teinkö virheen?

Ikuisesti-Hylätty-

Teinkö virheen kun sanoin entiselle kavrilleni että välimme ovat poikki?
Siis kaikkihan alkoi siitä kun luokallani on kaksi MM:eriä, toinen heistä OLI ystäväni mutta lopulta alkoi kaveeramaan sen toisen MM:erin kanssa jolloin jäin yksin ja sanoin että "oo vaa nyt sitte sen sun parhaan kaveris kaa oon ennenki ollu yksin!" Okei tuon kyllä huusin tälle päin naamaa ja häivyin vessaan itkemään. Noh, seuraavana päivänä omat vanhempani ja näiden "parhaiden ystävysten" vanhemmat tulivat koululle ja kaikki lähdimme sitten kuraattortin puheille. Minuahan siinä ensimmäiset 15 minuuttia painostettiin kunnes meni hermot ja nousin ylös kävelläkseni pois. Tuo entinen ystäväni tietenkin otti minua kädestäni kiinni ja pyysi jäämään. Sanoin että en aijo jäädä ja häivyin siis ulos sieltä. Kuulin kun kuraattori pyysi tätä tulemaan perääni koska muka kuuntelisin tätä. Noh, tuohan sitten yritti puhua minulle jotain mutta olin vain niin vihainen että löin tuota. Huusin että "jätä mut rauhaan ja mee nyt sen parhaan kaveris luo! Tehän ootte niin läheiset että tulee pian ikävä ku oot näin kaukana siitä! haloo peräti 20 metriä!" tuli sanottua tuo kyllä vähän rumemmilla sanoilla mutta en nyt jaksanut alkaa kirjoittaa sitä kokonaisuudessaan tuohon. Ja tuosta lähtien oon ollu yksin. Sen jälkeen oon tehny vähän kaikenlaista itsetuhoo. Äiti yritti kerran salaa kutsua tuon mun synttäreille. Heti kun tajusin hänen ja hänen vanhempiensa ajavan pihaan otin takin päälleni, avasin oven ja kävelin näiden ohi puistoon murhaavasti katsoen kuulokkeet korvillani. Ulkona sitten olin niin pitkään että he olivat lähteneet ja kun olin tullut sisään huomasin heidän jättämänsä lahjapaketin keitttiön pöydällä. Tietenkin heitin sen roskiin äidin nähden ja lopulta juoksin huoneeseni kyyneleet silmissä.
Kiinnostaa vain että teinkö TEIDÄN mielestänne jotain väärin? Ja tosiaan ei olla sen jälkeen puhuttu tai ees katottu toisimme sen jälkee...

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä ihme mahtaa olla toi joku MM:eri.....?
      Mulla on tosi huonot välit yhteen ex-kaveriini, joka on vieläkin samassa "työpaikassa", kuin mä. Sen prinsessamainen käytös on niiiiin noloa, se myöhästyy joka aamu sieltä (paitsi to, sillä,on kotipäivä, on ees yks päivä viikos ilman sitä ja sen huutamista !), eikä ne ohjaajat kukaan puutu siihen. Ennätys sillä on yli tunti. Selittelee sit prinsessa, et se jäi suustaan mukamas kii jonkun kapatin kans.....
      valhetta kaikki. Se vaan valvoo myöhään ja nukkuu myöhään. Aluksi, kun olimme jonkinlaisia kavereita, se ei myöhästyny kertaakaan. Mun mielestäni tohon on puututtava paremmin, ei saa palkita sitä millään. Sen pitää olla siellä poissaolonsa ylitöissä aina, kun se on myöhässä. Ja tehdä kaikkien puolesta ne syönnin jälkeen tehtävät siivoukset . On se kumma, kun noi ohjaajat ei ole niin jyrkkiä, kun niiden pitäisi olla. Niiltä puuttuu oikea koulutus. Se narsisti on kiusannu mua jo yli vuoden. Syyttä. Kerran se otti väkisin multa imurin pois, kun olin imuroimassa, ja sit oli sen vuoro, niin tappeluhan siitä tuli, se aloitti. Ei keneltäkään saa ottaa mitään kädestä kesken kaiken. Sit se löi ja raapi mua, repi jopa vaatteet (onneks kangas kesti). Sit, kun sen vuoro oli, niin prinsessahan ei imuroinut sittenkään, vaikka se niin vaatimalla vaati hetki sitten. Mun mielestäni se on täys hullu ja sairas. Ei se osaa tehdä mitään. Laulu on pelkkää ulinaa ja huutoa.....se häiritsee ! Kauhee kailotus. Korujakaan se ei osaa tehdä oikein. Eikä mitään muutakaan. Ja toistaa joka sanan, sekös on noloa ! Pitää sanoo sille joskus, et se kuultiin jo ekalla kerralla, älä prinsessa toista joka sanaa ! Sit sillä on joku ihmeen tekotukka, sellanen inhottava pitkä hevosen hännästä kuulemma tehty tekoponinhäntä. Se haisee ! Sitäkin se hullu räplää koko ajan, ja imee poskiaan, vaikka sille on sanottu sata kertaa, et lopeta se ! Ja aina se on luvannu lopettaa, mut prinsessa jatkaa vaan. Mun mielestäni se kuuluu pakkohoitoon. Prinsessan isä on onneks kuollu, kun sen joku sukulainen on sen tappanu joskus ja se on vankilassa, jonne toi prinsessa myös kuuluu. Ja ne ohjaajat uskoo kaiken sen valheen, mitä se jupisee niille. Vain mä nään sen narsistin läpi. Se ei oo koskaan ollut missään hyvä muuten, kuin myöhästelemisessä. Kuria toi prinsessa tarvitsee kanssa.
      Eli, sun ongelmat on pieniä muhun verrattuna. Sit sillä on nolo tapa vahdata mua lähes koko ajan. Töllii vaan, eikä tee töitä, joita se ei edes osaa. Tyhmä kun on !
      Mä olin tehny sille synttärilahjan sillin, kun olimme kavereita, eikä se oo käyttäny niistä mitään sen jälkeen, se oli korusetti, itse tekemäni. Vissiin viskannu sen roskiin . Musta sellanen tuntuu ainakin pahalta, kun tekee jollekin vihaamalleen ihmiselle lahjan, eikä se viitsi käyttää mitään niistä kertaakaan. Olisit edes voinut katsoo, et mitä ne anto, ja jos et tykänny siitä, niin sitten olisit saanu heittää sen roskiin. En oo vielä kysyny, et mikset käytä sitä korusettiä, jonka sulle tein lahjaks ? Mä haluun sen nyt takas, sitäkään en oo sanonu kellekään. Pitäis varmaan sanoo.........ne kaikki siis... Oma syy, jos ei käytä sitä. Mut sehän on olevinaan niin prinsessaa, että.....ei sen tarvitse mukamas tulla töihin ajoissa, se saa mukamas nukkua pitkään joka aamu.... Ehei ! Pitäisköhän soittaa poliisit herättään sen joka aamu ajoissa ja hakeen sen töihin ajoissa ? Tai se poissaolovihko, et siihen merkataan poissaolot, ja ne korvataan työllä, siivoamisella. Se vois tepsii siihen prinsessaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe