Vapaa kuvaus

● Mua on vaikee miellyttää. Oikealla asenteella ja verbaliikalla se on kuitenkin mahdollista.

°º© Puolihullu KizzaNainen 🐈 ©º°
°º© NojatuoliNudisti (R.I.P. sohva) ©º°
°º© Villasukkaholisti 🧦©º°
°º© Luulen, etten ole sellainen, miltä näytän ©º°
**** Valkoviinissä (kuohuviinikin käy) Marinoitu Savolainen KurmeeHerkku****
****** Auto- ja Uimaliiton IhanneNainen, vara- ja pelastusrenkaita joka lähtöön, (luomu)turvatyynyistä nyt puhumattakaan*******
***** Pesun, huuhtelun, linkouksen ja kuivauksen kestävä SavoNainen***
****** Mahottoman Ihqu Leveepersiinen Fiimeil ****

🐈‍⬛********************** 🐈‍⬛ **********************🐈‍⬛

* Pieniä miehiä ei tueta ( eikä poikiakaan ).
* Isoja Egoja ei tueta.
* Alamittaisia, tarkoittipa se mitä hyvänsä, ei tueta.
Ma 22.3.2010 klo 8:50 : PiäryNä liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 200001 minuutin ajan..
Ti 27.11.2012 klo 9:02 : PiäryNä liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 300025 minuutin ajan..
Ti 3.10.2017 klo 9.08: PiäryNä liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 401297 minuutin ajan..
Pe 11.9.2020 klo 14.41: PiäryNä liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 500007 minuutin ajan..
... Ei vissiin poistu sätistä kulumallakaan, vaikka joskus niin olette luulleet......

Aloituksia

15

Kommenttia

74

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Ongelma liittyy F-Secureen ainakin mulla ja nimenomaan sen 2008-versioon. Sain omani toimimaan eilen mutta kas, nyt ei enää toimikaan. KYPSYTTÄÄ!!!

F-Securen asetuksista voi käydä muuttamassa suojaustason Normaaliksi. Tämä konsti auttoi mua eilen mutta eipä auta enää. Niin virus- ja vakoiluohjelmien kohta kuin Internetsuojauskin on Normaalitasolla mutta ei päästä sättiin niin ei...

Mikä siellä nyt oikein maksaa????????