaNyt kun viestit on kokonaan loppu.
        Auttaisiko jos tekisi rikosilmoituksen ettei viestejä tule

• Outoa käytöstä......ei normaalia ! Sairasta. Ja tyhmää. Eräs ex täältä väitti kerran, et sen äiti on mukamas sairaalassa, ei pääse, vaikka meidän piti tavata silloin kesällä ja mennä yhdessä suomen tivoliin. Lähetin tekstarin sille, et missä sä luuraat, ku ei näy missään.......se sano just ton, et sen äiti on sairaalassa. En uskonut sanaakaan moista valehtelua. Sen jälkeen emme ole tavanneet. Tapasimme tosin kerran kasvotusten aiemmin, mentiin silloin Edeniin uimaan, mä kuljen sinne bussilla, ja se myöhästy siitä, missä meidän piti tavata, se joutu käveleen sinne, se kesti iäisyyden...... mut ton valehtelun jälkeen emme ole siis nähneet ja hyvä niin. Nykyisin olen sinkku. Mutta hakusessa on edelleen se oikea !

• wwwwwppppppppppffffffff

Ruoka & juoma: Pizza
        Koulutus: Peruskoulu
        Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki.....

Ei sun tarvi muistella, lue ylempää mitä oot ite kirjoittanu..peruskoulu.

Luulen että olet ylipainoinen ja luulet itsestäsi liikoja :), suurenna ikähaitaria hieman ylöspäinkin niin ehkä mahdollisuus sinkkuilun poistoon paranee...

• yykaakoo79

Itse olen sinkku ja olen myös kohdannut todella omituisia/ törkeitä treffikumppaneita. Hyvä lukea täältä, että ei ole yksin omien kokemuksiensa kanssa. Muillakin, kun mulla on ollut kurjia kokemuksia. Olen nainen.

• never-again

suomalaisukko kuvottavin treffikumppani, ei käytöstapoja ja se löyhkä yäk!

• gylläisyys

Käytösjutut lienevät yksilöllisiä jokaisella henkilöllä , toiset edellyttävät vieraskoreutta etikettiä kokeakseen itsensä merkittäväksi . Toisten elämässä vieraan kohtaaminen ei ole extraa joka tuottaisi merkin ovenkarmiin . Hyvä näin ettei aloittajan eka deitti ollut ilman omia eväitä jos kerran oli päivän ollut ilman murkinaa . Kauheaahan se on mennä halvoin eväin

• Rammstein_

Olin joskus tytön kotona treffeillä ja hän alkoi harjoittelemaan viulunsoittoa. Suhde hiipui melko nopeasti sen jälkeen. Ilmeisesti olin se juntti mies treffeillä kun en ymmärtänyt viulunvingutusta.

• LAUKAANMIES

ITE OLIN SEN LUMBERIN UKON KANSSA REHVEILLÄ JA OTTI TEKO HAMPAAT POIS JA SANOI ETTEI OTA PEELOA SUUHUN TEKOHAMPAIDEN KANSSA AIKA RAHNU KAAJEEMOINEN KAALEEN VANHA IHMINEN JA VÄÄNSI JUHLAMUTRAT PÖNTTÖÖN RINSANKOINIMISEN JÄLKEEN NAURAA SANAT TIIJÄTTE JA SAKKIENNE PÄÄLLE PUHUTTE JOS MUUTA VÄITÄTE TOTUUS KUULUU KUN KÖNNIKELLO SOITTAA RISTUKSEN TOTUUVEN

• Skraga8

Jutuista ei voi muuta todeta kuin kattiloille on tarjolla oikeat kannet vaikka molemmat ei sitä tajua. Sitä saa aina mitä tilaa..

• tarkanmarkanmarat

Tästä tulee mieleen. Olin kerran treffeilla ravintolassa. Kun oli syöty ja juotu kahvit, juttu alkoi jo tyrehtyä. Miehellä oli flunssa ja hän vaikutti vähän väsyneeltä ja kenties sen takia aika hitaalta. Aloin tehdä lähtöä ja lopulta saatiin laskukin pöytään. Tässä vaiheessa mies alkaa lukea laskua ja laskea todella hitaasti itsekseen, miten laskussa oleva summa jakautuu meidän kesken. Jotta oltaisiin päästy eteenpäin ja pois ravintolasta, ehdotin, että jaetaan lasku tasan kahteen osaan. Mies naurahtaa ja sanoo, että kyllä se minulle sopii. Sinun annoksesi oli halvempi. No, kyllähän minä sen tiesin, mutta halusin vain jo lähteä pois, eikä muutamalla eurolla ollut tuossa tilanteessa niin väliä. Miestä selvästi kuitenkin huvitti minun "tyhmyyteni". No, hyvä vaan, jos oli iloinen kokiessaan hyötyvänsä minun tyhmyydestäni. pääsinpähän eroon.

• jmies00

Aika huvittavaa mutta uskon hyvin että tuollaisia miehiä löytyy. Voin kuvitella tilanteen mielessäni kun huomaat että mies yrittää laskeskella miten kulut jaetaan, sinä ajattelet ettei voi olla totta.
        Minä tarjoaisin sulle illallisen toivottavasti paremmalla menestyksellä mutta uskon että tuosta on vaikea laittaa enää huonommaksi. :)

• lomBakko

Menin treffeille miehen kanssa. Nähtiin kaupungilla ja tarkoitus oli mennä elokuviin, mutta koska miehellä oli järkyttävä nälkä, elokuva jäi. Hän halusi vain syömään, koska oli niin rahaton, ettei ollut varaa molempiin : ruokaan ja elokuvaan. Mulla ei ollut nälkä, mutta hän halusi syömään ja ajattelin sitten, että no voi kai sitä mennä syömään.
      Mies oli todella nirso ruokien ja ravintoloiden suhteen, eli hän halusi päättää minne mennään. Mulle se oli ok. Kaiken kukkuraksi hän oli rahaton eli hänellä ei sitten ollut itsellä varaa kustantaa syömistään, yhtä suuret tulot kuin minulla, mutta pihi oli kuin mikäkin. No mulle se oli ok, että maksoin.
      Kun sitten olimme syöneet ja lähdimme ravintolasta, hän vain haikkui ruuan makua, ravintolaa, hintaa, tunnelmaa, kaikkea - joissa ei edes ollut mitään vikaa. Sanomattakin on selvää, että olin sitä mieltä, että tämä ei jatku tämän pidemmälle, ei edes kaverisuhteena.
      Mies oli sitä mieltä, että meillä synkkasi hyvin ja hän oli yllättynyt reaktiostani etten halua nähdä enää. Yritti väkisin puhua, että menisimme uudelleen treffeille. Ymmärsin kuulemma häntä niin hyvin, niinpä, tunne oli kuin olisi ollut treffeillä jonkun asiakkaansa kanssa, olen sosiaalityössä töissä. Nämä olivat toiset treffimme, ensimmäisillä treffeillä hän oli ehdottanut, että olisin maksanut hänelle vähän hyvitystä bensakuluista, joita hän joutui maksamaan matkustaakseen treffipaikkaamme. Itse olin tullut kauempaa ja maksanut enemmän matkustamisesta. Luulin hänen tuolloin vitsailevan, mutta ei se mitään vitsiä ollut, hän ei etsinyt itselleen tasavertaista kumppania, vaan elättäjää, huoltajaa, äitiä.

• figuura

Ensitapaaminen ja mies osoittautui 10cm lyhyemmäksi kuin oli kertonut olevan. Kehui matkoillaan ja rahoillaan, kiinni vielä vanhemmissaan, vaikka ikää lähelle 40v.

• dyydyväinen

ensitapaaminen kahvilaan näin sen normipainoisen naisen lyllertävän läskeineen paikalle ja enkä päässyt karkuun vittu että vitutti, valehti painonsa ja ulkonäkönsä. vittujen vittu, toisesta vaadin jo kuvan etten mene valas ansaan toista kertaa, no treffeillä vasta paljastui että oli kaikenlaista sairautta ja vaivaa, en ajatellut sen kanssa loppuelämää nilkuttaa,
      3 oli jo lupaavan näköinen ja antoi ekoilla treffeilla ajaa itseään joka asennosta, mutta suullinen koe meni ihan sanotaanko poskeen. ei hyvä sekään.
      sitten hieman tarkempaa seulontaa ja lähdin itse suoraan tansseihin ja nappasin sieltä sen näkösen mikä miellytti ja huvitti. sen kanssa pääsi 6 vuotta. kelpo ajokone.
      sitten paluu taas suoli trefffeille ja kiristin vielä haarukkaa ja valikoin hoikkaa vähän vanhempaa n 43v haarukassa. löytyi ihan kelvollinen nainen kauniskin, hyvä ajaa mutta kakkoslaatua ei tullut olenkaan,,,,ei hyvä.
      nykyään valikoitu kumppani jossa yhdistyy kaikki 3 ominaisuutta mitä naiselta vaaditaan;isot tissit, nielee mällit, antaa b rappua. mitä tähän enää on sanomista, hommat toimii.

• Tosinnaien

En olis viihtynyt sun kanssa 4 min kauempaa. Minä sä naisia oliken pidät - ajokoneina. Osta traktori.

• huono

?????????? söin herkut itse ????????????

• Anonyymi

:DD Olisi muuten koitunut harmia tuosta miehestä... Hyvin loiseliöinen vaikutus

• Anonyymi

Minä ja mieheni (mika) pannaan joka päivä illalla sängyssä ja aamulla ennen töitä olen itse 59 ja Mika 67 onko tämä teistä oikein? Että panemme aina viimeksi autossa ABC pihassa❤️ seksi on ihnaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe