Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Voi+olla+niinkin,+mutta+ehkä+suurin+ongelma+on+se+pääpomo+itse,+joka+luulee+olevansa+muiden+yläpuolella+ja+saa+määrätä+kaikkia+miten+ikinä+lystää+välittämättä+vähääkään+alaistensa+tunteista+yms.....ton+saman+olen+kokenut+monta+kertaa,+nyt+työtön+tai+olen+töissä,+mutta+pakotettuna+eikä+asiankuuluvaa+palkkaa+makseta+senttiäkään.+Pelkkää+raatamista,+yks+narsistinen+naapurin+muija+tulee+usein+sinne+hullujen+huoneelle+"töihin"+myöhässä,+eikä+ne+ohjaajat+siitä+tunnu+välittävän,+kun+eivät+puutu+siihen,+vaikka+heidän+pitäisi.+Koulutuksen+puutetta.+Ja+lisäks+oon+saanu+vastikään+tietää+sen+saastan+kertomana,+et+joku+sen+sukulainen+on+vankilassa,+ku+se+on+tehny+jonkun+murhan,+se+selittääki+sen+muijan+käytöksen......Eli,+en+itse+ole+syyllinen+työttömyyteeni,+vaan+entisen+työpajan+se+ns.+pääpomo,+se+tässä+syyllinen+on,+kun+se+otti+muut+syytää+suotta+kesken+työpäpvän+johonkin+ns.+puhutteluun,+mut+ku+se+sen+ovi+meni+kii,+niin+eiköhän+se+saastainen+huutolainen+alkanut+huutamaan+mulle+ja+solvaamaan+mua.......en+viitsinyt+kuunnella+sen+valheita+ja+muuta+roskaa.+Olis+pitäny+jollakin+tavalla+sulkee+se+sen+ovi+niin,+ettei+se+pääse+sieltä+pois+hetkeen.......vaik+kuinka+jankuttais.....se+on+yhtä+sairas,+ku+toi+myöhästelijä.Sit+se+jankuttaja+käski+mut+kotiin+lopuks+päivää,+eikä+ruokaa+!+Vaik+se+on+mulle+tilattu,+sain+sen+ja+sit+lähin,+mut+mä+vapisin+tosi+paljon+sen+jälkeen,+ku+se+huus+mulle.+Ilmeisestikin+se+on+alkoholisti+itse,+se+selitäää+ton+sairaan+käytöksen+vain+mua+kohtaan.+Täst+oli+jotaki+juttuuu+jossaki+ilta-sanomis+viime+vuonna,+eli+et+jotakin+6+asiaa,+jost+tunnistaa+alkoholistin+ja+työntekijän.....se+viimeinen+kohta+juuri+koski+sitä+ns.+pomoa........sit+viel+se+keksi+alentaa+jo+valmiiksi+alhaista+palkkaani+4:stä+eurosta+3:n+euroon+päivältä.+Ja+ihan+turhaan,+mähän+se+siellä+raadoin+hiki+hatus+lähes+koko+ajan+!+Ei+sääliä,+ei+mitään+muuta,+ku+huutoo+ja+valheita+ja+sit+lopuks+potkut+vähän+yli+vuos+sitte.+Eik+se+saasta+maksanu+ees+loppupalkaani,+vaik+sen+olis+pitäny.+Ei+senttiäkään+!!+Sielki+on+yks+prinsessaa+teeskentelevä+saasta,+joka+on+AINA+MYÖHÄSSÄ,+EIKÄ+TEE+JUURIKAAN+MITÄÄN+KOKO+päivänä,+mut+eihän+tää+saastainen+pomoa+leikkivä+tee+mitään+asian+hyväks,+ja+sil+on+ollu+aina+tapana+lähtee+jonnekin+hiiteen+kesken+päivän,+kertomatta+mitään+alaisilleen.+Se+voi+olla+poissa+sieltä+useita+päiviäkin.+Onks+tää+reilua+käytöstä+siltä+?+Ei+ole.+Must+tohon+on+puututtava.+Mut+kuka,+kun+sen+paikan+päällisin+pomo,+jota+siellä+ei+pahemmin+näy,+on+sen+saastan+puolella,+ei+sen+alaisten.
  2. HeipOpetteleks+ekaks+kirjottaan+oikeen+?+Siis+sanat+ryotsiin+ja+se+toinen,+jossa+oli+mainittu+tää+sama+y,+että+ainakin+eka+sana+kirjoitetaan+näin+:ruotsi.+Ei+yy:tä+siihen,+siis.+Miks+pitää+lähtee+sinne+juuri+silloin+?+Voitte+odottaa.+Ja+onhan+olemassa+eläinkaupat,+kyllä+niissäkin+vahditaan+toisten+lemmikkejä.+Joissakin+ainakin...........