Uusioperheessämme asuu me vanhemmat ja minun yksi lapsi. Mieheni lapset asuvat äidillään. Mies on alkanut näkemään vaivaa, jos ostan lapselle vaattetta tai esim syyskengät. hänen mielestään ei tarvitsisi ja kirpputoreiltakin voisi löytää. Käyn itse ansiotyössä ja ostan lapselleni tarvittavat asiat. Olen kyllästynyt kuuntelemaan ainaista valitusta tästä. Nykyään oikeastaan lähden kauppaan mieheni ollessa pois kotoa. Häntä kai harmittaa, kun hänellä on monta lasta ja minulla yksi, että hän saa vaatteensa ja kenkänsä usein uutena. En tiedä. Puhumattomuus ja vihoittelu tämän jälkeen on kovin raskasta. Vinkkejä?
lapset ensin
7
56
Vastaukset
- Fuusioperheen.tarina
Meidän fuusioperheessämme asuu rouva vety ja herra vety. Olemme yhtyneet monesti ja on syntynyt paljon pikku neutroneja ja protoneja. Olemme tosi energinen porukka!
- Syyskenkä
Helvetin hienoo fuusiohuumoria
- Fuusioperheen.tarina
Syyskenkä kirjoitti:
Helvetin hienoo fuusiohuumoria
Kiitos ja kumarrus
- mekkk
Sinullao n pihi mies jos ei lapsilleen halua ostaa uusia vaatteita ja sinä kun ostat kunnon vaatteet lapsille niin tulee pihiys esiin ja voi olla että miehesi ero aikoinaan on tullut siitä ettei ole halunnut laittaa rahaa lapsiinsa.
jätä tollanen miekkonen ! ei se sille kuulu, mitä ostat omalle lapsellesi. Siis vaatteita, ruokaa yms.....sillä ittellään on monta lasta, ostais sit niil- le samat, kun sä omallesi...tai ainakin samanlaisia....mutta siinä hän on oikeassa, että kannattaa katsoa ensin kirpputoreilta, sieltä löytyy yleensä merkkivaatteita, myös lapsille, ihan pilkkahintaan, kun samat vaatteet yms maksaa normaalissa kaupassa, esim. Prismassa, paljon enemmän ! itse suosin kirpputoreja, mutta ostan myös kaupoista, jos on alet ja kunnon alet. Kannattaa siis ensin suunnata lähimpään kirppu- toriin. Ja kannattaa myös katsoa muutkin.....
- pilvi-pouta
varo ettet saa lasta tuollaselle niuholle. jollain miehellä on varaa sijoittaa itseensä, ryyppäämiseen ja omiin harrastuksiin. lapsille ei ole mitään. äiti joutuu ostamaan kaikki lasten vaatteet ja harrastus välineet. mulla on kokemusta niuhosta isukista. tällaiset narsistit ei kykene välittämään omista lapsistaan.
- hankitöitäjamaksaitse
Mitä sie nariset kun on mies ja kakarat? Miksi veit miehen lapsiperheestä? Siinäs nyt näät mies ei pysty omilleenostamaan mitään kun joutuu kustantamaan sun ja lastes asumisen ja ruuat ja osteleen merkkikuteita joka päivä. Mene töihin ja ansaitse omat juopottelurahat ja hoida itse lapsesi ja lopeta kinuuminen miehen rahoista. Neei kuulu sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124